Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін Келісемін Әдістемелік бірлестік

    Мектеп директоры оқу ісінің меңгерушісі жетекшісі

    ____Абраимова Е.М. _____Дуанова А.К. _____Тюлюкпаева Б.С.

















    «А.С. Пушкин атындағы орта мектеп» КММ

    8 «А» сынып

    Ашық сабақ

    Сабақтың тақырыбы: «Құрлықтағы сулардың түрлері мен қалыптасуы»

    2020-2021 оқу жылы















    Өткізген география

    пәнінің мұғалімі:Кажиякперова Б.М.




    Сағыр ауылы




    Сабақ жоспары



    Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

    А.С. Пушкин атындағы орта мектеп

    Күні:

    Сыныбы: 8а

    Қатысқандары:

    Қатыспағандар:

    Мұғалімнің аты жөні:

    Кажиякперова Б.М.

    Сабақтың тақырыбы

    Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    8.3.3.1 -құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    • Құрлық суларының түрлері мен қалыптасу жолдарын атай алады,сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    • Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы ерекшелігін біледі, қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    • Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуының көлемі бойынша салыстырады,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау

    критерийі

    -Құрлық сұларының пайда болу жолдарын түсіндіреді

    -Құрлық суларының түрлерін және қалыптасу жолдарын сипаттайды

    -Құрлық суларына қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар істей алады:

    • Құрлық суларын тұрлерін анықтайды, құрлық суларын шығу тегін анықтап ауызша және жазбаша сиппаттайды

    • Пәнге тән лексика мен терминология

    • Өзен, көл, жер асты сулары, батпақ, мұздық ағылшынша, орысша

    Диалогтер жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    1.Табиғатта су..... күйінде болады

    2.........-жасанды су қоймалары.

    3.Жер шарындағы ең терең көл........

    Құндылықтарға баулу:

    Мәңгілік ел құндылықтарын: Қазақстандық патриотизм және адамзаттық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып үйрену.

    -Жер бетінің суларын қорғауға баулу, құрлық суларын сақтау

    - Құрлық суларының түрлеріне деген қамқорлық

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы— мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні.

    Пән аралық байланыс:

    География ғылымымен байланысты құрлық суларымен танысады. Құрлық суларының шығу тегін анықтау үшін тектоника, геология ғылымдарымен байланыстырады


    Дифференциация

    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: тақырыбы Өзеннің бөлектерін атап жаз.

    Дарынды оқушымен жұмыс: Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыр


    Тақырып бойынша алдынғы білім

    «Климат, ауа райы, климаттық бедеулер», түсініктерін біледі

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру бөлімі

    А) оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Қызығушылықты ояту, мақсат қою

    Оқушылар бір бірлеріне қазақша, орысша, ағылшынша көніл күй тілейді. «Мен қандаймын?» интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбына қатысты суреттерін көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу:

    1. Оқушылар біз тақтадан не көріп тұрмыз?

    2. Бұл суреттерді ортақ не байланыстыруы мүмкін?

    3. Бүгін қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыздар?


    ҚБ, Мадақтау.Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандыру

    Интербелсенді тақта


    8 сыныпқа арналған география оқулығы,


    Кеспе суреттер







    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    «Құрлық сулары» тақырыбындағы бейнебаянды көрсетемін.

    Топтық талқылау. Тыңдалым дағдысы.

    Бейнебаяндағы мені ойландырған бір жағдай.

    ҚБ.Мұғалім бағалауы. Талқылау барысын мұғалім қадағалап, әр топтағы бір жұптан бейнебаянға қатысты пікірлерін тыңдайды.

    Бүгінгі сабақ барысында кездесетін терминдер:қазақша , орысша, ағылшынша

    Өзен-

    Көл-

    Жер асты суы-

    Мұздық-

    Батпақ-

    Дәптермен жұмыс. Құрлық суларының түрлерін жазады және анықтама береді.



















    Құрлық сулары














    № 1 тапсырма.Мәтінмен жұмыс модуль СТО әдісі

    Құрлық сулары қалай қалыптасады?

    1-топ –көлдер - көлдердің қазаншұңқырларының қалыптасуы және таралған жері

    2-топ – өзендер - өзеннің қалыптасуы және бөліктері және таралған жері

    3-топ – мұздықтар - мұздықтардың қалыптасуы және таралған жері

    4-топ – жерасты сулары - жерасты суларының қалыптасуы және таралған жері

    5-топ- батпақтар-батпақтардың қалыптасуы және таралған жерлері

    Дескриптор:

    -көлдін, өзенің,жер асты суларының , мұздықтардың, батпақтардың түрлерін ажыратады, қалыптасу жолдарын атай алады.

