Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет |
ресурстар |
||||||
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ыстық алақан» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. Оқушылар бір- бірімен қол, алып, амандасады. Бір- біріне жақсы тілектер айтады. Қызығушылықты ояту. Тақтаға Қазақстанның халық әртісі С. Оразбайдың портіретін іледі, интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, өнер тарланының естелік әңгімесінен үзінді оқиды. Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздердермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Дескриптор: -жаңа сөздерді үйренеді -сөздік жұмысын жүгізіді -мәтін үзінділері бойынша болжам жасайды - сұрақтарға нақты жауап береді - сөздердің мағынасын анықтайды. Қалаптастырушы бағалау. «Бас бармақ » тәсілі арқылы бағаланады. Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір- біріне сұрақтар қойып, білімдерін толықтырады. Мәтінмен жұмыс. 4,5,6, -тапсырма. Мәтінмен жұмыс істеудің негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұны мен тілдік ерешеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Оқушылар мәтінді түсініп оқиды, қою қаріппен берілген етістігі бар сөйлемдерді теріп жазады, көсемше тұлғалы етістікке айналдырады, сөйлем құрайды, кестедегі ақпараттар мен мәтін мазмұнын сәйкестендіреді. Дескриптор: -Мәтіннен қажетті ақпаратты алады - детальды ақпараттарды анықтайды - көсемшені ажырата алады. - кестедегі ақпараттар мен мәтін мазмұнын сәйкестендіреді. Мәтінсоңы жұмыс. 8-тапсырма. Көп нүктенің орнына көсемшенің тиісті жұрнақтарын қойып жазады. 9- тапсырма. Мұғалім оқушыларға https//www.youtube.com сайтынан С. Оразбаймен болған «Жүздесу» бағдарламасын көрсетеді. Оқушылар бағдарламаны тамашалайды, түсінгендерін айтады. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз , бір тілек» әдісі арқылы бірін – бірі бағалайды Кері байланыс.- тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар болды |
|
||||||
Сабақтың соңы |
10-тапсырма. Мұғалім «Қағаздағы сұрақтар» ойынын ұйымдастырады. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар бір- бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды. Рефлексия. Ойтаразы. Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленеді? Мұғалім оқушыларға кесте салынған А4 парағын таратып береді.
Үйге тапсырма. 7 - тапсырма. |
|
Саралау.- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсызме? |
Бағалау.- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауыпсыздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. |
Рефлексия. Сабақ барысында оқу мақсатында қол жеткізілді ? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқыту болды ма? Себебі неде? Өзім жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт тиімді пайдаланды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз. (Сабақ жүйелі жоспарланғандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді. Сөздікпен жұмыс жасайды. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдалану барысында саралау жұмыстары да орындалады. |
|
Қорытынды бағалау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтып жазыңыз. 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады( оқытуда да оқуды да, оқуды да ескеріңіз) 1: 2: Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті атаңыз (оқытуды да оқу да да ескеріңіз) 1: 2: Осы сабақ барысында мен өзімнің келесі сабағымда сынып немесе жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатындығын білдім.... |