1
|
Ұйымдастыру кезеңі
Мотивация
|
Оқушылардың мотивациясы
сынып бір топ ретінде болады және мектептен кейін өмірде де табысты
болуы. Картамен жұмыс тәртібі түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру
үшін сөз көшбасшыға беріледі.
|
Тақтаның жоғарғы оң
жағына 63%
нормасының саны қойылады.
№1кесте
|
2
|
Іс –әрекет тәсілдері мен
білімдер кешенін өзектендіру
|
Өткен сабақ бойынша қарама –
қарсы сұрақ қою. Сұрақтар 14
-
Солтүстік Қзақстанда
неше қала және кент бар? 24
қала, 2кент
-
Ауылшаруашылық
машиналары мен құрал –жабдықтардың 42%
үлесіне
тиіслі кәсіпорындарды ата? «Астанаауылмаш»
«Қазақауылмаш»
-
Ақмола облысының
неше пайызы табиғи сүт? 80%
-
Қостанай қаласындағы
тау кен өнеркәсібінің ірі кен орындары? Соколоов
Сарыбай(Рудный қаласы) Лисаков (Лисаков
қаласы)
-
Ірі темір бетон
құрылымы комбинаттары, кірпіш зауыттары бар? Орталықтарын ата
? Қостанай, Рудный, Жітіқара, Лисаков
қалаларында.
-
Машина жасау, металл
өңдеу өнеркәсіптерінің ірі орталықтары? Қостанай,
Рудный.
-
Алюминий зауыты қай
қалада? Павлодар
-
Ең арзан
көмір? Екібастұз
-
Бройлер
фабрикасы? Петропавл
-
ТМД мемлкеттеріне
таымалы болып отырған макарон өнімдері? Сұлтан
-
«С.М.Киров атындағы зауыт» қандай
зауыт? Мұнай-газ, теміржол көлігі
автомат құрылыстарын шығарады.
-
Трактор зауыты қай
қалада? Павлодар
-
Қағазды қайтадан
өңдеу саласында жұмыс істейтін зауыт қай қалада?
Павлодар
-
Ірі темір жолы бар
маңызды өнеркәсіп және мәдениет орталығы ?
Петропавл қаласы
-
|
Бірінші
белгі тақтаға нәтижені
жазу:
1кезең
≤ немесе
≥ нормалар
8минут
|
3
|
Қабылдауды
ұйымдастыру
|
Бірінші сыни
нүкте: Жаңа сабақты қысқаша
түсіндіру. Оқушылардың назарына осы тақырыпта өтілетін білім
көлеміне аударалы. Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып, тақырып бойынша
көрсетілген нормаға сай тірек сөздерді табады. Алдымен оқушыларға
мәтінді оқуға мүмкіндік беріледі, одан кейін олар қолды көтеріп
сөздерді атай бастайды. Егер оның сөздері мұғалімнің тірек
сөздерімен сай келсе ООМ ұяшығына оқушы плюс алады, уақыт
аяқталғанша оқуды жалғастырады. Егер сәйкес келмесе, оқушы сөздер
сәйкес келгенше немесе уақыт біткенше оқуды жалғастырады. Уақыт
аяқталғаннан кейін әр оқушы плюс немесе минус алады. Мұғалім тірек
сөздерді іздеуге оқушыларды ынталандырады. 21тірек сөздер эталонын
мұғалім сабаққа дейін дайындайды немесе БжС технологиясының дайын
стандарттарынан алады.
Тірек сөздер: Қала, Елорда,
Астана, Есіл, ЮНЕСКО, тепловоз, кәсіп, Батыс Еуропа, ЭКСПО,
тәуелсіз,
|
9-сынып 4 мин 1 парағына
берілетін уақыт.
2 парағына
5
минут
Тірек сөздерді іздеп
жазу
3
минут
|
4
|
Түсінуді
ұйымдастыру
|
Берілген уақытта оқушылар
оқулықтағы мәтінді оқып бітіру керек. Мұғалім оқыған материал
бойынша білімді тексеру мақсатында оқушылардан сұралатынын
ескереді.
Тірек
сөздер: Өзен, Астана, Инвестиция, Ақ Орда, Бәйтрек, Хан Шатыр,
инновация, Шарын, Болашақ қуаты, Жасыл ел, мүше, экология,
павильон.
|
Үшінші белгі. Жаттауға
берілген уақыт нормативі:
7 сөз 30
сек.