    -Постер бойынша тапсырма құрастыра алады

    ҚБ: Өзара бағалау арқылы пікір және ұсыныс білдіру. Белсенді оқушыларды мадақтау.


































    Қағаздар

    парақтар















    №2 тапсырма: «Ой шақыру».

    Әр топқа денгейлік тапсырмалар беріледі.

    1 тапсырма Сіздің ойыныз....

    Не себепті жер асты суларының құрамында минералды сулар болады?

    Минералды судың құрамында қандай химиялық элементтер болады?

    Судың қандай емдік қасиеттері бар?

    2 тапсырма Аңықтаныз ..

    Жер шарындағы ең суы мол өзен-Амазонка

    Судың орташа шығыны? Жылдық шығыны қанша?

    Енінің ұзындығы қанша?

    3 тапсырма Табыныз..

    Амазонка өзеніндегі тіршілік ететің жыртқыш балық?

    Бұл көлдін көп жерін тұз бен құм басуда?

    Мұздықтар сақталған аралдар?

    4 тапсырма Орналастырыныз..

    Ангара өзені- қай материкте орналасқан?

    Титикака көлі- қай материкте орналасқан?

    Корженевский мұздығы- қай материкте орналасқан?

    5 тапсырма Салыстырыңыз..

    Қазақстандағы Ертіс өзенімен Африка материгіндегі Ніл өзенін салыстыр?

    Байкал көлінің терендігімен Каспи көлінің тереңедігін салыстыр?

    Дескриптор:

    -Жер асты суларымен минералды сулардын құрамын анықтай алады

    -Дүние жүзіндегі көлдердің орналасқан жерін таба алады

    -Өзендердің ұзындығы мен енің салыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кажиякперова Бағдат Манаповна
    01 Желтоқсан 2021
    365
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қушылар бір бірлеріне қазақша, орысша, ағылшынша көніл күй тілейді. «Мен қандаймын?» интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбына қатысты суреттерін көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу:1. Оқушылар біз тақтадан не көріп тұрмыз?2. Бұл суреттерді ортақ не байланыстыруы мүмкін?3. Бүгін қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыздар?ҚБ, Мадақтау.Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандыру
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бекітемін Келісемін Әдістемелік бірлестік

    Мектеп директоры оқу ісінің меңгерушісі жетекшісі

    ____Абраимова Е.М. _____Дуанова А.К. _____Тюлюкпаева Б.С.

















    «А.С. Пушкин атындағы орта мектеп» КММ

    8 «А» сынып

    Ашық сабақ

    Сабақтың тақырыбы: «Құрлықтағы сулардың түрлері мен қалыптасуы»

    2020-2021 оқу жылы















    Өткізген география

    пәнінің мұғалімі:Кажиякперова Б.М.




    Сағыр ауылы




    Сабақ жоспары



    Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

    А.С. Пушкин атындағы орта мектеп

    Күні:

    Сыныбы: 8а

    Қатысқандары:

    Қатыспағандар:

    Мұғалімнің аты жөні:

    Кажиякперова Б.М.

    Сабақтың тақырыбы

    Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    8.3.3.1 -құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды

    Сабақтың мақсаты:

    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    • Құрлық суларының түрлері мен қалыптасу жолдарын атай алады,сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    • Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы ерекшелігін біледі, қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    • Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуының көлемі бойынша салыстырады,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау

    критерийі

    -Құрлық сұларының пайда болу жолдарын түсіндіреді

    -Құрлық суларының түрлерін және қалыптасу жолдарын сипаттайды

    -Құрлық суларына қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар істей алады:

    • Құрлық суларын тұрлерін анықтайды, құрлық суларын шығу тегін анықтап ауызша және жазбаша сиппаттайды

    • Пәнге тән лексика мен терминология

    • Өзен, көл, жер асты сулары, батпақ, мұздық ағылшынша, орысша

    Диалогтер жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    1.Табиғатта су..... күйінде болады

    2.........-жасанды су қоймалары.

    3.Жер шарындағы ең терең көл........

    Құндылықтарға баулу:

    Мәңгілік ел құндылықтарын: Қазақстандық патриотизм және адамзаттық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып үйрену.

    -Жер бетінің суларын қорғауға баулу, құрлық суларын сақтау

    - Құрлық суларының түрлеріне деген қамқорлық

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы— мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні.

