Қызмет кезеңдері | Музыка жетекшісінің қызметі: | Балалардың қызметі |
Мотивациялық -қоз ғаушылық | Көңілді әуенмен музыка залына келеді. Шеңбер бойында жеңіл қимылмен жүреді. Шаттық шеңберін құрады. Балалар, күн суық болса да, біздің жүрегіміз жылы. Жылуымызды жан - жағымызға беріп, жылулық шеңберін құрып, келген қонақтарымызбен амандасайық. Мейірімділік жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық. Бір жадырап қалайық, Келіп қалған қонақтарды Қане, қарсы алайық!
| Балалар музыка залына көңілді әуенмен келеді.
Келген қонақтармен 3 тілде амандасады. -Саламатсыздар ма? Сіздерге күннің шуағын тілейміз. Ашық аспан тілейміз. - Здравствуйте! - Good morning! |
Ұйымдастырушылық –ізденістік
| -Балалар, мен сендерге өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр. Шанамен зырғып желетін, Коньки, шаңғы тебетін, Аққала жасап ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсыңдар балалар? - Жарайсыңдар балалар! Біздің бүгінгі ашық оқу қызметіміз де қыс мезгілі туралы болмақ. «Қыс қызығы» деп аталады. - Қыс мезгілінің белгілерін білеміз бе?
-Ендеше, боран соққанын қимылмен қалай көрсетеміз?- Қатты аяз болып, тоңғанда не істейміз?
- Ал, күн шыққанда не істейсіңдер?
Жарайсыңдар балалар! Енді қыс айларын атайықшы.Желтоқсан - жылдың аяғы, қыстың басы ол, суық, ызғарлы.Қаңтар - жыл басы, қыстың ортасы, ол ең қарлы ай, бұл айда қатты суық, үскірік аяз болады.Ақпан - жел мен боранның айы. Бұл айда ең ауыр, әрі суық, дүлей боранды.
- Ендеше, балалар, қазір мен сендерге қыс мезгілі туралы ән орындап беремін. Музыка тыңдау: «Қыс» (Б. Жүсібалиев).Әннің мазмұнын түсіндіру. |
- Қыс мезгілі
Қар жауады, аяз болып, боран соғады.Балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді.Қолдарын қусырап, аяқтарын топырлатады.- «Алақай!» - деп қолдарын көтереді - Желтоқсан, қаңтар, ақпан.Балалар қыс айларының ерекшеліктерін мұқият тыңдайды.
Орындалған әннің сөзін өз беттерінше түсінуге тырысады. Мазмұндап айтуға талпынады.
|
| - Ал, қыста қандай ойындар ойнайсыңдар?
(суретпен жұмыс жасау, түсіндіру, көрсету).-Жақсы, ендеше, біз қазір ойын ойнаймыз. Далаға ойын ойнауға шыққанда тоңбас үшін үстімізге қандай киімдер киеміз?-Қане, іс - қимылмен көрсетейікші!-Ой, жарайсыңдар, балалар!
Аққала неден жасалады?Қане, барлығымыз қарды қолмен ұстап көрейік. Қардың түсі қандай?Қар мұздай ма, жылы ма?Аққала неше бөліктен тұрады?Оның бөліктерінің пішіндері қандай?Біз қазір 2 топқа бөлінейік. Ойын: «Аққаланы қай топ бірінші қалап бітіреді?»
Күтпеген сәт: «Достарын іздеген аққала». Балалар аққаланы қалап бітіріп, мәз-мейрам боп жатқанда достарын жоғалтып алған аққала келеді.Аққала: -Саламатсыңдар ма, балалар? Мен – аққаламын! Орманда адасып кетіп, достарымды жоғалтып алдым. Сендер оларды көрмедіңдер ме? Өздері қайда жүр екен? Еріп кетпеді ме екен?Ой, рақмет, балалар! Қане, ендеше, бәріміз бірге аққалалар биін билейік! Сергіту сәті «Аққалалар шынығады!»(Жоғалтқанын тапқан аққала балалармен қосылып сергіту жаттығуын жасайды).
| Қар лақтырып, аққала жасап, шанамен сырғанақ тебеміз.
Бас киім, үстімізге тон, аяғымызға етік, қолымызға қолғап киеміз! (Балалар іс - қимылмен көрсетеді).Қардан.Балалар қарды қолмен ұстап көреді.Ақ.Мұздай.Үш бөліктен тұрады.Дөңгелек
Балалар екі топқа бөлініп, аққаланы бірінші боп қалап бітіруге асығады.
Аққаланы балалар қуана қарсы алады.
Сен, мұңайма, аққала! Сенің достарың бізбен бірге. Біз оларға қамқор болдық. Аман-есен!
Алақай! Қане, бірге жасайық!Аққаламен бірге сергіту жаттығуын жасайды. |
| -Рақмет, балалар, бізге сендермен өткен уақыт қызықты болды. Сау болыңдар!(Жаттығудан соң аққала достарын алып, қоштасып, шығып кетеді).
-Жақсы, балалар! Олай болса, бүгінгі тақырыбымызға сай әнімізді үйренейік!Алдымен дауыс жаттығуын жасаймыз.Дауыс жаттығуы: «Әдемі ән» Естіген жұрт таң қалсын, Әдемі ән шырқалсын.
Ән үйрену: «Қыс қызығы» (И. Нүсіпбаев – Е. Өтетілеуұлы)Әнді алдымен жетекші орындап береді.Әнді талдау.Әнде не туралы айтылған?Қандай көңіл күйде? Мәтінін әуенге қосып үйрену. | - Сау болыңыздар, аққалалар! - До свиданья!- Good bay!
Дауыс жаттығуын жасар алдында кеудені тік ұстауды, дауысты қыспай, еркін шығаруды есте сақтайды. Жетекшімен қосылып, дауыс жаттығуын мұқият орындайды.
Әнді тыңдай отырып, қандай жыл мезгілі туралы айтылғанын әңгімелейді. |