|
САБАҚ: Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу
|
Мектеп:№ 17 Лермонтов атындағы жалпы орта мектеп Шымкент қаласы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні Пердебаев Өскенбай Сейдигаппарович |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.3.2.12 химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Заттардың салыстырмалық молекулалық массасы туралы түсінік қалыптасады, салыстырмалық молекулалық массасын есептейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептеудың тиімді әдістерін ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Алдынғы білімдерін тақырыппен байланыстырып,тақырыпқа сай тапсырма құрастыра алады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Химиялық формула бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Салыстырмалық молекулалық масса, химиялық формула, атомдардың қатынасы,индекс, коэффициент т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Химиялық формула бойынша қандай шамаларды анықтауға болады? Тұрмыста жиі қолданатын заттардың салыстырмалы молекулалық массасын қалай есептеуге болады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша: Заттардың құрамындағы атомдардың оқылымы бойынша химиялық формуласын жазып есептеулер жүргізеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейінгі меңгерген білім |
Заттардың химиялық формуласы, салыстырмалы атомдық масса т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептеу Тілдік құндылықтарды тиімді қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,жұптық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметтеу,ынтымақтастық,ашықтық,жауапкершілікті сезіну,білім алуға дайын болу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезең 5 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды сабаққа даярлау. «Тірек сызба» әдісі арқылы тақырыпты өткен сабақпен байланыстыру,жаңа білімді түсіну |
Бағалау дескрипторы: Химиялық формулаға қатысты негізгі ұғымдарды біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қанағат 8мин |
Оқулықпен жұмыс жасап төмендегі тапсырманы орында Мына
Тұратын күрделі заттардың салыстырмалық молекулалық массасын есептеңдер Шығару үлгісі Мr( H2 S O4)=2Ar(H) + Ar(S)+ 4Ar(О)=2*1+32+4*16=98 |
1.Заттардың химиялық формуласын дұрыс жазу 2 Заттардың химиялық формула бойынша салыстырмалы молекулалық массасын дұрыс есептейді |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талап 10мин |
№2 Берілген бірдей көлемдегі шарлар құрамында әртүрлі газдардың массаларын ауамен (Mr(ауа )=29) салыстырыңдар
1 SO2 2 NH3 3 H 2S 4 H2
|
1.Газдың құрамындағы газдың формуласын жазады 2.Газдың салыстырмалық массасын есептейді 3.Массалаларын салыстырып болжам жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Терең ой 15мин |
«Сематикалық карта» әдісі Белгілі мәндерге байланысты бос орындарды толтырыңдар
|
1.Алдынғы білімдерді дұрыс қолдану 2.Зат құрамына сапалық сандық болжам жасап тапсырма құра алады |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
1.Тапсырмаларды орындауда қандай қиындықтар болды
2.Тапсырманы орындауда уақытты үнемдеуге қандай тиімді әдіс ұсынар едіңіз ----------------------------------------------------------------------------------------- 3.Заттың салыстырмалы молекулалық массасына қарай қандай шамаларды анықтауға болады ----------------------------------------------------------------------------------------- |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Анағұрлым қабілетті оқушыларғажаттығу-ларды күрделендіруді қалай орындайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға тақырыпты меңгертуде сабақтың алғашқы кезеңінде тірек сызба әдісін пайдаланып, жаңа білімді өткен сабақпен байланыстырдым.Сабақ кезеңдеріне байланысты деңгейлык тапсырмалар арқылы оқытудың тиімді, белсенді оқытудың әдістерін қолдандым Оқушылардың тапсырмаларды орындауға жағдай жасалынып берілді Сабақ барысында дереккөздер, диалог және қолдау көрсету және қортынды жасау әдістерін пайдаландым. |
Оқу мақсатына сай , бағалау критерийлеріне негізге алып сәйкес дескрипторлар құрып тапсырмаларды орындауға белсенді оқуды қамтамасыз етуде диалогка түсіп отырым. |
. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия: Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Сабақтың ең тиімді тұстары (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Тапсырма тиімді құрылғанының ең құнды жақтары (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Келесі сабағыңызды қалай жоспарлайсыз 1. 2. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашык сабак
Ашык сабак
|
САБАҚ: Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу
