Материалдар / Арифметкалық өрнектердің жазылу ережелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметкалық өрнектердің жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметкалық өрнектердің жазылу ережелері 6 сынып 21 сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Ибатова М.

Күні

09.02.2024ж

Сынып 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

1.Оқушылармен амандасу.

Түгелдеу.

«Фри» әдісі арқылы.

Өткен сабаққа шолу жасау.

  • Деректер дегеніміз не?

  • Деректердің типтері дегеніміз не?

  • Python-да қандай деректер типі қолданылады?

  • Бүтін сандар типінің қабылдайтын мәндері қандай?




2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу

Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.

1) 4+5*7=63

2) 4+5*7=39

1.Мұғаліммен амандасады.



Сұрақтарға жауап береді.

1) Өңделмеген әртүрлі фактілер, цифрлар.

2)Тұрақты, айнымалы және өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығы деректер типі деп атаймыз.

3)int(), float(), str(), Bool().

4) Натурал сандар



2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Қай есеп тура шыққанын анықтайды.




ҚБ.

арқылы бағалайды.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағаланады.

Жарайсың!, Жақсы!, «Тамаша жауап»!Талпын!






Интерактивті тақта.



6 сынып оқулығы

Сабақтың ортасы

7 минут









































18 минут















12 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:

  • Өрнекте жақша болған жағдайда жақша ішіндегі амал бірінші орындалады.

  • Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан басталады.

Амалдардың орындалу реті.

Оқулық § 3.4, 86-бет,1-кесте

Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады.

Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады.


Инкремент және декремент.

Программаны жазу кезінде ең көп қолданылатын амалдардың бірі- айнымалының мәнін белгілі бір санға арттыру немесе кеміту. Python тілінде мұндай амалдарды орындау үшін (+ =) инкремент (арттыру) және ( - =) декремент (кеміту) операциялары қолданылады.

Амалдарды орындау барысында айнымалыларға басқа айнымалылардың мәнін жүктеуге болады. Python тілінде арифметикалық амалдарды жазу мүмкіндігінше қысқартылған.

Амалдардың программада қысқартылып жазылуы. Оқулық § 3.4, 87-бет,2-кесте

Амалдарды орындаудың қарапайым стандартты функцияларын қарастырайық.

Оқулық § 3.4, 88-бет, 3-кесте.


Практикада қолдану» тапсырмасы


1-практикалық тапсырма.

a=4; b=3.5; c=2;

print((a+2*b-3*c)/(5*a+b))



2-практикалық тапсырма

a=float(input())

b=float(input())

c=float(input())

print(abs(a+2*c)/(b*b+3*a*c)*a*(3+(4-a*a)))



Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 3.4, 89-бет, 2-тапсырма*


Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

Оқулық § 3.4, 88-бет,

Мұғалімді тыңдайды




Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады










Анықтамасын дәптерге жазады













Кестемен танысады


















1-практикалық тапсырманы орындайды.





2-практикалық тапсырманы орындайды








1-тапсырманы орындайды


1) a**2+b**2+c**2-2*a*d

2) x*y+(a+4)/(b-4)

3) abs (x**2-5)/3*y*(5*x+(4*a+b*t)-z

4) x+5+y/t*(5*x-c)






2-тапсырманы орындайды






1) y=(4/5+1/2-2+5*7/10)

2) x=(a**3+4*b-abs(4*a*b**2-7))

3) k=((2*x*y*z)/(3*x+z)-(5*x**3*y-z)/

(z-4*y))

4) t=(abs(3*c-d-a)/abs(a-d)*5*a*b)
















Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағаланады.

Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!






















Дескриптор:

-у мәнін табуға болатын программа құрастырады.

1 балл

-у мәнін программалауда табады.

1 балл


Дескриптор:

-берілген өрнектің мәнін табатын программа құрастырады.

2 балл

Нәтижесін шығарады.

2 балл


Питон программалау тілінде жазады

2 балл








Дескриптор:

-берілген өрнектердің прораммалау тілінде қате жазылғаның тексереді;

-қателерін түзетеді.

2 балл




















































Компьютер

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақты бекіту сұрақтары. «OREO»әдісі бойынша

1.Программалау тілінде арифметикалық амалдарды жазудың қандай ережелері бар?

2.Арифметикалық амалдарды орындауда олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

3. Амалдарды жазу ережелерін не үшін сақтауымыз керек?

4. int() және round() функцияларының қандай айырмашылығы бар?



2.Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі


Сұрақтарға жауап береді.


ҚБ

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағаланады.

Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!



Үй тапсырмасы

§ 3.4, 89-бет, Үй тапсырмасы




Тексерілді:
















Абай атындағы жалпы орта мектебі

коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Ашық сабақ


6 «а»-сынып

Информатика пәні



Тақырыбы: «Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері»







2022-2023 оқу жылы



























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!