• Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
• Ынтымақтастық атмосферасын
құру «Шаттық
шеңбері» арқылы оқушыларға жақсы
лебіздер айту.
«Гүлдер» әдісі бойынша
оқушыларды гүлдердің түс айырмашылығы арқылы екі топқа
бөлу
-
– топ
«Раушан»тобы
-
– топ
«Қалампыр»тобы
«Сиқырлы
сандық» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
Оқушылар топқа бөлініп отырады
сандықтан шыққан сұрақтарға жауап береді.
1.
Бас әріпті енгізу үшін қандай
батырма басу
керек?
2.
Меңзерді жол басына апару үшін
қандай батырма
басамыз?
3.
Меңзерді жол соңына апару үшін
қандай
батырма басу
керек?
4.
Біріңғай бас әріптен тұратын
сөзді жазу үшін қай батырманы басу
керек?
5.
Қате кеткен әріптерді кетіру
үшін қандай
батырмаларды
пайдаланамыз?
6.
Пернетақтадағы бағыттаушы
пернелер
қандай қызмет
атқарады?
Бағалау: «Кімнің сұрағы ұнады?», «Кімнің
жауабы ұнады?» деген сұрақтар арқылы «мадақтау»әдісімен өзара
бағалау жүреді.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
үшін оқушыларға сұрақтар
қоямын:
1.Балалар біз мәтінді
немесе құжатты қайда тереміз?
2. Оны қалай
ашамыз?
Сабақ тақырыбы және сабақ
соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау
жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және
мақсатымен таныстырамын.
|