    Пән аралық байланыс:

    География ғылымымен байланысты құрлық суларымен танысады. Құрлық суларының шығу тегін анықтау үшін тектоника, геология ғылымдарымен байланыстырады


    Дифференциация

    Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: тақырыбы Өзеннің бөлектерін атап жаз.

    Дарынды оқушымен жұмыс: Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыр


    Тақырып бойынша алдынғы білім

    «Климат, ауа райы, климаттық бедеулер», түсініктерін біледі

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру бөлімі

    А) оқушылармен амандасу, түгендеу.

    Қызығушылықты ояту, мақсат қою

    Оқушылар бір бірлеріне қазақша, орысша, ағылшынша көніл күй тілейді. «Мен қандаймын?» интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбына қатысты суреттерін көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу:

    1. Оқушылар біз тақтадан не көріп тұрмыз?

    2. Бұл суреттерді ортақ не байланыстыруы мүмкін?

    3. Бүгін қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыздар?


    ҚБ, Мадақтау.Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандыру

    Интербелсенді тақта


    8 сыныпқа арналған география оқулығы,


    Кеспе суреттер







    Сабақтың ортасы


    Жаңа сабақ

    «Құрлық сулары» тақырыбындағы бейнебаянды көрсетемін.

    Топтық талқылау. Тыңдалым дағдысы.

    Бейнебаяндағы мені ойландырған бір жағдай.

    ҚБ.Мұғалім бағалауы. Талқылау барысын мұғалім қадағалап, әр топтағы бір жұптан бейнебаянға қатысты пікірлерін тыңдайды.

    Бүгінгі сабақ барысында кездесетін терминдер:қазақша , орысша, ағылшынша

    Өзен-

    Көл-

    Жер асты суы-

    Мұздық-

    Батпақ-

    Дәптермен жұмыс. Құрлық суларының түрлерін жазады және анықтама береді.



















    Құрлық сулары














    № 1 тапсырма.Мәтінмен жұмыс модуль СТО әдісі

    Құрлық сулары қалай қалыптасады?

    1-топ –көлдер - көлдердің қазаншұңқырларының қалыптасуы және таралған жері

    2-топ – өзендер - өзеннің қалыптасуы және бөліктері және таралған жері

    3-топ – мұздықтар - мұздықтардың қалыптасуы және таралған жері

    4-топ – жерасты сулары - жерасты суларының қалыптасуы және таралған жері

    5-топ- батпақтар-батпақтардың қалыптасуы және таралған жерлері

    Дескриптор:

    -көлдін, өзенің,жер асты суларының , мұздықтардың, батпақтардың түрлерін ажыратады, қалыптасу жолдарын атай алады.

    -Постер бойынша тапсырма құрастыра алады

    ҚБ: Өзара бағалау арқылы пікір және ұсыныс білдіру. Белсенді оқушыларды мадақтау.


































    Қағаздар

    парақтар















    №2 тапсырма: «Ой шақыру».

    Әр топқа денгейлік тапсырмалар беріледі.

    1 тапсырма Сіздің ойыныз....

    Не себепті жер асты суларының құрамында минералды сулар болады?

    Минералды судың құрамында қандай химиялық элементтер болады?

    Судың қандай емдік қасиеттері бар?

    2 тапсырма Аңықтаныз ..

    Жер шарындағы ең суы мол өзен-Амазонка

    Судың орташа шығыны? Жылдық шығыны қанша?

    Енінің ұзындығы қанша?

    3 тапсырма Табыныз..

    Амазонка өзеніндегі тіршілік ететің жыртқыш балық?

    Бұл көлдін көп жерін тұз бен құм басуда?

    Мұздықтар сақталған аралдар?

    4 тапсырма Орналастырыныз..

    Ангара өзені- қай материкте орналасқан?

    Титикака көлі- қай материкте орналасқан?

    Корженевский мұздығы- қай материкте орналасқан?

    5 тапсырма Салыстырыңыз..

    Қазақстандағы Ертіс өзенімен Африка материгіндегі Ніл өзенін салыстыр?

    Байкал көлінің терендігімен Каспи көлінің тереңедігін салыстыр?

    Дескриптор:

    -Жер асты суларымен минералды сулардын құрамын анықтай алады

    -Дүние жүзіндегі көлдердің орналасқан жерін таба алады

    -Өзендердің ұзындығы мен енің салыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 8 сынып
    01.12.2021
    365
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кажиякперова Бағдат Манаповна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации