МКҚК «Нұр-Шуақ» бөбекжай – бала бақшасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі: «Музыка»
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Музыка жетекшісі: Г. М. Смағұлова
2017 жыл
Бекітемін: _____________________
МКҚК «Нұр-Шуақ» бөбекжай –
бала бақшасының әдіскері: Н. Ж. Мұқанова
№ _____ технологиялық карта
Айы: Қаңтар Аптасы: III Күні: 20.01.2017
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызмет түрі: Музыка
Блог тақырыбы: «Табиғат аясында»
Апта тақырыбы: «Қыс қызығы»
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсаты: Әуен сазына ілесе қыс көрінсітерін қимыл-қозғалыспен бейнелей білуге баулу, әнді әсерлі етіп айтуға үйрету. Музыканы тыңдап, ырғақты сезіне білуге баулу. Қыс мезгілі туралы түсініктерін кеңейту. Өзіне тән ерекшеліктерін ажырата білуге, өз ойын толық жеткізе білуге үйрету.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қыс көрінісі бейнеленген сурет,
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, суретпен жұмыс, музыка тыңдау, дауыс жаттығуын жасау, ән айту.
Сөздік жұмыс: қыс, аққала.
Полилинггвальды компанент: қыс – зима - winter, қысқы ойындар – зимные игры – winter games.
|
Қызмет кезеңдері |
Музыка жетекшісінің қызметі: |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық - қоз ғаушылық |
Көңілді әуенмен музыка залына келеді. Шеңбер бойында жеңіл қимылмен жүреді. Шаттық шеңберін құрады. Балалар, күн суық болса да, біздің жүрегіміз жылы. Жылуымызды жан - жағымызға беріп, жылулық шеңберін құрып, келген қонақтарымызбен амандасайық. Мейірімділік
жүрекпен, |
Балалар музыка залына көңілді әуенмен келеді. Келген қонақтармен 3 тілде амандасады. -Саламатсыздар ма? Сіздерге күннің шуағын тілейміз. Ашық аспан тілейміз. - Здравствуйте! - Good morning! |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
-Балалар, мен сендерге өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр. Шанамен зырғып
желетін, - Қыс мезгілінің белгілерін білеміз бе? -Ендеше, боран соққанын қимылмен қалай көрсетеміз? - Қатты аяз болып, тоңғанда не істейміз? - Ал, күн шыққанда не істейсіңдер?
- Ендеше, балалар, қазір мен сендерге қыс мезгілі туралы ән орындап беремін. Музыка тыңдау: «Қыс» (Б. Жүсібалиев). Әннің мазмұнын түсіндіру. |
- Қыс мезгілі
Балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді. Қолдарын қусырап, аяқтарын топырлатады. - «Алақай!» - деп қолдарын көтереді - Желтоқсан, қаңтар,
ақпан. Балалар қыс айларының ерекшеліктерін мұқият тыңдайды. Орындалған әннің сөзін өз беттерінше түсінуге тырысады. Мазмұндап айтуға талпынады. |
|
|
- Ал, қыста қандай ойындар ойнайсыңдар? (суретпен жұмыс жасау, түсіндіру, көрсету). -Жақсы, ендеше, біз қазір ойын ойнаймыз. Далаға ойын ойнауға шыққанда тоңбас үшін үстімізге қандай киімдер киеміз? -Қане, іс - қимылмен көрсетейікші! -Ой, жарайсыңдар, балалар!
Біз қазір 2 топқа бөлінейік. Ойын: «Аққаланы қай топ бірінші қалап бітіреді?» Күтпеген сәт: «Достарын іздеген аққала». Балалар аққаланы қалап бітіріп, мәз-мейрам боп жатқанда достарын жоғалтып алған аққала келеді. Аққала: -Саламатсыңдар ма, балалар? Мен – аққаламын! Орманда адасып кетіп, достарымды жоғалтып алдым. Сендер оларды көрмедіңдер ме? Өздері қайда жүр екен? Еріп кетпеді ме екен?
Сергіту сәті «Аққалалар шынығады!» (Жоғалтқанын тапқан аққала балалармен қосылып сергіту жаттығуын жасайды).
|
(Балалар іс - қимылмен көрсетеді).
Балалар қарды қолмен ұстап көреді.
Балалар екі топқа бөлініп, аққаланы бірінші боп қалап бітіруге асығады. Аққаланы балалар қуана қарсы алады.
Аққаламен бірге сергіту жаттығуын жасайды. |
|
|
-Рақмет, балалар, бізге сендермен өткен уақыт қызықты болды. Сау болыңдар! (Жаттығудан соң аққала достарын алып, қоштасып, шығып кетеді). -Жақсы, балалар! Олай болса, бүгінгі тақырыбымызға сай әнімізді үйренейік! Алдымен дауыс жаттығуын жасаймыз. Дауыс жаттығуы: «Әдемі ән» Естіген жұрт таң қалсын, Әдемі ән шырқалсын. Ән үйрену: «Қыс қызығы» (И. Нүсіпбаев – Е. Өтетілеуұлы) Әнді алдымен жетекші орындап береді. Әнді талдау.
Мәтінін әуенге қосып үйрену. |
- Сау болыңыздар, аққалалар! - До свиданья! - Good bay! Дауыс жаттығуын жасар алдында кеудені тік ұстауды, дауысты қыспай, еркін шығаруды есте сақтайды. Жетекшімен қосылып, дауыс жаттығуын мұқият орындайды. Әнді тыңдай отырып, қандай жыл мезгілі туралы айтылғанын әңгімелейді. |
|
Рефлексиялық – түзетушілік
|
«Жүректен-жүрекке» тренингі.
Асулардан, белестерден асыңыз, Өрге қарай домаласын тасыңыз! Шын жүректен: «Күншуақ» (ересек) тобы Музыка жетекшісі Гүлдана Мирланқызы
«Шығармашылық» білім беру саласы бойынша музыкадан ұйымдастырылған ашық оқу қызметіне белсене қатысқаның үшін алғысымды білдіремін! Музыка жетекшісі Гүлдана Мирланқызы 20.01.2017ж.
|
Балалар өз беттерінше пікірлерін білдіреді. Балалар қуана келісіп, шеңбер бойымен «жүрекшені» бір-біріне ақ тілектерін айтып ұсынады. Балалар тілек айтып болған соң, өздері жасаған жүрекшелерді қонақтарға ұсынады. Көңілдері жадырап, мәз-мейрам болады. Балдай тәтті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Ойынменен өседі, Ойымыз бен санамыз. Қол ұстассақ бәріміз, Жарасады сәніміз. Көріскенше күн жақсы, Сау болыңыз бәріңіз! |
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: ырғақты ажыратуды, әуенді тыңдап, сезіне білуді, би қимылдарын қайталап көрсетуді.
Игереді: қыс қызығы туралы түсініктерді.
Меңгереді: музыканы ести отырып, сол музыкаға лайық қимыл жасауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу қызметі: "Қыс қызығы"
Ашық оқу қызметі: "Қыс қызығы"
МКҚК «Нұр-Шуақ» бөбекжай – бала бақшасы

Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі: «Музыка»
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Музыка жетекшісі: Г. М. Смағұлова
2017 жыл
Бекітемін: _____________________
МКҚК «Нұр-Шуақ» бөбекжай –
бала бақшасының әдіскері: Н. Ж. Мұқанова
№ _____ технологиялық карта
Айы: Қаңтар Аптасы: III Күні: 20.01.2017
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызмет түрі: Музыка
Блог тақырыбы: «Табиғат аясында»
Апта тақырыбы: «Қыс қызығы»
Тақырыбы: «Қыс қызығы»
Мақсаты: Әуен сазына ілесе қыс көрінсітерін қимыл-қозғалыспен бейнелей білуге баулу, әнді әсерлі етіп айтуға үйрету. Музыканы тыңдап, ырғақты сезіне білуге баулу. Қыс мезгілі туралы түсініктерін кеңейту. Өзіне тән ерекшеліктерін ажырата білуге, өз ойын толық жеткізе білуге үйрету.
Қолданылатын көрнекі құралдар: қыс көрінісі бейнеленген сурет,
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, суретпен жұмыс, музыка тыңдау, дауыс жаттығуын жасау, ән айту.
Сөздік жұмыс: қыс, аққала.
Полилинггвальды компанент: қыс – зима - winter, қысқы ойындар – зимные игры – winter games.
|
Қызмет кезеңдері |
Музыка жетекшісінің қызметі: |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық - қоз ғаушылық |
Көңілді әуенмен музыка залына келеді. Шеңбер бойында жеңіл қимылмен жүреді. Шаттық шеңберін құрады. Балалар, күн суық болса да, біздің жүрегіміз жылы. Жылуымызды жан - жағымызға беріп, жылулық шеңберін құрып, келген қонақтарымызбен амандасайық. Мейірімділік
жүрекпен, |
Балалар музыка залына көңілді әуенмен келеді. Келген қонақтармен 3 тілде амандасады. -Саламатсыздар ма? Сіздерге күннің шуағын тілейміз. Ашық аспан тілейміз. - Здравствуйте! - Good morning! |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
-Балалар, мен сендерге өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр. Шанамен зырғып
желетін, - Қыс мезгілінің белгілерін білеміз бе? -Ендеше, боран соққанын қимылмен қалай көрсетеміз? - Қатты аяз болып, тоңғанда не істейміз? - Ал, күн шыққанда не істейсіңдер?
