Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Келісемін Әдістемелік бірлестік
Мектеп директоры оқу ісінің меңгерушісі жетекшісі
____Абраимова Е.М. _____Дуанова А.К. _____Тюлюкпаева Б.С.
«А.С. Пушкин атындағы орта мектеп» КММ
8 «А» сынып
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: «Құрлықтағы сулардың түрлері мен қалыптасуы»
2020-2021 оқу жылы
Өткізген география
пәнінің мұғалімі:Кажиякперова Б.М.
Сағыр ауылы
Сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: |
А.С. Пушкин атындағы орта мектеп |
|||
Күні: Сыныбы: 8а |
Қатысқандары: Қатыспағандар: |
|||
Мұғалімнің аты жөні: |
Кажиякперова Б.М. |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Құрлық суларының түрлері мен қалыптасуы |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
8.3.3.1 -құрлық суларының қалыптасу жолдарын анықтайды |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
|
|||
Бағалау критерийі |
-Құрлық сұларының пайда болу жолдарын түсіндіреді -Құрлық суларының түрлерін және қалыптасу жолдарын сипаттайды -Құрлық суларына қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады |
|||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар істей алады:
Диалогтер жазу үшін қолданылатын тіркестер: 1.Табиғатта су..... күйінде болады 2.........-жасанды су қоймалары. 3.Жер шарындағы ең терең көл........ |
|||
Құндылықтарға баулу: |
Мәңгілік ел құндылықтарын: Қазақстандық патриотизм және адамзаттық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық және өмір бойы оқып үйрену. -Жер бетінің суларын қорғауға баулу, құрлық суларын сақтау - Құрлық суларының түрлеріне деген қамқорлық Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы— мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні. |
|||
Пән аралық байланыс: |
География ғылымымен байланысты құрлық суларымен танысады. Құрлық суларының шығу тегін анықтау үшін тектоника, геология ғылымдарымен байланыстырады |
|||
Дифференциация |
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: тақырыбы Өзеннің бөлектерін атап жаз. Дарынды оқушымен жұмыс: Табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыр
|
|||
Тақырып бойынша алдынғы білім |
«Климат, ауа райы, климаттық бедеулер», түсініктерін біледі |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру бөлімі А) оқушылармен амандасу, түгендеу. Қызығушылықты ояту, мақсат қою Оқушылар бір бірлеріне қазақша, орысша, ағылшынша көніл күй тілейді. «Мен қандаймын?» интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбына қатысты суреттерін көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу:
ҚБ, Мадақтау.Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандыру |
Интербелсенді тақта 8 сыныпқа арналған география оқулығы, Кеспе суреттер |
||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ «Құрлық сулары» тақырыбындағы бейнебаянды көрсетемін. Топтық талқылау. Тыңдалым дағдысы. Бейнебаяндағы мені ойландырған бір жағдай. ҚБ.Мұғалім бағалауы. Талқылау барысын мұғалім қадағалап, әр топтағы бір жұптан бейнебаянға қатысты пікірлерін тыңдайды. Бүгінгі сабақ барысында кездесетін терминдер:қазақша , орысша, ағылшынша Өзен- Көл- Жер асты суы- Мұздық- Батпақ- Дәптермен жұмыс. Құрлық суларының түрлерін жазады және анықтама береді.
Құрлық сулары
№ 1 тапсырма.Мәтінмен жұмыс модуль СТО әдісі Құрлық сулары қалай қалыптасады? 1-топ –көлдер - көлдердің қазаншұңқырларының қалыптасуы және таралған жері 2-топ – өзендер - өзеннің қалыптасуы және бөліктері және таралған жері 3-топ – мұздықтар - мұздықтардың қалыптасуы және таралған жері 4-топ – жерасты сулары - жерасты суларының қалыптасуы және таралған жері 5-топ- батпақтар-батпақтардың қалыптасуы және таралған жерлері Дескриптор: -көлдін, өзенің,жер асты суларының , мұздықтардың, батпақтардың түрлерін ажыратады, қалыптасу жолдарын атай алады. -Постер бойынша тапсырма құрастыра алады ҚБ: Өзара бағалау арқылы пікір және ұсыныс білдіру. Белсенді оқушыларды мадақтау.
|
Қағаздар парақтар
|
||
|
№2 тапсырма: «Ой шақыру». Әр топқа денгейлік тапсырмалар беріледі. 1 тапсырма Сіздің ойыныз.... Не себепті жер асты суларының құрамында минералды сулар болады? Минералды судың құрамында қандай химиялық элементтер болады? Судың қандай емдік қасиеттері бар? 2 тапсырма Аңықтаныз .. Жер шарындағы ең суы мол өзен-Амазонка Судың орташа шығыны? Жылдық шығыны қанша? Енінің ұзындығы қанша? 3 тапсырма Табыныз.. Амазонка өзеніндегі тіршілік ететің жыртқыш балық? Бұл көлдін көп жерін тұз бен құм басуда? Мұздықтар сақталған аралдар? 4 тапсырма Орналастырыныз.. Ангара өзені- қай материкте орналасқан? Титикака көлі- қай материкте орналасқан? Корженевский мұздығы- қай материкте орналасқан? 5 тапсырма Салыстырыңыз.. Қазақстандағы Ертіс өзенімен Африка материгіндегі Ніл өзенін салыстыр? Байкал көлінің терендігімен Каспи көлінің тереңедігін салыстыр? Дескриптор: -Жер асты суларымен минералды сулардын құрамын анықтай алады -Дүние жүзіндегі көлдердің орналасқан жерін таба алады
-Өзендердің ұзындығы
мен енің салыс Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |