Материалдар / Аспан әлемінің құпиялары .Мен ғарышкер боламын

Аспан әлемінің құпиялары .Мен ғарышкер боламын

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен тәжірибе алмасу,жас мамандарға көмек ,жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарымды жарияладым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Шілде 2018
1655
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: қазақ әдебиетіМектеп: Абай атындағы № 26 орта мектепПән мұғалімі: Шегебаева Гулжан Муслимовна
Күні:20.04.2018жСыныбы:5Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
IX тарау.Аспан әлемінің құпиялары Сабақтың тақырыбыМен ғарышкер боламын
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Т\А 5.3.Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;О5.6.Оқылым сртатегияларын қолдану,жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін оқу;Ж 5.5.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,мәтін жазу;
Сабақтың мақсатыОқушылардың барлығы орындай алады:көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, әңгімені түсініп оқиды;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығарманы өздігінен оқып, мазмұнын аша алады;Оқушылардың кейбірі орындай алады: кейіпкерлердің заманауи жаңашылдығын салыстырып баға бере алады;
Бағалау критерийі- көркем шығарманың мазмұнын түсінеді;- шығарманы оқып,өз ойын еркін айта алады;- шығарма мазмұнын аша алады;- кейіпкерлерді салыстырып баға бере алады;




Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын ұғындыру арқылы Қожаның іс-әрекетіне екі түрлі көзқараста баға беру,сөз астарына үңіліп мағынаны түсіну өз пікірін қорғауғатақырыбы мен идеясын анықтауға дағдыланады;Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: түсіну жауап беру;Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: оқып білім алу, еңбек ету.
Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы және адамгершілікке баулу.
Пәнаралық байланыс Сабақтың өту әдіс-тәсілдері:Әдебиет,бейнелеу өнері.Журналистік сұхбат,көрініс көрсету,болжау,дау-дамай,топтастыру,ішіне-сыртына.
Алдыңғы оқуАйға сапар
Сабақ барысы

Сабақтың сатыларыСабақ жоспары Ресурстар
Сабақтың басыКіріспе 2-минБілу (5-мин)











Түсіну (7 мин)Жаңа сабақ «Мен ғарышкер боламын»Бейнекөрсетілім (ұшқыштар)
Ұйымдастыру кезеңі Тренинг «Өз орныңды тап»Сандар арқылы 3-топқа бөлуЖурналистік сұхбат(Үй тапсырмасы)I-топ: «Ай»II –топ: «Жұлдыз»III-топ «Күн»Қазақстаннан шыққан үш ғарышкер батырларды атаңдар?1.Тоқтар Әубәкіров2.Талғат Мусабаев3.Айдын АйымбетовТоқтар Әубәкіров қай жылы ұшты?1991 ж 2 сәуірде КЕңес Одағы Ғарышкерлер даярлау орталығында ғарышқа ұшу даярлығына кірісіп.сол жылы 2 қазан Байқоңырдан Союз ТМ-13 кемесімен ғарышқа ұшып,10 қазанда жерге оралды.2.Талғат Мусабаев қай жылы ғарышқа ұшты?1994 жылы 4 қарашада ғарышқа ұшты.3.Айдын Айымбетов қай жылы ғарышқа ұшты?2015 жылы 2 қыркүйекте ғарышқа ұшты.Дескриптор- Қазақстаннан шыққан үш ғарышкерді біледі;-сұрақтарға жауап береді;- ҚБ.(басбармақ)I-топ: «Ай»Т.Әубәкіров жеткенЖетістіктері, ең бірінші еңбек жолын қай жерде кім болып бастады?II –топ: «Жұлдыз»Т.Мусабаев қай жылы ғарышқа ұшты,қандай жетістіктері бар?III-топ: «Күн»А.Айымбетов қай жылы ғарышқа ұшты,арманы қандай,арманы орындалды ма? Дескриптор- постер арқылы сұрақтарға толық жауап береді;- ұшқыштардың өмір жолдарын біледі;ҚБ (жұлдызшамен)1-2-3- сандар (24 –дана)

ПОПКОРН әдісі













Оқушылар өз ойларын сыни тұрғыда жеткізе алады.











«Қай топ көп біледі» әдісі

















Постер
Сабақтың ортасыҚолдану (12 мин)Көрініс көрсету











Талдау (7 мин) Ереже
I-топ: «Ай» Ғарышкер болу үшін не істеу керек?II –топ: «Жұлдыз»Жердегі өмір мен ғарыштағы өмірдің айырмашылығы қандай?III-топ: «Күн» Салмақсыздық дегенді қалай түсінесіздер?Дескриптор- Мәтіннің мазмұнын айтады;;-сұрақтарға жауап береді.ҚБ. (жұлдызшамен)Сөйлеушінің өзі ғана сөйлей бермей,өз сөзінің ішінде басқа біреудің айтқанын,сөйлеген сөзін келтіреді.Біреудің сөзі екі жолмен беріледі.1.Ешбір өзгеріссіз,дәл сол айтылған күйінде жеткізілуі төл сөз деп аталады.Мысалы:»Еңбек түбі береке»,деді халық.2.Сөйлеуші тарапынан өзгеріске ұшырап,тек мазмұнын сақтап жеткізу төлеу сөз деп аталады. Мысалы:Халық еңбектің түбі берек екенін айтты.Төл сөз.Сенің есімің кім?-деп сұрады ол оң жағында тұрған қызыл көйлекті баладан.Төлеу сөз.Ол оң жағында тұрған қызыл көйлекті баладан есімінің кім екенін сұрады.Төл сөз бен автор сөздерінің жасалу жолдары:1.Төл сөз автор сөзінен бұрын келеді.-Төл сөз,-автор сөзі.Мысылы:-Осы пәтер сенікі ме?-деп сұрады Венера.«Бірге ойлаймыз» әдісі







































Сабақтың соңы Жинақтау (5 мин)Болжау стратегиясыБағалау (5 мин)Сөзжұмбақ шешу Ғ-А-Р-Ы-Ш-К-Е-Р-«Ойлан,тап»әдісі
Сабақты қорытындылауКері байланыс







Критерий бойынша өздері өз бағаларын қоюды тапсырамын.









Саралау – қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау –оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы АКТ мен байланысы.
Барынша қолдау көрсету: тақырыпқа қатысты ақпараттарды суреттер арқылы табады, ауызша сұрақтарға жауап береді.Орташа қолдау көрсету: тақырып аясында жұптасып постер қорғайды, өз ойын айтады.Аз қолдау көрсету: нақтыақпаратты қосымша ақпаратпен салыстырады, мәтін құрайды. Өз бетінше ізденеді. Дескриптор нәтижесінде оқушыларға қалыптастырушы бағалау жүргізіледі( жұлдызшалар арқылы).Сабақ үрдісінде қауіпсіздік ережелерін сақтауға мән берілу керек. Интерактивті тақта, аудиожазба қойылады.
РефлексияСабақ мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?





Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1. Ақындардың нақыл сөздерін салыстыру.2. Жаманнан жирену, жақсыдан үйрену. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1. Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану.2. Аудиожазба көрсету.Сабақ барысында мен, сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1. Топпен жұмыс баланы ынталандырады.2. Жұппен жұмыс жеке жұмыс жасауына ықпал етеді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