Архимед заңы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Архимед заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
Архимед заңын кім ашқаны жәнк қандай жерлерде қолданылады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі                                              

«Білім беру ұйымы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары          

Сабақтың тақырыбы: Архимед заңын қалай қолданады?

66-сабақ                                            Тексерілді:                    Директордың ОІЖО                

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Болашаққа саяхат

Педагогтің аты-жөні:

 

Күні:

 

Сынып: 

Қатысушылар саны: 

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

66 сабақ. Архимед заңын қалай қолданады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.4.1.1 Жер бетінің ірі элементтерін атау және сипаттау

4.4.3.1 Жердің орбиталық айналуының салдарын түсіндіру

4.​5.​1.​1 Архимед күшін сипаттау және оның білінуіне мысал келтіру

Сабақтың  мақсаты

Архимед заңы қалай  қолданылатынын біледі, судың кері итеруші күшін қалай арттыруға болатынын түсінеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

 

 

Өткен білімді еске түсіру

 

 

Жаңа білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Сабаққа дайындық жасау

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

 

Үй тапсырмасы

Ауадағы Архимед заңының орындалуы күнделікті өмірде кездесе ме?

Бақылау жасап, нәтижесін жазып келу.

 

Жаңа тақырып

ФС-тапсырма

1-тапсырма

Неліктен?

1. Бірінші сорғыш суға батып кетті, өйткені кері итеруші күш дененің күшінен әлсіз, сондықтан суға батады.

2. Екінші сорғыш суға батпады, өйткені кері итеруші күш дененің күшінен күштірек, сондықтан батпады

3. Алюминий шарлар да кері итеруші күштің әсері аз болғанда батпайды, ал одан күштірек болғанда батады.

2-тапсырма

Құтқару құралдары неліктен тығынеменінен немесе пенопластан жасалады?Өз ойыңды түсіндір.

Құтқару  құралының ішінде ауа толтырылған, ал ауа судан жеңіл.

Су ішінде дененің ауырлық күшіне қарсы кері итеруші күш әсер етеді. Егер судың кері итеруші күші дененің ауырлық күшінен үлкен болса, дене су бетінде қалқиды. Егер осы күштер тең болса, дене су ішінде жүзеді.

ЕҚБ-тапсырма

3-тапсырма

Зертте

Ауырлық күші мен кері итеруші күш өзара қалай байланысатынын зерттеп, көру. Жауабын айту

 

ЕБҚ-тапсырма

4-тапсырма

Мұз

Мұз неден тұрады?

Неліктен мұз суда жүзеді, неге олбатпайды? Осы сұрақтарға жауап ретіндетаныстырылым дайында. Ғаламторданақпараттар мен фотосуреттерпайдалануыңа болады.

Shape1

Сен білесің бе?

Шамшат ағашы туралы деректерді оқып, дәптерге жазады.

Сен суға батып кететін ағаш бар екенін білесің бе?

Кавказда «шамшат» деп аталатын ағаш өседі, оны жер- гілікті халық «демир-ағаш» деп атайды. Себебі шамшат ағашы темірдей қатты, оларға оңайлықпен балта да батпайды, ара да өтпейді.
Өзі өте ауыр болады, су бетінде қалқымайды, тас сияқты дереу су түбіне батып кетеді. Шамшаттың кейбір түрінен тіпті мә- шиненің ұсақ бөлшек- терін де жасайды

Есте сақта!

Архимед күшінің әсеріне байланысты денелер сұйық бетінде қалқиды немесе жүзеді.

 

Үй тапсырмасы

Ойлан

Қайықты неге ағаштан жасайды?

Жауабын жазып келу.

Shape2

Жылы сөздер айтып, қол алысады

 

Үй тапсырмасын айтады

 

 

 

 

 

 

 

Дененің суға батуы туралы айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

Өз ойларын айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зерттеу жүргізеді

 

 

 

 

 

 

Сұрақты тыңдайды

 

 

 

 

 

Жауабын жазады

 

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс жүргізеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқиды

 

 

 

Үй тапсырмасын алады

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

Мақтау,мадақтау

 

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Ауадағы Архимед заңының орындалуына бақылау жасап, нәтижесін жазып келеді-1Б

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді-1Б

Шарлардың кһлемін айтады-1Б

Судағы зат неліктен батты,неліктен батпады айтады-1Б

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Құтқару құралы туралы өз ойын түсіндіреді-1Б

 

 

 

 

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Зерттеу жұмысын жүргізеді-1Б

Кері итеруші күш туралы айтады-1Б

 

 

ҚБ: «Телефон»әдісі

Дескриптор:

Мұз туралы 





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2023
517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі