Материалдар / Ашық сабак «Тыныс алу ән айтудың негізі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабак «Тыныс алу ән айтудың негізі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: «Тыныс алу - ән айтудың негізі» Сабақтың мақсаты: Вокалдық және техникалық терминдермен танысу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2021
492
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысы білім басқармасының Осакаров ауданы білім бөлімінің

«Балалар өнер мектебі « КМҚК










«Тыныс алу ән айтудың негізі»









Жетекшісі: Аманбала Сержан








Осакаровка 2020-2021ж.

Сабақтың тақырыбы: «Тыныс алу - ән айтудың негізі»

Сабақтың мақсаты: Вокалдық және техникалық терминдермен танысу.

1. Тәрбиелік:

- баланың дауыстық аппараттың ерекшеліктері туралы білімінің қалыптасуын қамтамасыз ету;

- «Тыныс алу - ән айтудың негізі» тақырыбы бойынша бұрын алған білімдерін жинақтау және жүйелеу;

- вокалды музыкадағы «кантилена» ұғымын терең зерттеу.

2. Дамытушылық: оқушының дамуына жағдай жасау

- әр түрлі темптер мен жанрларда ән айту дағдылары;

- әр түрлі нюанстармен артикуляциялық аппараттың қызметі;

- эмоционалды - психологиялық процестердің бейнелік сферасы (қиял, ойлау, есте сақтау) жаттығулар орындау кезінде және вокалдық шығармалармен жұмыс жасау кезінде;

- диафрагмалық тыныс алуды қолдану мүмкіндігі.

3. Тәрбиелік:

- оқуға деген саналы көзқарасты тәрбиелеу;

- өзін-өзі бағалау деңгейінің жоғарылауы, өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру;

- шығармалардың интерпретацияларын құруда шығармашылық ізденісті ынталандыру.

Техникалық қызмет көрсету әдістері:

- визуалды (есту және көру);

- вербальды (түсініктемелер, түсініктемелер, бейнелі салыстырулар, орындауды ауызша бағалау);

- фонетикалық; • вокалды жаттығулар;

- проблемалық - іздеу;

- түсіндірмелі - иллюстративті;

- бейнелеу және еліктеу, ойша ән айту, салыстырмалы талдау әдістері.

Сабақтың барысы:

1. Сөйлеу аппаратын іске қосуға арналған жаттығулар. Көбіне вокалист ән айтуға және вокалды аппаратты дайындауға арналған орын таба алмай қиналады, ән айтуға арналған құрал жоқ. Маған және оқушыларыма олардың аспаптарын баптауға көмектесетін жаттығулар ұсынамын:

Жасанды түрде есіндіруді тудыратын есіндіруді, күмбезді қосу. Бір минут ішінде бірнеше рет қайталаңыз.

«Ит» тыныс алу жаттығуы. Біз тыныс алумен жұмыс жасаймыз, тілді сәл жұлып алып, диафрагмадан жылдам дем аламыз, қолымызды қабырғаға қойып, процесті басқарамыз. Жаттығудан кейін біз бөлме температурасында таза су ішуді ұсынамыз, өйткені жағымсыз құрғақ сезім пайда болуы мүмкін.

Тілді тамырдан ұшқа дейін тістеу

ауыспалы күлімсіреу түтігі командасы

торай. Ерінді алға қарай тартыңыз, содан кейін оларды оңға және солға жылжытыңыз, сонымен қатар айналмалы қозғалыстар жасаймыз.

2. Распевка.

Жаттығуларды қолдану: интонациялық-фонопедиялық, дыбыстық күштің дамуына ықпал ететін, диапазонды кеңейтетін, вокалдық аппаратты белсендіретін және дикцияны жақсартатын түрлі вокалдық дағдыларды, соның ішінде тілдің бұралуын қалыптастыруға және шоғырландыруға арналған жаттығулар.

Оқушының бейнелі ойлау қабілетін дамытуға арналған «эмоционалды дайындық» әдісі, әр түрлі эмоционалды реакциялармен (қуаныш, қайғы, ашуланшақтық, немқұрайдылық) балаға ыңғайлы, негізгі реңкте тіл бұралатын ән айту. Оқушыны біртіндеп түсінуге жетелеу оның вокалдық әрекеттері және оларды өз бетінше қолдану. Ол визуалды, дірілді, тактильді өзін-өзі басқаруды қолдана отырып, белгілі бір тапсырманы орындау үшін ішкі параметрлерді табуы керек.

3. Вокализ орындау бойынша жұмыс (Г. Зейдлер «№9 вокализ»).

Бірінші қойылымнан кейін студентті осы шығарманы орындау техникасы үшін ең қолайлы термині бар картаны таңдауға шақырыңыз.

Тапсырмалар бойынша жұмысты жалғастыру, атап айтқанда: жақсы кантиленаға қол жеткізу (дауысты басқарудың тегістігі бойынша жұмыс, тыныштықпен «дұрыс» тыныс алу), ырғақты аспектілерде дәлдік, вокализм дыбыстың біртектілігімен және жұмсақтығымен ерекшеленетінін еске түсіреді. диапазон, еркін артикуляция, сауатты сөз тіркестері.

5. Шығарманы таңдап, орындау бойынша жұмыс

Бұл жұмыс салыстырмалы түрде жақында. Мұнымен жұмыс жасаудың міндеті - шығарманың музыкалық және көркем мәтіндерін талдау, оқушыны санасына жеткізу, содан кейін әр музыкалық фразаны мағыналы-бай мағыналы орындау, көркем сөзді жақсы ұсыну, сабақ тақырыбында қамтылған техникалық дұрыс орындау. Кесектің темпі өте тез, сондықтан артикуляциялық аппаратты белсендіру үшін жұмыс қажет.

Маңыздысы! Әуенді вокалды мәтінмен орындау кезінде мәселе туындайды-вокалды сызықты дауыссыз дыбыстармен кесу. Дауыссыз дыбыстардың айтылуына қол жеткізу керек, сондықтан дауысты дыбыстар ағымындағы үзіліс минималды және дауыссыз дыбыстардың айтылуы өте айқын болады. Мұнда сіз ерінмен емес, еріннің үстінен жоғары айту керек екенін есте ұстауыңыз керек. Бұл әдіс қолданылады: мәтіндегі барлық дауысты дыбыстар ашылады, ал барлық дауыссыз дыбыстар, сөздің кейінгі құрылысына қарамастан, келесі сөзге ауысады. Дауысты дыбыстар мүмкіндігінше ұзақ уақытқа созылады, ал дауыссыздар соңғы сәтте айтылады (жаттығу қажет). Нәтижесінде кантилен шығарылады, яғни.бір дыбыстан екінші дыбысқа ауысу таза, лезде, үзіліссіз немесе аралық дыбыстар арқылы тартылмайды.

Қорытынды бөлім:

1. Жаңа материалды бекіту.

2. Үй тапсырмасын орындау.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!