- Ендеше, балалар, қазір мен сендерге қыс мезгілі туралы ән орындап беремін. Музыка тыңдау: «Қыс» (Б. Жүсібалиев). Әннің мазмұнын түсіндіру. |
- Қыс мезгілі
Балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді. Қолдарын қусырап, аяқтарын топырлатады. - «Алақай!» - деп қолдарын көтереді - Желтоқсан, қаңтар,
ақпан. Балалар қыс айларының ерекшеліктерін мұқият тыңдайды. Орындалған әннің сөзін өз беттерінше түсінуге тырысады. Мазмұндап айтуға талпынады. |
|
|
- Ал, қыста қандай ойындар ойнайсыңдар? (суретпен жұмыс жасау, түсіндіру, көрсету). -Жақсы, ендеше, біз қазір ойын ойнаймыз. Далаға ойын ойнауға шыққанда тоңбас үшін үстімізге қандай киімдер киеміз? -Қане, іс - қимылмен көрсетейікші! -Ой, жарайсыңдар, балалар!
Біз қазір 2 топқа бөлінейік. Ойын: «Аққаланы қай топ бірінші қалап бітіреді?» Күтпеген сәт: «Достарын іздеген аққала». Балалар аққаланы қалап бітіріп, мәз-мейрам боп жатқанда достарын жоғалтып алған аққала келеді. Аққала: -Саламатсыңдар ма, балалар? Мен – аққаламын! Орманда адасып кетіп, достарымды жоғалтып алдым. Сендер оларды көрмедіңдер ме? Өздері қайда жүр екен? Еріп кетпеді ме екен?
Сергіту сәті «Аққалалар шынығады!» (Жоғалтқанын тапқан аққала балалармен қосылып сергіту жаттығуын жасайды).
|
(Балалар іс - қимылмен көрсетеді).
Балалар қарды қолмен ұстап көреді.
Балалар екі топқа бөлініп, аққаланы бірінші боп қалап бітіруге асығады. Аққаланы балалар қуана қарсы алады.
Аққаламен бірге сергіту жаттығуын жасайды. |
|
|
-Рақмет, балалар, бізге сендермен өткен уақыт қызықты болды. Сау болыңдар! (Жаттығудан соң аққала достарын алып, қоштасып, шығып кетеді). -Жақсы, балалар! Олай болса, бүгінгі тақырыбымызға сай әнімізді үйренейік! Алдымен дауыс жаттығуын жасаймыз. Дауыс жаттығуы: «Әдемі ән» Естіген жұрт таң қалсын, Әдемі ән шырқалсын. Ән үйрену: «Қыс қызығы» (И. Нүсіпбаев – Е. Өтетілеуұлы) Әнді алдымен жетекші орындап береді. Әнді талдау.
Мәтінін әуенге қосып үйрену. |
- Сау болыңыздар, аққалалар! - До свиданья! - Good bay! Дауыс жаттығуын жасар алдында кеудені тік ұстауды, дауысты қыспай, еркін шығаруды есте сақтайды. Жетекшімен қосылып, дауыс жаттығуын мұқият орындайды. Әнді тыңдай отырып, қандай жыл мезгілі туралы айтылғанын әңгімелейді. |
|
Рефлексиялық – түзетушілік
|
«Жүректен-жүрекке» тренингі.
Асулардан, белестерден асыңыз, Өрге қарай домаласын тасыңыз! Шын жүректен: «Күншуақ» (ересек) тобы Музыка жетекшісі Гүлдана Мирланқызы
«Шығармашылық» білім беру саласы бойынша музыкадан ұйымдастырылған ашық оқу қызметіне белсене қатысқаның үшін алғысымды білдіремін! Музыка жетекшісі Гүлдана Мирланқызы 20.01.2017ж.
|
Балалар өз беттерінше пікірлерін білдіреді. Балалар қуана келісіп, шеңбер бойымен «жүрекшені» бір-біріне ақ тілектерін айтып ұсынады. Балалар тілек айтып болған соң, өздері жасаған жүрекшелерді қонақтарға ұсынады. Көңілдері жадырап, мәз-мейрам болады. Балдай тәтті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Ойынменен өседі, Ойымыз бен санамыз. Қол ұстассақ бәріміз, Жарасады сәніміз. Көріскенше күн жақсы, Сау болыңыз бәріңіз! |
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: ырғақты ажыратуды, әуенді тыңдап, сезіне білуді, би қимылдарын қайталап көрсетуді.
Игереді: қыс қызығы туралы түсініктерді.
Меңгереді: музыканы ести отырып, сол музыкаға лайық қимыл жасауды.
шағым қалдыра аласыз