10 сөз 45
сек.
12 сөз
1мин
14сөз 1 мин 15
сек.
16сөз 1 мин 50
сек.
18 сөз 2 мин 15
сек
21 сөз 2мин 30
сек
|
5
|
Түсінудің бірінші
тексеруі
|
Қарама қарсы сұрақ. Мұғалім
ООМ бойынша тақырыпқа байланысты сұрайды, рет ретімен емес оқушылар
түсінбеген тақырыптарды ашады, түсіндіреді. Оқушылар мәтінді оқып
шығып, әр оқушы өз дәптерлеріне 3 сұрақтан дайындайды. Келесін
оқушымен дәптерін ауысу арқылы сұрақтарға жауап беріледі. «Құтқару
шеңбері» 3 сұрақ қойылады.
Сұрақтар:
-
Астана қаласының алабында
өзен? Есіл
-
Елордасын көшіру туралы
стратегиялық шешім қабылданған жыл?
1992ж
-
Нешінші жылы ЮНОСКО ның шешімі
бойынша Астана қаласына «Бейбітшілік қаласы» медальмен
марапатталды? 1998ж
-
ЭКСПО 2017ж Астанада –өліуіне
неше мемлекет дауыс береді? 104мемлкет
-
Астанада осыдан 15 жыл бұрын
37 мектеп болған болса, қазіргі таңда неше
мектеп? 90
жуық
-
Астанаға өз павильондарын салу
үшін неше ел келді? 100 ел
-
«ЭКСПО 2017» көрсесіне қандай
ұран берілді? «Болашақтың қуаты»
-
Әлемдегі 15қала Қазақстан
елордасының бауырлас қалалары болып табылады атап
өтсеніздер? Мәскеу, Берлин, Варшава, Минск, Киев, Анкара, Банкгокок
және т б
-
Қазақстан қай материкте
орналасақан? Еуразия
-
Қазақстан ТМД елдер қатарына
кіреме? Иә
-
|
Төртінші
белгі сұраукезінде егер оқушылар
жауап берсе, онда: бірінші нұсқадағылар тест құрады, екінші
нұсқадағылар оқуды жалғастырып, тестілеуге дайындалады. Тақтаға
нәтижені жазу: 4кезең ≤немесе≥ нормалар
|
6
|
Бастапқы пысықтауды
ұйымдастыру
(5
минут)
|
Өз аралық тестілеу. Екі нұсқа
беріледі.
Егер сабақтың аяғына дейін
уақыт жеткілікті болса, тестік жекпе жек ұсынылады. Бір оқушы екінші оқушыны шығарады, бір-бірімен
өздері жасаған тест тапсырмаларын алмасады.
|
Бесінші
белгі тестік жекпе жек жеңгендерге
плюс жеңілгендерге минус қойылады. Тест-үш жауаптан тұратын сұрақ.
Жауап толық болуы керек. Егер ьарлық оқушыларға сұрақ жетпесе,
мұғалімнің өзі сұрақ қоюына құқы бар.
|
7
|
Талдау
уақыт
5минут
|
Өтіліп жатқан тақырып бойынша
тақырыптық сөздік қор (ТСҚ) өткізледі. Жалғаулықтар сөзге жатпайды
.Эссе жазу оқушылардың сөз қорларын
анықтау
|
Алтыншы
белгі
6 немесе
нормалар
|
8
|
Рефлексия
|
Мұғалім әр кезеңдегі
нормаларды орындалу бойынша қысқа сабаққа талдау жасайды 4-5
бағалар санына қарай және нормаға сәйкес.
|
Егер бірінші сабақтарда сіз
жетістіктерге жете алмай жатсаңыздар, сеніміңізді үзбеңіз, есте
сақтаңыздар, балалардың ойлау қабілеттері жаттығып жатыр,
жетістіктерге жету үшін уақыт керек.
|
9
|
Бағалар
|
Журналға баға қою
нормативі
4-5 баға «5»
ұпай
3 баға «4»
ұпай
2 баға «3»
ұпай
|
Сапа нормативі
63% оқушы 5 ұпай алу керек.
|
10
|
Үй
тапсырмасы
|
4 бағадан кем алған оқушыларға
үйге тапсырма беріледі.
|
|