Материалдар / Архимед заңы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Архимед заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
Архимед заңын кім ашқаны жәнк қандай жерлерде қолданылады
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі                                              

«Білім беру ұйымы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары          

Сабақтың тақырыбы: Архимед заңын қалай қолданады?

66-сабақ                                            Тексерілді:                    Директордың ОІЖО                

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Болашаққа саяхат

Педагогтің аты-жөні:

 

Күні:

 

Сынып: 

Қатысушылар саны: 

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

66 сабақ. Архимед заңын қалай қолданады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.4.1.1 Жер бетінің ірі элементтерін атау және сипаттау

4.4.3.1 Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру

4.​5.​1.​1 Архимед күшін сипаттау және оның білінуіне мысал келтіру

Сабақтың  мақсаты

Архимед заңы қалай  қолданылатынын біледі, судың кері итеруші күшін қалай арттыруға болатынын түсінеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

 

 

Өткен білімді еске түсіру

 

 

Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

 

Үй тапсырмасы

Ауадағы Архимед заңының орындалуы күнделікті өмірде кездесе ме?

Бақылау жасап, нәтижесін жазып келу.

 

Жаңа тақырып

ФС-тапсырма

1-тапсырма

Неліктен?

1. Бірінші сорғыш суға батып кетті, өйткені кері итеруші күш дененің күшінен әлсіз, сондықтан суға батады.

2. Екінші сорғыш суға батпады, өйткені кері итеруші күш дененің күшінен күштірек, сондықтан батпады

3. Алюминий шарлар да кері итеруші күштің әсері аз болғанда батпайды, ал одан күштірек болғанда батады.

2-тапсырма

Құтқару құралдары неліктен тығынеменінен немесе пенопластан жасалады?Өз ойыңды түсіндір.

Құтқару  құралының ішінде ауа толтырылған, ал ауа судан жеңіл.

Су ішінде дененің ауырлық күшіне қарсы кері итеруші күш әсер етеді. Егер судың кері итеруші күші дененің ауырлық күшінен үлкен болса, дене су бетінде қалқиды. Егер осы күштер тең болса, дене су ішінде жүзеді.

ЕҚБ-тапсырма

3-тапсырма

Зертте

Ауырлық күші мен кері итеруші күш өзара қалай байланысатынын зерттеп, көру. Жауабын айту

 

ЕБҚ-тапсырма

4-тапсырма

Мұз

Мұз неден тұрады?

Неліктен мұз суда жүзеді, неге олбатпайды? Осы сұрақтарға жауап ретіндетаныстырылым дайында. Ғаламторданақпараттар мен фотосуреттерпайдалануыңа болады.

Shape1

Сен білесің бе?

Шамшат ағашы туралы деректерді оқып, дәптерге жазады.

Сен суға батып кететін ағаш бар екенін білесің бе?

Кавказда «шамшат» деп аталатын ағаш өседі, оны жер- гілікті халық «демир-ағаш» деп атайды. Себебі шамшат ағашы темірдей қатты, оларға оңайлықпен балта да батпайды, ара да өтпейді.
Өзі өте ауыр болады, су бетінде қалқымайды, тас сияқты дереу су түбіне батып кетеді. Шамшаттың кейбір түрінен тіпті мә- шиненің ұсақ бөлшек- терін де жасайды

Есте сақта!

Архимед күшінің әсеріне байланысты денелер сұйық бетінде қалқиды немесе жүзеді.

 

Үй тапсырмасы

Ойлан

Қайықты неге ағаштан жасайды?

Жауабын жазып келу.

Shape2

Жылы сөздер айтып, қол алысады

 

Үй тапсырмасын айтады

 

 

 

 

 

 

 

Дененің суға батуы туралы айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз ойларын айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зерттеу жүргізеді

 

 

 

 

 

 

Сұрақты тыңдайды

 

 

 

 

 

Жауабын жазады

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс жүргізеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқиды

 

 

 

Үй тапсырмасын алады

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

Мақтау,мадақтау

 

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Ауадағы Архимед заңының орындалуына бақылау жасап, нәтижесін жазып келеді-1Б

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді-1Б

Шарлардың кһлемін айтады-1Б

Судағы зат неліктен батты,неліктен батпады айтады-1Б

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Құтқару құралы туралы өз ойын түсіндіреді-1Б

 

 

 

 

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Зерттеу жұмысын жүргізеді-1Б

Кері итеруші күш туралы айтады-1Б

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Мұз туралы 





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!