|
Мектеп:№ 17 Лермонтов атындағы жалпы орта мектеп Шымкент қаласы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні Пердебаев Өскенбай Сейдигаппарович |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
7.3.2.12 химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Заттардың салыстырмалық молекулалық массасы туралы түсінік қалыптасады, салыстырмалық молекулалық массасын есептейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептеудың тиімді әдістерін ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Алдынғы білімдерін тақырыппен байланыстырып,тақырыпқа сай тапсырма құрастыра алады
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Химиялық формула бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Салыстырмалық молекулалық масса, химиялық формула, атомдардың қатынасы,индекс, коэффициент т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Химиялық формула бойынша қандай шамаларды анықтауға болады? Тұрмыста жиі қолданатын заттардың салыстырмалы молекулалық массасын қалай есептеуге болады? |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша: Заттардың құрамындағы атомдардың оқылымы бойынша химиялық формуласын жазып есептеулер жүргізеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейінгі меңгерген білім |
Заттардың химиялық формуласы, салыстырмалы атомдық масса т.б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалық молекулалық массасын есептеу Тілдік құндылықтарды тиімді қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,жұптық жұмыс барысында өзара сыйластық,құрметтеу,ынтымақтастық,ашықтық,жауапкершілікті сезіну,білім алуға дайын болу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезең 5 мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды сабаққа даярлау. «Тірек сызба» әдісі арқылы тақырыпты өткен сабақпен байланыстыру,жаңа білімді түсіну |
Бағалау дескрипторы: Химиялық формулаға қатысты негізгі ұғымдарды біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қанағат 8мин |
Оқулықпен жұмыс жасап төмендегі тапсырманы орында Мына
Тұратын күрделі заттардың салыстырмалық молекулалық массасын есептеңдер Шығару үлгісі Мr( H2 S O4)=2Ar(H) + Ar(S)+ 4Ar(О)=2*1+32+4*16=98 |
1.Заттардың химиялық формуласын дұрыс жазу 2 Заттардың химиялық формула бойынша салыстырмалы молекулалық массасын дұрыс есептейді |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талап 10мин |
№2 Берілген бірдей көлемдегі шарлар құрамында әртүрлі газдардың массаларын ауамен (Mr(ауа )=29) салыстырыңдар
1 SO2 2 NH3 3 H 2S 4 H2
|
1.Газдың құрамындағы газдың формуласын жазады 2.Газдың салыстырмалық массасын есептейді 3.Массалаларын салыстырып болжам жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Терең ой 15мин |
«Сематикалық карта» әдісі Белгілі мәндерге байланысты бос орындарды толтырыңдар
|
1.Алдынғы білімдерді дұрыс қолдану 2.Зат құрамына сапалық сандық болжам жасап тапсырма құра алады |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
1.Тапсырмаларды орындауда қандай қиындықтар болды
2.Тапсырманы орындауда уақытты үнемдеуге қандай тиімді әдіс ұсынар едіңіз ----------------------------------------------------------------------------------------- 3.Заттың салыстырмалы молекулалық массасына қарай қандай шамаларды анықтауға болады ----------------------------------------------------------------------------------------- |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Анағұрлым қабілетті оқушыларғажаттығу-ларды күрделендіруді қалай орындайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс (тәрбие элементі). |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға тақырыпты меңгертуде сабақтың алғашқы кезеңінде тірек сызба әдісін пайдаланып, жаңа білімді өткен сабақпен байланыстырдым.Сабақ кезеңдеріне байланысты деңгейлык тапсырмалар арқылы оқытудың тиімді, белсенді оқытудың әдістерін қолдандым Оқушылардың тапсырмаларды орындауға жағдай жасалынып берілді Сабақ барысында дереккөздер, диалог және қолдау көрсету және қортынды жасау әдістерін пайдаландым. |
Оқу мақсатына сай , бағалау критерийлеріне негізге алып сәйкес дескрипторлар құрып тапсырмаларды орындауға белсенді оқуды қамтамасыз етуде диалогка түсіп отырым. |
. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия: Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Сабақтың ең тиімді тұстары (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Тапсырма тиімді құрылғанының ең құнды жақтары (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Келесі сабағыңызды қалай жоспарлайсыз 1. 2. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














