Сабақтың басы
3 минут
|
1.Оқушылармен амандасу.
Түгелдеу.
«Фри» әдісі арқылы.
Өткен сабаққа шолу
жасау.
-
Деректер дегеніміз
не?
-
Деректердің типтері дегеніміз
не?
-
Python-да қандай деректер типі
қолданылады?
-
Бүтін сандар типінің
қабылдайтын мәндері қандай?
2.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа
тақырыпқа шолу
Программалау тілінде де
математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.
1)
4+5*7=63
2)
4+5*7=39
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
Сұрақтарға жауап
береді.
1) Өңделмеген әртүрлі фактілер,
цифрлар.
2)Тұрақты, айнымалы және
өрнектер қабылдай алатын мәндерді, олармен орындауға болатын
амалдардың жиынтығы деректер типі деп атаймыз.
3)int(), float(), str(),
Bool().
4) Натурал
сандар
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Қай есеп тура шыққанын
анықтайды.
|
ҚБ.
арқылы бағалайды.
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне қарай
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағаланады.
Жарайсың!, Жақсы!,
«Тамаша
жауап»!Талпын!
|
Интерактивті тақта.
6 сынып оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
7 минут
18
минут
12 минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Python-да
арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:
-
Өрнекте жақша болған жағдайда
жақша ішіндегі амал бірінші орындалады.
-
Егер өрнекте бірнеше жақша
болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан басталады.
Амалдардың орындалу
реті.
Оқулық §
3.4, 86-бет,1-кесте
Кестеден көрініп тұрғандай,
дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші
дәрежеде көтеру амалы орындалады.
Арифметикалық амалдарды
орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс.
Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға
жазылады.
Инкремент
және декремент.
Программаны
жазу кезінде ең көп қолданылатын амалдардың бірі- айнымалының мәнін
белгілі бір санға арттыру немесе кеміту. Python тілінде мұндай
амалдарды орындау үшін (+ =) инкремент (арттыру) және ( - =)
декремент (кеміту) операциялары қолданылады.
Амалдарды
орындау барысында айнымалыларға басқа айнымалылардың мәнін жүктеуге
болады. Python тілінде арифметикалық амалдарды жазу мүмкіндігінше
қысқартылған.
Амалдардың
программада қысқартылып жазылуы. Оқулық § 3.4,
87-бет,2-кесте
Амалдарды
орындаудың қарапайым стандартты функцияларын
қарастырайық.
Оқулық §
3.4, 88-бет, 3-кесте.
Практикада қолдану»
тапсырмасы
1-практикалық
тапсырма.
a=4; b=3.5; c=2;
print((a+2*b-3*c)/(5*a+b))
2-практикалық
тапсырма
a=float(input())
b=float(input())
c=float(input())
print(abs(a+2*c)/(b*b+3*a*c)*a*(3+(4-a*a)))
Жеке жұмыс.
1-тапсырма.
Оқулық § 3.4, 89-бет,
2-тапсырма*
Жеке жұмыс.
2-тапсырма.
Оқулық § 3.4,
88-бет,
|
Мұғалімді тыңдайды
Арифметикалық өрнектерді
орындау ережелерін дәптерге жазады
Анықтамасын дәптерге
жазады
Кестемен танысады
1-практикалық тапсырманы
орындайды.
2-практикалық тапсырманы
орындайды
1-тапсырманы
орындайды
1) a**2+b**2+c**2-2*a*d
2) x*y+(a+4)/(b-4)
3) abs
(x**2-5)/3*y*(5*x+(4*a+b*t)-z
4) x+5+y/t*(5*x-c)
2-тапсырманы
орындайды
1) y=(4/5+1/2-2+5*7/10)
2) x=(a**3+4*b-abs(4*a*b**2-7))
3)
k=((2*x*y*z)/(3*x+z)-(5*x**3*y-z)/
(z-4*y))
4)
t=(abs(3*c-d-a)/abs(a-d)*5*a*b)
|
Мұғалім оқушыларды
сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне
қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағаланады.
Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!
Дескриптор:
-у
мәнін табуға
болатын программа құрастырады.
1 балл
-у мәнін
программалауда табады.
1
балл
Дескриптор:
-берілген өрнектің мәнін
табатын программа құрастырады.
2 балл
Нәтижесін шығарады.
2
балл
Питон программалау тілінде
жазады
2 балл
Дескриптор:
-берілген өрнектердің
прораммалау тілінде қате жазылғаның тексереді;
-қателерін түзетеді.
2
балл
|
Компьютер
|
Сабақтың соңы
5 минут
|
Сабақты
бекіту сұрақтары. «OREO»әдісі бойынша
1.Программалау тілінде
арифметикалық амалдарды жазудың қандай ережелері бар?
2.Арифметикалық амалдарды
орындауда олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?
3. Амалдарды жазу ережелерін не
үшін сақтауымыз керек?
4. int()
және round() функцияларының қандай айырмашылығы
бар?
2.Кері
байланыс: «Бас бармақ» әдісі
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушыларды
сабаққа қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне
қарай «Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағаланады.
Жарайсың!, Жақсы!, Талпын!
|
|