Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Асқорыту жүйесі" 3- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін.
Оқу ісінің меңгерушісі:Л.Ғылымбаева
Пән: Жаратылыстану Сынып: 3-сынып Бөлім: Жанды табиғат. Адам. |
Мұғалім: Карменова С |
|||
Күні: 17.11.2020 |
|
|||
Тақырыбы: |
Асқорыту жүйесі |
|||
Оқу мақсаты: |
3.2.3.1 адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтау; 3.2.3.2 асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттау; 3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау. |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Адам ішкі ағза мүшелерін біледі, орналасуын көрсетеді; Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін анықтайды; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды. |
|||
Бағалау критерийі |
Адамның ішкі ағзаларының орналасуын анықтайды; Асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды; Ақпарат көзінің түрлерін анықтайды. |
|||
Тілдік мақсат |
Пәндік терминология мен тірек сөздер: Асқорыту жолы |
|||
Асқорыту жүйесінің маңызын түсіне отырып, асқорыту жүйесінің тіршілікке қажетті энергияны алудағы рөлін сипаттайды. |
||||
Құндылықтар |
Оқушыларды өзара ынтымақтастыққа, бір біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Асқорыту жүйесі туралы ұғымдарын қалыптастыру. |
|||
Алдыңғы меңгерілген білім |
Адамның ішкі ағзаларының орналасуын асқорыту жолдарын біледі |
|||
Сабақ барысы |
||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланғаніс-әрекет |
Ресурстар
|
||
Сабақтың басы 2 минут |
Ұйымдастыру. Психологиялық жайлы ахуал орнату. Оқушылар орындарынан тұрып, бір-біріне тілек білдіреді. |
|
||
4 минут |
Күндей жылы
бол! Жедел жауап. «Доптың сұрағы» ойыны арқылы оқушылардан жалпы тағам туралы білетіндерін талқылау. Сұрақтар:
|
Доп
|
||
Сабақтың ортасы 2 минут 1 минут 4 минут 7 минут 5 минут 2 минут 2 минут 7 минут |
Асқорыту жүйесінің дабылы. Мақсаты: Адам күш-қуатының әлсіреу жолдарын анықтайды, тамақтану тәртібін сақтау қажеттілігін түсінеді. Астың саяхаты. «Сиқырлы сандықша » ойыны арқылы асқорыту мүшелерінің қызметіне сипаттама беру. Сұрақтар қойылып, әр оқушының жауаптары талқыланады. Сұрақтарға асқорыту кезеңдерінің сипаттамасын қолдануға болады, мысалы, 1. Астың ұсақталуы, сілекеймен араласуы, мұнда көмірсулар сіңіріле бастайды. – Ауыз қуысында болады. 2. Астың түйіршік түрінде өтуі. – Өңеште. 3. Астың механикалық тұрғыдан қайта өңделуі, асқазан сөлімен араласуы, нәруыздар сіңіріле бастайды. – Асқазанда. 4. Қоректік заттар қанға сіңіріле бастайды. – Ашішекте. 5. Қорытылмаған тамақ қалдықтары нығыздалады, сыртқа шығарылады. – Тоқішекте. Асқорыту жүйесіне ұқсас мысалдарды айтуын сұраңыз (жол, туннель). Асқорыту жүйесіне ұқсас нені айта аламыз? (Қала, зауыт, жеке бөліктерден тұратын механизм.) ҚБ мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. Зерттеу мәселесі. Оқушылар зерттеу жұмысының мақсатын анықтайды. Зерттеу сұрағын құрастырады. Мысалы:
Зерттеудің мақсаты: Адам ағзасындағы асқорыту үдерісі ұзақ уақыт алатынын түсінеді. Ресурстарды дайындау. Ас қорыту жолына қатысатын мүшелердің суретін салу Модель жасау. Оқушылар асқорыту мүшелерінің үлгісін жасайды. Әрбір асқорыту мүшесіне ондағы асты қорытуға жұмсалатын уақытты көрсетіп, белгілеу. Әр топ асқорыту үдерісін мысалмен бейнелеп көрсету үшін азық-түлік түрін өздері таңдайды. Зерттеу барысы. • Асқорыту жолы қандай мүшелерден тұратынын талқылау. Жакаптарымен бөлісу.. • Асқорыту жолын көрсететін таспаға ауызды белгілейді. Қағазға суретін салып, жапсырмаға жапсыру. 1 минут деп түрлі түсті маркермен жазу. • Ауыз қуысынан өңешке дейін – 8 секунд. •Асқазан – 3 сағат. • Он екі елі ішек. • Аш ішек– 4 сағат. Жапсырмаға жазады. • Тоқішек. – 10 сағат. Ойлан. «Мен журналистпін» ойыны арқылы оқушылардан суды қалай және қай уақытта ішкен дұрыс екендігін талқылау. Оқушылардың жауаптарын салыстырып, қорытынды шығару. ҚБ мұғалімнің ауызша қалыптастырушы бағалауы. Сен білесің бе? Оқушылар астың осынша ұзақ жолды жүріп өтуі кездейсоқ емес екенін талқылау. Біздің асымызды құрайтын әртүрлі тағамдардың қорытылуы үшін көп уақыт керек екендігін қорытындылайды. Сергіту сәті. Әуенімен қимылдау.
. 34-жұмыс парағы. «Асқорыту мүшелері», 36-б. Асқорыту мүшелерінің қызметі. Асқорыту мүшелері мен оның қызметін сәйкестендіруге бағытталған тапсырма. Критерийлер: -Асқорыту мүшесінің суретін анықтайды; -Берілген суретті оның қызметімен сәйкестендіреді. Дескрипторы:
ҚБ мұғалімнің жазбаша кері байланысы. |
Оқулықпен жұмыс Ас қорыту жүйесінің модульі Ас қорыту жүйесінің суреттері жазылған қима қағаздар топтамасы Сандықша Ас қорыту мүшелерінің суреттері Дәптермен жұмыс |
||
Сабақтың соңы 5минут Бағалау 3мин Үйге тапсырма 2 мин |
Кері байланыс. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін параққа жазады.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Эссе парағы
52,53-бет оқу |
Эссе парарағы |