Материалдар / "Әртүрлі пішіндер"

"Әртүрлі пішіндер"

Материал туралы қысқаша түсінік
мектепалды даярлық сыныптарына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2018
912
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Күні: Білім беру саласы: Бөлімі: Тақырыбы: «Көпбұрыш. Дөңгелектенген және бұрышты пішіндер» «Сопақша»Мақсаты: Сопақша және көпбұрышпен және олардың қасиеттерімен балаларды таныстыру; геометриялық пішіндер, оларды қоршаған орта заттарының арасынан көре білу дағдыларын бекіту; дөңгелектенген және бұрышты пішіндер туралы түсінік беру; Жыл мезгілдері және оның айларымен таныстыруды жалғастыру.
Қызметкезендері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Дәлелдеу оятуТақтада жыл мезгілдері бейнеленген 4 карточка, балаларда -1 көк карточка.-Жыл атасы бүгін бізге қандай карточканы қалдырады? -Қыстың алғашқы екі айы қалай аталады?-Оларды өз орындарына қойындар.Қыс айларын атандар?Балалар бір –біріне сұрақ қойындар.





-Көк.

-Желтоқсан, қаңтар.

Бір бала кез келген айды белгілейтін цифрды көрсетеді, ал қалғандары қай ай екенің айтады. Келесі кезекте бала айды атайды, қалғандары осы айда белгілейтін цифрды көрсетеді.
Ұйымдастыру іздену Геометриялық пішіндермен жұмыс.Геометриялық пішіндерді қайсысын қандай қағаз бетіне қоюды айтып, нұсқау беру. Үстел үстінде балаларға таныс емес сопақша мен көпбұрыш ғана қалады. Қалған пішіндерді қағаздың ортасына қоюды сұраймын. Бір бала тапсырманы тақтада орындайды. Пішінді атап, балалардан осыған ұқсас басқа фигураларды табуды сұраймын. Егер балалар тіктөртбұрышпен ұқсастығын таба алмаса, тәрбиеші салыстыруды сұрап, оларды «сопақша да, тіктөртбұрыш та созылыңқы келеді» деген пікірге жетелеу керек.

Тақтаға геометриялық пішіндер- қызыл үшбұрыш, қызыл шаршы, қызыл сопақша, сары тіктөрбұрыш қойылған.-Қай пішін артық?Неге?-Біздің пішіндердің ағайындылары пайда болды (үш көпбұрыш қойылады).-Олар ағайынды бола ала ма?-Бұл пішіндер көпбұрыштар деп аталады. Қалай ойлайсыңдар,неге бұлай аталады?-Осы пішіндердің барлығының бұрыштары бар, сондықтан олардың барлығы –бұрышты пішіндер деп атаймыз.-Осы бұрышты пішіндерге дөңгелек пен сопақшаны жатқызуға бола ма? Неге?-Бұлар дөңгелектенген пішіндер.«Пішін қайда жасырынды?» ойыны. Геометриялық пішіндерден тұратын 6 сурет қойылған. Әр балада бір геометриялық фигурадан бар. Балалар тауып өз суретінің қасына тоқтайды да, геометриялық пішіндерді атап, оның пішіндердің қандай түріне (бұрышты, дөңгелектенген пішіндер) жататынын атайды.«Біреуі артық» дид.ойыны.Мақсаты: «біреу-көп» ұғымын бекіту; ойлау қабілеттерін дамыту; заттарды топтастыра білуге үйрету.1-сурет: бірнеше көпбұрышқа ұқсас, бір үшбұрышқа ұқсас заттардың суреті.;2-сурет: бірнеше сопақша пішінді,бір шаршы пішінді зат;3-сурет:бірнеше дөңгелек, бір шаршы пішінді зат.



Балалар тапсырманы орындайды.











Балалар дөңгелекті және төртбұрышты тауып, саусақтарымен дөңгелек пен сопақшаны, төртбұрыш пен көпбұрышты айналдыра сызып қорытындыларын айтады.





-Сопақша.









-олардың бұрыштары көп.Балалар тәрбиешімен бірге көпбұрыштардың бұрыштарын санайды.

































Балалар артық бір затты таңдап, таңдау себебін түсіндіреді.
Рефлексті түзету-Бүгінгі сабақта жаңадан не білдік?-Сендерге не ұнады?-Сопақша, көпбұрыш.... Балалар сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:Білу: геометриялық пішіндерді айыра білу.Игеру: сопақша, көпбұрыш, дөңгелектенген және бұрышты пішіндер туралы игеру.Меңгеру: пәшіндерді үлгі бойынша қоюды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