Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Тақырыбы: Тірі ағзалардың қасиеттері


Мектеп: Қоянды орта мектебі

Күні: 04.02.20жыл

Мұғалімнің есімі: Цопон М

Сынып: 5 «д»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.4.2.1 Тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау

Оқу дағдысының деңгейі

Білу және түсіну

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Тірі ағзалар, өсімдіктер мен жануарлар туралы білу, сипаттау

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тірі ағзалардың қасиеттері туралы өз сөзімен мазмұндау

Кейбір оқушылар:

  • Тірі ағзалардың қасиеттерін тірек схемалар арқылы түсіндіру

Бағалау критерийі

  • Тірі ағзалардың қасиеттеріне мысал келтіреді, топпен талқылайды

  • Тірі ағзалар туралы сұрақтарға жауап береді

  • Тірі ағзалар туралы сызбамен, суретпен, схемамен көрсетеді

Тілдік мақсаттар

Оқулықтағы мәтінмен танысады, оны оқиды және сол арқылы тірі ағзалардың ерекшеліктерін және маңыздылығын зерделейді. Жаңа термин сөздермен танысады.

  • Организм, дем алу, қоректену, өсу, даму, тітіркендіргіштік,

биологиялық құбылыстар


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының құндылықтарына сүйене отырып, білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында оқушыларға тірі ағзалардың қасиеттері туралы білім беру және терең меңгерту

Еліміздің ұлан байтақ жерін үйрене отырып, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту. Өсімдік және жануарлар дүниесін қорғауға баулу.


Пәнаралық байланыс

Биология – биосфера туралы ұғым қалыптастыру

Химия- өсімдіктердегі фотосинтез үдерісін зерттеу

Алдыңғы білім

Тірі және өлі табиғат туралы түсініктері қалыптасқан, тірі ағзаларды топтарға ажырата алады

Жоспар

Сабақ

жоспарланған

кезеңдер



Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)


Дереккөздер

Ресурстар

Басталуы

0-5 мин










5 мин

1. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық атмосфераны қалыптастыру. Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.

Оқушыларды киндер сюрприз арқылы топқа бөлу

І топ Жануарлар

ІІ топ Өсімдіктер

ІІІ топ Саңырауқұлақтар

ІV топ микроорганизмдер

Үй тапсырмасын: Жанартау жасау, эксперимент жасау.

Жаңа сабақ «Миға шабуыл» әдісі арқылы

-видео ролик тамашалау

Парақша















Ортасы



10-20 мин










































31-36 мин



















36-37 мин















37-39 мин








Оқулықтағы мәтінмен танысып постер қорғау

І-топ Жануарлар

ІІ-топ Өсімдіктер

ІІІ-топ Саңырауқұлақтар

ІV-топ микроогрганизмдер


Тірі ағзалардың қасиеттері әр топ бірлесіп орындайды

-Тыныс алу

- Қоректену

- Өсу

- Көбею

-Қартаю

-Тітіркенгіштік


Дескриптор

-Тірі ағзалардың қасиеттері жайлы біледі

-тірі ағзалардың өмір сүруі ерекшеліктерін түсіндіреді

-тірі ағзалардың өмір сүру кезеңдеріне назар аударады


Бағалау: «ашық журнал» әдісі


2.Венн диаграммасы.

Тірі организмдердің (өсімдіктер мен жануарлардың) жалпы белгілерін анықта ерекшелігі ортақ белгілері ерекшелігі

Shape1 Shape2






І топ Жануарлар- өсімдіктер

ІІ топ Өсімдіктер – жануарлар

ІІІ топ Саңырауқұлақ- микроогрганизмдер

ІҮ топ микроогрганизмдер - саңырауқұлақ


Дескриптор

  • Тірі ағзалардың қасиеттерін салыстырып сипаттайды

  • Тірі ағзалардың ортақ белгілерін ажыратады

  • Тірі ағзалардың ерекшеліктеріне мысал келтіреді


Бағалау: «ашық журнал» әдісі


3.«Тірек сөздер» анықтамалар беру

І топ организм, дем алу

ІІ топ қоректену, тітіркендіргіштік

ІІІ топ биологиялық құбылыстар,

ІҮ топ өсу, даму


Дескриптер

- тірі ағзалардың тірек сөздерге аңықтама береді

-тірі ағзалардың ерекшеліктерін зерделейді

-тірі ағзалардың маңыздылығын түсіндіреді


Бағалау: «ашық журнал» әдісі


Ойланыңыз......

«Тамаққа қосатын ең жақсы тұздық -аш болу. Біз тамақтану үшін өмір сүрмейміз, біз өмір сүру үшін тамақтанамыз»- деген Сократтың сөздерін қалай түсінесіңдер?


Дескриптор

  • Оқушылар өз сөзімен қорытындылайды

  • Тамақтану ережесін ойлап шығарады

  • Тірі ағзалардың адам өміріндегі маңызын түсіндіреді


Бағалау: мұғалім бағалауы


Салыстыру сызығы

Салыстыру сызығы

Салыстыру сызығы



Дем алу


Дем алу



Қоректену


Қоректену



Өсу


Өсу



Көбею


Көбею



Қартаю


Қартаю



Тітіркендіргіштік


Тітіркендіргіштік



Өлу


Өлу




Дескриптор

  • Барлық тірі организмдердің сыртқы түрін анықтайды

  • Тірі ағзалардың қасиеттерін түріне қарай ажыратады

  • Өлі және тірі денелерді адам өмірімен байланыстырады

Бағалау: «ашық журнал» әдісі мұғалім бағалауы


Оқулық мәтінімен танысу Плакатар, түрлі- түсті қағаздар, А4 парақшалары, суреттер





Дидактикалық материялдар



АКТ





Кеспе қағаздар















Плакаттар, түрлі түсті қағаздар, интернет материалдар

стикерлер

































Аяқталуы

39-40 мин

Мұғалім жалпы сабақ барысына, оқушылардың жұмыстарына «ашық журнал» әдісімен талдау жасайды.

Рефлексия



Қосымша ақпарат

Саралау –

А деңгейдегі оқушылар - Тірі ағзалармен танысып, тірек схемамен көрсетеді

В деңгейдегі оқушылар - Өлі және тірі денелерді адам өмірімен байланыстырады С деңгейдегі оқушылар - Тірі ағзалардың адам өміріндегі маңызын түсіндіріп, тамақтану ережесін ойлап шығарады












Бағалау – «ашық журнал» әдісі. мадақтаймын, кері байланыс беремін. Өзін-өзі бағалау


Қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады. Сабақ барысында құндылықтар дамытып отырады.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!