Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Екінші кезен

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Екінші кезен

Материал туралы қысқаша түсінік
Ілмек бізбен тоқып үйрену сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: «Абай атындағы орта мектеп» КММ

Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Курманалиева С.К

Сынып: 6 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен (ілгекпен) тоқу (сулықтар, сөмкелер, ұялы телефондардың қабы). Екінші кезен

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау

Сабақтың мақсаты:

  • нобайға сәйкес тоқыма бұйымын жасау.

Бағалау

критерийлері

1.Ілмек бізбен шалу атаулары мен шартты белгілерін зерттейді.

2.Шалмаларды ілмек бізбен орындайды және тізбектей тоқи алады.

3.Шалу түрлері мен әдістерін менгеріп ілмекбізбен жұмыс жасай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Түгендеу, оқушылардың зейінін шоғырландыру

«Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару, суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау

«Сулық тоқу» туралы бейне ролик ұсыну.

Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады.

Сұрақтар:

  1. Тоқыма жұмыстары үшін қандай материалдарды қолдануға болады?

  2. Табиғи материалдардан қандай бұйым тоқуға болады?

  3. Тоқу яғни сәндік қолөнер бұйымын жасаудың адам өміріне және ағзасына қандай пайдасы бар деп ойлайсыздар?

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.








Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер



Тоқыма тоқу. 2-сабақ

Өткен білімді еске түсіру


1.Ілмекбізбен тоқыған кезде қандай материал, құрал-жабдық қолданылады? Оларды қалай таңдап алу керек?

2.Тоқыған кезде жіп пен ілмек бізді қалай ұстау керек?





Ортасы





Миға шабуыл тәсілі № 1 тапсырма Ойлау дағдысының деңгейі: білу, түсіну

Тоқу тәсілдерінің шартты белгілерін аталуын сәйкестендіріңіз.

Бағалау критерийлері:

- Ілмекбізбен тоқу тәсілдерін анықтайды

- Шартты белгілерді ажыратады

Дескриптор:

- Шартты белгі мен атауын дұрыс біріктірді

- Тоқу тәсілдерін сипаттайды

- Шартты белгілерді жатқа біледі

ҚБ: «Басбармақ» тәсілімен бағалайды.

Тоқуды баста:

1. Қадам: Қатар жасау. Қарапайым шалулар арқылы қатар жасау.

2.Қадам: Ілмекті шалуға кіргізу.

3 Қадам: Шалуды байлау.

4. Қайта бұрылатын шынжыр орындау.

5.Өз кестесі бойынша тоқуды жалғастыру.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі













Оқушылар бұл тапсырманы өзара бағалайды.


Дискриптор

тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсетіп, мәселелерді шешеді;

шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, экспериментке көңіл бөледі;


https://www.youtube.com/watch?v=MSwiuVj5Bx4

Тоқу түрлерімен танысу http://infourok.ru/urok-vizanie-klass-740635.html



Аяқталуы



Ілмекбізбен орындалатын шалу түрлері қандай?

Шартты белгілер дегеніміз не және не үшін қажет?

Ілмекбізбен шалулардың шартты белгілерінен не құрастыруға болады?


Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2023
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі