Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту. (7 мин.)
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»,
Фри әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Кез келген оқушыға фри ұсынылады, алған фридегі сұраққа
жауап береді. Сыныптастыры-ның пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
-
Сұйықтардағы және газдардағы қысым деген
не ?
-
Газ және сұйықтардағы қысымды қалай
анықтауға болады ?
-
Газ және сұйықтардағы қысымды қалай
өзгертуге болады ?
-
Біз қалай тыныс аламыз ? (Түсіндірме
жаса)
-
Атмосфералық қысым деген не ? Ол жер
бетінен биіктікке қалай тәуелді ? (Неге деп ойлайсыз )
-
Ұшақтың
қандай биіктікте ұшып бара жатқанын қалай есептеуге болады
?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзі бар стикермен ынталандыру
|
Сабақтың ортасы
Топқа бөлу
Мағынаны ашу.
(26
мин.)
|
Оқушылар ендігі кезекте
3 топқа 7 оқушыдан бөлінеміз. Өздеріңе таныс әлеуметтік желілер
арқылы топқа бөлінейік. Яғни инстаграм, тик-ток, ватсап. Менің
столымның үстіндегі әлеуметтік желілерді алып, қай желі түсті сол
топқа жайғасыңыздар.№1-тапсырма:
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма береді.
Тірек
сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
|
1-топ: Инстаграм
2-топ: Тик-ток
3-топ: Ватсап
Топтық жұмыс.
1 топ. Қандай әдіс арқылы Архимед Сиракуз
патшасының тәжінің алтыннан жасалғанын немесе алтын еместігін
анықтады? (Рөлдік ойын)
2 топ. Архимед күшін анықтауға арналған
формуланы қорытып шығарыңыз.
3 топ.
Архимед ашқан жаңалығын түсіну үшін эксперимент жасап, дәлелдеу.
Тәжірибе нәтижесін оқушылармен талқылаңыз. Мақсаты: үйрендім
бағанын толтыру үшін өздіктерінен ізденіп, Архимед күшін немесе
ығыстырушы күшті талқылау, дәлелдеу, түсіндіру. Барысы: 3 топ
берілген тақырыптары бойынша уақытқа сай жұмыстанады. Деректерді
жинау, өңдеу және ұсыну үшін АКТ (ноутбуктер, веб-сайттар,
электронды оқулық) қолданады. Мұғалім іс-әрекеті: Топтарға
ресурстар ұсынады. Уақытты қадағалайды, ескертеді. Ақпаратты іздеп,
оқып, өңдеуге 10 минут уақыт берілді, интерактивті тақтаға көз
салып, қарап қоюларыңызға болады.
|
Әлеуметтік желі логотиптері,
Бағалау
лайк арқылы
|
|
Тапсырма:
Оқулықта берілген жаттығу есептерін
шығару:
|
-
Суға көлемі 100
см3
болатын дене
батырылған. Осы денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Судың тығыздығы 1000 кг/м3.
-
Алюминийден жасалған бұйымның ауадағы
салмағы - 15 Н, ал суға батырылғандағы салмағы - 9,5 Н. алюминийдің
тығыздығын анықтаңдар ?
-
Мұздың
кесегі бензинде, керосинде, глицеринде жүзіп жүре ала ма
?
|
Оқулықпен және дәптермен жұмыс
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
(7 мин.)
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Кері
байланыс «СМС»
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты,
тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Оқушылар ұялы телефонға
бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
жазады.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай
тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау
тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені,
оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды
оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10
баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді
жұмыс түрлерін қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің
тармақтары орындалады.
|