Әртүрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстанның экономикалық даму ерекшеліктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әртүрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстанның экономикалық даму ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақстанның қазіргі замандағы әлеуметтік- экономикалық дамуы

Тарау:

Күні: 20.10.2020ж

Сынып: 11 «А»

Мектеп:Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп-гимназиясы

Мұғалімнің аты жөні: Джанузакова Мадина Санатбековна

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

Зерттеу жұмысы:Әртүрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстанның экономикалық даму ерекшеліктері

Сабақтың түрі.


Зерттеушілік

Сабақтың мақсаты


Практикалық негіздері қалыптасып, зерттеушілік дағдыларын дамытады.

Жетістік критерийлері

  • Теориялық ақпаратты түсінеді және анықтайды;

  • Ақпараттарды жинақтайды, жіктейді, салыстырады және талдайды;

  • Әртүрлі көзқарастар мен мәліметтерді сын тұрғысынан бағалайды, шешу жолын ұсынады;

  • Сандық және сапалық әдістердің негізінде зерттеу жүргізеді;


Тілдік мақсаттар

Күрделі теориялық ұғымды түсіндіре алады (сөйлеу дағдысы);

Зерттеу жұмысын қолдана отырып, мәселені түсіндіретін жазбаша және ауызша баяндама жасай алады;

Қалыптастыратын құндылықтар

Өзіне құрмет, басқаға құрмет:

Сабақ барысында, мұғалім және оқушы бір-бірін тыңдайды және сыйлайды.

Академиялық шынайылық:

Сабақ барысында өзара бағалау кезінде әділ бағалауды үйренеді.

Өмір бойы оқу:

Оқушы практикалық тапсырманы орындау барысында өткен сабақтың білімін қолданады.

Ынтымақтастық:

Топтық жұмысты орындау барысында өзара байланысқа түсе отырып берілген сұрақтардың жауабын табады.

Азаматтық жауапкершілік және патриотизм:

Пәнаралық байланыс

«География», «Тарих», «Адам.Қоғам.Құқық» және «АКТ» пәндері бойынша алған білімдері мен дағдыларын пайдаланады.

АКТ-құндылықтары

АКТ-ны қолдана отырып презентация көрсету, интернеттен ақпараттар іздеу

Алдыңғы білім


II қайталау тапсырмалары.

Сабақтың барысы

Жоспарланған уақыттар

Жоспарланатын шаралар

Ресурстар


0-5

Сабақтың мақсат-міндеттерін анықтау. Капитал за 5 минут. К Маркс.


https://www.youtube.com/watch?v=J7ud3m6I7AM

5-15


Тапсырма -1

Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі. Әрбір жүйе бойынша бірнеше мысалдар келтіреді.

Дәстүрлі экономикалық жүйеде өндіру, бөлу және тұтыну қалыптасқан дәстүрлер мен ғұрыптарға негізделеді.

Әміршіл-әкімшілік экономикалық жүйе бұл мәселелерді директивалық әдістермен, яғни жоғарыдан түсіріліп жататын бұйрықтармен шешеді.

 Нарықтық экономикалық жүйеде шаруашылықтың бағдары тауар өндірушілер мен қызмет көрсетушілер арасындағы бәсекеге құрылады


15-40

Тапсырма -2. Дереккөздер мен өз біліміңді пайдалана отырып, Кеңестік Қазақстанмен тәуелсіз Қазақстанның экономикасын зерттейтін тарихшы үшін дереккөздердің құндылығына баға беріңіз.

Құжаттардың контент-талдауы.

Зерттеу жұмыстары ретінде Қазақстанның экономикалық дамуының 2 кезеңін қарастыруға болады.


 Дереккөздер.



38-40

Рефлексия

1. Ж Сабақта көрген білгенін, сезгенін cтикерге жазуды ұсынылады.

-Сұрақтар

-Ұсыныстар. (бағыттаушы сұрақтар)


Қосымша ақпарат

Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?.

Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?


Қауіпсіздік ережелері және денсаулықты сақтау


Барлық оқушылар:

Қабілеті жоғары оқушылар:

Жауап жазу барысында кілт сөздерді тиімді қолданады


Берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар орындау барысында өзара және топтық а қалыптастырушы бағалау жүреді.


Сабақ үзілістерінде дене қимыл жаттығулары ұйымдастырылады.




Ой толғау

Сабақ мақсаттары:


Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жиынтық бағалау

Сабақтың қандай екі сәті сәтті өтті (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Сабақтың тиімділігін қандай екі жағдай жақсартар еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?

1:

2:

Сабақты жүргізгенімде сынып туралы және сол сыныптың оқушылары туралы қандай ақпарат алдым, бұл ақпараттың келесі сабақты жоспарлауымда қандай көмегі тиеді?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2020
4688
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі