Геометриялық пішіндермен жұмыс.
Геометриялық пішіндерді қайсысын қандай қағаз бетіне қоюды
айтып, нұсқау беру.
Үстел үстінде балаларға таныс емес сопақша мен көпбұрыш
ғана қалады. Қалған пішіндерді қағаздың ортасына қоюды сұраймын.
Бір бала тапсырманы тақтада орындайды.
Пішінді атап, балалардан осыған ұқсас басқа фигураларды
табуды сұраймын.
Егер балалар тіктөртбұрышпен ұқсастығын таба алмаса,
тәрбиеші салыстыруды сұрап, оларды «сопақша да, тіктөртбұрыш та
созылыңқы келеді» деген пікірге жетелеу керек.
Тақтаға геометриялық пішіндер- қызыл үшбұрыш, қызыл шаршы,
қызыл сопақша, сары тіктөрбұрыш қойылған.
-Қай пішін артық?Неге?
-Біздің пішіндердің ағайындылары пайда болды (үш көпбұрыш
қойылады).
-Олар ағайынды бола ала ма?
-Бұл пішіндер көпбұрыштар деп аталады. Қалай
ойлайсыңдар,неге бұлай аталады?
-Осы пішіндердің барлығының бұрыштары бар, сондықтан
олардың барлығы –бұрышты пішіндер деп атаймыз.
-Осы бұрышты пішіндерге дөңгелек пен сопақшаны жатқызуға
бола ма? Неге?
-Бұлар дөңгелектенген пішіндер.
«Пішін қайда жасырынды?» ойыны.
Геометриялық пішіндерден тұратын 6 сурет қойылған. Әр
балада бір геометриялық фигурадан бар. Балалар тауып өз суретінің
қасына тоқтайды да, геометриялық пішіндерді атап, оның пішіндердің
қандай түріне (бұрышты, дөңгелектенген пішіндер) жататынын
атайды.
«Біреуі артық» дид.ойыны.
Мақсаты: «біреу-көп» ұғымын бекіту; ойлау қабілеттерін
дамыту; заттарды топтастыра білуге үйрету.
1-сурет: бірнеше көпбұрышқа ұқсас, бір үшбұрышқа ұқсас
заттардың суреті.;
2-сурет: бірнеше сопақша пішінді,бір шаршы пішінді
зат;
3-сурет:бірнеше дөңгелек, бір шаршы пішінді зат.
|
Балалар тапсырманы орындайды.
Балалар дөңгелекті және төртбұрышты тауып, саусақтарымен
дөңгелек пен сопақшаны, төртбұрыш пен көпбұрышты айналдыра сызып
қорытындыларын айтады.
-Сопақша.
-олардың бұрыштары көп.
Балалар тәрбиешімен бірге көпбұрыштардың бұрыштарын
санайды.
Балалар артық бір затты
таңдап, таңдау себебін түсіндіреді.
|