Ұйымдастырушылық ізденіс
кезеңі
|
-Балалар, сендер
қандай оқу қызметіне
келдіңдер?
-Музыкада қандай іс
– әрекеттер жасаймыз?
-Дұрыс, балалар. Ал
сендер қандай музыкалық аспаптарды
білесіңдер?
-Жарайсыңдар. Бүгін
біз сылдырмақпен танысамыз. Кәне теледидарға назар
аударайық.
(Сылдырмақтардың
түрлерімен таныстыру)
Балалар, сендер
білесіңдер ме, сылдырмақты тек музыкалық аспап ретінде емес,
сонымен қатар кішкентай бөпелерді ойнатуға, алаңдатуға, есту
қабілетін дамытуға арналған ойыншық ретінде де қолдануға
болады..
Билингвальді
компонент:
сылдырмақ – погремушка –
beanbag
-Балалар, мына
сандықшаның ішінде сылдырмақтар бар. Сол сылдырмақтардың қазір
қалай дыбысталатынын сендерге тыңдатамын. (сандықшаны ашқанда
ішінде сылдырмақтар
болмайды)
-Мындағы
сылдырмақтар жоғалып кетіпті. Оларды кім алды
екен?
(Осы кезде экраннан
Малефисента көрінеді).
-Мен зұлым ханшайым
Малефисентамын, сендердің сылдырмақтарыңды алып кеттім. Егер
сылдырмақтарыңды қайтарғыларың келсе, менің тапсырмаларымды
орындаңдар!Бұл тапсырмаларды ешкім орындай алмаған. Сендер де
орындай алмайсыңдар!
-Малефисента, біздің
балабақшаның балалары өте ақылды. Тапсырмаларыңды жақсы орындап
сылдырмақтарды қайтарып алады деп ойлаймын. Орындаймыз ба
балалар?
-1-тапсырма: Мына музыканы тыңдап, не
туралы екенін айтып
беріңдер.
Музыка тыңдау:
«Сылдырмақ» әні.
-Бірінші тапсырмадан
жаңылмай өттіңдер. 1 сылдырмақты қайтарамын. (1 сылдырмақтың суреті
шығады)
Ал
енді 2-
тапсырма: мен сендердің дауыс
ырғақтарыңды тыңдаймын. Ән айтар алдында дауыс жаттықтыра аласыңдар
ма соны көрейін. Ха-ха-ха!
Дауыс жаттықтыру:
Ку – ку, ку – ку, ля – ля –
ля
-Жақсы бұл
тапсырманы да орындадыңдар, енді екі сылдырмақтарыңды қайтарамын.
(2 сылдырмақтың суреті
көрсетіледі).
Ал
енді, 3-тапсырмамды тыңдаңдар. Мына әнді айтып
беріңдер.
Өткен әнді
қайталау: «Топ – топ,
балақан»
-Малефисента, біз
сенің тапсырмаларыңды жақсы орындап
жатырмыз.
-Иә, бұны да
орындадыңдар. Міне сендерге 3 сылдырмақтарыңды қайтарамын. (3
сылдырмақтың суреті
көрсетіледі).
Енді
келесі 4-тапсырмамды тыңдаңдар! Мына музыкаға сай
қимылдар жасаңдар.
Ырғақты
қимыл: саусақ, бас, қол, аяққа
арналған қимылдар жасау.
-Сендер, менің
барлық тапсырмаларымды дұрыс орындадыңдар. Қалған сылдырмақтардың
барлығын сендерге қайтарамын. Сау болыңдар! (4 сылдырмақтың суреті
көрсетіледі).
- Малефисента енді
сылдырмақтарымызды алмайсың деп ойлаймыз! Сау
бол!
-Балалар,
Малефисента сылдырмақтарымызды қайтарды енді осы сылдырмақтардың
көмегімен әрі қарай оқу қызметімізді
жалғастырайық.
Ойын ойнағыларың
келеді ме?
Ойын: Ырғақты
ажырату.
Ойынның шарты: әр
бала қолына бір сылдырмақтан алады. Музыка жетекшісі кезекпен екі
түрлі әуен ойнайды. Жай ойналатын әуенге сылдырмақтарды жайлап
сылдырлатып жай жүріспен жүреді, көңілді музыка ойналғанда
сылдырмақты ырғаққа сай тез – тез сылдырлатып, шеңбер бойымен
жүгіреді.
Енді балалар,
сендердің орындықтарыңның астында аспаптар жатыр, сол аспаптарды
алып қонақтарға шағын оркестрімізді ойнап
көрсетейік.
Оркестр:
«Сылдырмақтар мен музыкалық
кастаньетталар»
Жуан ноталарға ұл
балалар кастаньетта аспабын ұрып ойнайды, ал жіңішке ноталарда қыз
балалар сылдырмақтарын
сылдырлатады.
|
-Музыка
-Ойын ойнаймыз, ән
айтамыз, би билейміз, аспаптарда
ойнаймыз.
-Домбыра, гитара,
қобыз, барабан, т.б.
Теледидарға назар
аударады.
3 тілде сөздерді
қайталайды.
Теледидарға таң
қалып қарайды.
-Иә.
Балалар музыканы
тыңдап, не туралы екенін айтуға
тырысады.
Балалар қолдарын
шапалақтайды.
Дауыс
жаттықтырады.
Әнді
орындайды.
Балалар саусақ, қол,
аяқ тапсырмаларын орындайды.
-Сау
болыңыз!
-Иә.
Ойынға
қызығушылықпен қатысады. Ырғақты ажыратуға
тырысады.
Ойын аяқталысымен
балалар сылдырмақтарды сандықшаға жинап
салады.
Орындықтың астындағы
аспаптарды алады.
Музыканың жуан жерінде
кастаньетта, ал жіңішке жерінде сылдырмақтармен
ойнайды.
|
Іс – әрекетті бақылау
кезеңі
|
Жарайсыңдар,
балалар! Бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатысқандарың үшін мен
сендерге ұялы телефонымнан ойын ойнатамын, ал келген қонақтар
сендердің ойындарыңды теледидардан
қызықтайды.
Ойын: «Көлеңкесін
тап!»
Шарты: Телефонда
көрсетілген музыкалық аспаптардың көлеңкесін тауып орындарына
қою.
Жарайсыңдар,
балалар! Бүгін қандай аспаппен
таныстық?
Сылдырмақтың үш
тілдік атауын қайталайық.
-Сау болыңыз,
балалар!
До свиданья,
дети!
Good bye,
children!
|
Ойынға
қызығушылықпен қатысады.
-Сылдырмақ.
- сылдырмақ –
погремушка – beanbag
-Сау
болыңыз!
До
свиданья!
Good
bye!
|