Материалдар / Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
1325
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2 Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Әртүрлі бұйымдарды ілмекпен тоқу. Безендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.6.4.

Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау

Сабақ мақсаттары

  • Ілмекпен тоқылған бұйымды қазақ ұлттық мәдениетіндегі әсемдеудің үлгілерін қарастыру.

  • Тәжірибелік жұмысты аяқтау.

Бағалау критерийлері

  • Бұйымды қазақ ұлттық мәдениетіндегі әсемдеудің үлгілерін сай безендірді.

  • Тәжірибелік жұмысты аяқтады.

Тілдік мақсаттар


Әртүрлі тоқыма өнерінің өздеріне тән ерекшеліктерін сипаттайды.


Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:

  • Бұйымды әсемдеудің ерекшелігі неде?

  • Әсемдеу бұйымның ажарын қалай ашады?

  • Әсемдеудің элементтерін қалай таңдаған дұрыс?


Құндылықтарды дарыту

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Бұл сабақта пәнаралық байланыс қарастырылмаған.

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

Бастапқы білім


Тоқу өнері туралы оқушылар біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы


Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады.


Сабақтың ортасы

Зерттеу жұмысы.

Ілмекпен тоқылған бұйымды әсемдеу үшін безендірудің түрлері мен тәсілдерін зерттеп қарастырған жөн.

Ол үшін оқушыларға ілмекпен тоқылған бұйымдарды әсемдеудің тәсілдерін қарастырып шығу қажет.


Техникалардың атаулары:

1. Рачий шаг.

2. Пико

3. Ракушка

4. Гүлді кайма


Оқушылар схема түрінде берілген техникаларды қарастырып ең оңтайлысын таңдап алу қажет.

Бұйымды қазақ ұлттық ою-өрнектермен де әсемдеуге де болады. Ол үшін ірі бисер, маржандар, жіптер, ленталар және т.б.


Таныстырылым:

Ілмек бізбен тоқылған бұйымды презентациялау. Оқушылар ілмекпен тоқылған жұмыстарын презентациялайды.

*Идея іске асты ма?

*Жұмысыңда не сәтті шықты?

*Қандай қиындықтар пайда болды?

*Оларды қалай шешуге тырыстың?

*Ілмек бізбен тағы да не тоқуға болады?

*Ілмек бізбен тоқу қандай дағдыларды дамытады?



Материалдар дидактикалық материалдарда көрсетілген.



Қажетті материалдар:

Тоқыма жіптері, ілмек біз, ине - жіп, бисер, маржандар, түймелер, ленталар, қазақтың ою-өрнектері бейнеленген шаблондар және т.б.


Сабақтың соңы

Бағалау

Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды

Рефлексия:

* не үйрендім?

*не түсініксіз қалды?


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Сұрақ қою арқылы бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!