Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпты
түгелдеу және түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа
бөлу.
Бүгінгі күндеріне
сәттілік тілеу!
Үй тапсырмасына
шолу жұмысы.
Тақырыбы: Геоэкологиялық
аудандастыру
«Сіз білесіз бе?»
әдісі
1.Геоэкологиялық
аудандастыру дегеніміз не?
2.Геоэкологиялық
аудандастыру қандай факторларға
негізделген?
3.Геоэкологиялық
шиеленіс дегеніміз не?
«Қысқа-нұсқа»
әдісі
1.Геоэкологиядағы
МШЭЖ дегеніміз не?
2.Геоэкологиялық
аудандастыру ережесін сипаттау
«Фотоаппарат» ойыны
Тақтаға елдердің
өндіріс бойынша қоршаған ортаны ластау деңгейі беріледі. Есте
сақтау
Жеке
жұмыс. Ластану
турлері
Жаңа сабаққа
ену. Оқушыларға суреттер
таныстырылады. Жаңа сабақ тақырыбын анықтау
ұсынылады.
Жаңа сабақ тақырыбы
таныстырылады. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері
ұсынылады
Жаңа сабақ бойынша
негізгі мәліметтермен және дәптермен
жұмыс
Жаңа тақырып бойынша
бейнебаян көрсетілімі жүргізіледі.
Жеке
жұмыс. Географиялық
диктант
Жаңа сабақ
бойынша топтық жұмыс
Елдерді ластану
деңгейіне қарай зерттеу және
аудандастыру
І топ
тапсырмасы.
Елдерді өндірістің қоршаған
ортаны ластау деңгейі бойынша
аудандастыру
Дескриптор:
- Елдерді өндірістік ластану деңгейі бойынша
анықтау
- Өндіріс негізінде ластанған елдерді
аудандастыру
ІІ топ
тапсырмасы. Елдерді атмосфераның ластану
деңгейі бойынша аудандастыру
Дескриптор:
- Елдердегі атмосфераның ластану деңгейін
анықтау
- Елдерді атмосфераның ластану деңгейі бойынша
аудандастыру
Геосфераның құрамын
атаңыз?
Геосфераның
ластануының қандай түрлері
бар?
Геосфераның
ластануына қандай факторлар әсер
етеді?
Атмосфераның қазіргі
уақыттағы ластану себептері
қандай?
Гидросфераның
ластануының салдары қандай
болмақ?
Биосфераның
қорғаудың қажеттілігі мен маңызын
түсіндіріңіз.
сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтау;
Сабақ мақсатымен,
тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен
танысу.
Ой шақыру (топтық
жұмыс)
Ең лас қалалар мен
елдердің ондығын болжаңыз.
Бұл елдерді неліктен
ластану деңгейі жоғары деп
бағалайсыз?
Топта оқушылар өз
болжамдарын жасап, ондық мемлекеттердің тізімін жасайды. Ласану
себебін және салдарын түсіндіреді.
Әр топ өз
болжамдарымен таныстырып болған соң, болжамды нақтылау үшін ақпарат
құралдарын пайдаланады.
|
Оқушылар
сәлемдеседі. Оқушылар түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа
бөлінеді.
Көңіл-күйлері
көтеріледі
Үй тапсырмасымен
жұмыс жүргізеді. Берілген сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар берілген
жеке тапсырма арқылы ластану түрлерін жеке
орындайды
Оқушылар өзара
талдау жасайды, ұсыныстар мен пікірлер ортаға салынып, жаңа сабақ
тақырыбын анықтайды.
Оқушылар жаңа сабақ
тақырыбымен танысады
Сонымен қатар
сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен
танысады
Оқушылар жаңа сабақ
бойынша негізгі мәліметтерді дәптерге жазып немесе түртіп
алады.
Оқушылар жаңа
тақырып бойынша бейнебаян көріп, білімдерін
жүйелейді.
Оқушылар
геоэкологиялық сөздіктерді пайдаланып, географиялық диктантты
орындайды
Оқушылар жаңа сабақ
бойынша топтық тапсырма орындайды.
Берілген дескриптор негізінде
зерттеу және аудандастыру жұмыстарын
жүргізеді.
|