Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
3.Табиғатты пайдалану және геоэкология 3.2 Геоэкологиялық зерттеулер негіздері |
|
|||||||
Күні |
|
|
|||||||
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|||||||
Сынып |
10А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Геоэкологиялық аудандастыру |
|
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.3.2.4 дүниежүзі аумағын ластану және табиғи ортаның бұзылу деңгейі бойынша аудандастыру; |
|
|||||||
Сабақ мақсаттары |
елдерді ластану деңгейіне қарай зерттеу және аудандастыру; |
|
|||||||
Бағалау критерийлері |
Барлығы: геоэкологиялық аудандастыруды түсіндіре алады, жетекші ұғымдарды біледі; Көпшілігі: геоэкологиялық аудандастыру сипатын талдайды және аймақтарды анықтай алады; Кейбірі: геоэкологиялық аудандастыру картасына талдау жасай отырып, қауіпті аймақтарды оңтайландыру жолдарын ұсына алады; |
|
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
- қоршаған ортаны қорғауға деген қамқорлық - ғаламдық және жергілікті жердің табиғатын бағалауға үйрету |
|
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Экология, экономика |
|
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентация |
|
|||||||
Бастапқы білім |
Геосфераның ластану түрлері |
|
|||||||
САБАҚ БАРЫСЫ |
|
||||||||
Сабақ кезеңдері/ уақыты |
Мұғалім әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу. Сыныпты түгелдеу және түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлу. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілеу! Үй тапсырмасына шолу жұмысы. Тақырыбы: Геоэкологиялық аудандастыру «Сіз білесіз бе?» әдісі 1.Геоэкологиялық аудандастыру дегеніміз не? 2.Геоэкологиялық аудандастыру қандай факторларға негізделген? 3.Геоэкологиялық шиеленіс дегеніміз не? «Қысқа-нұсқа» әдісі 1.Геоэкологиядағы МШЭЖ дегеніміз не? 2.Геоэкологиялық аудандастыру ережесін сипаттау «Фотоаппарат» ойыны Тақтаға елдердің өндіріс бойынша қоршаған ортаны ластау деңгейі беріледі. Есте сақтау Жеке жұмыс. Ластану турлері Жаңа сабаққа ену. Оқушыларға суреттер таныстырылады. Жаңа сабақ тақырыбын анықтау ұсынылады. Жаңа сабақ тақырыбы таныстырылады. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері ұсынылады Жаңа сабақ бойынша негізгі мәліметтермен және дәптермен жұмыс Жаңа тақырып бойынша бейнебаян көрсетілімі жүргізіледі. Жеке жұмыс. Географиялық диктант Жаңа сабақ бойынша топтық жұмыс Елдерді ластану деңгейіне қарай зерттеу және аудандастыру І топ тапсырмасы. Елдерді өндірістің қоршаған ортаны ластау деңгейі бойынша аудандастыру Дескриптор: - Елдерді өндірістік ластану деңгейі бойынша анықтау - Өндіріс негізінде ластанған елдерді аудандастыру ІІ топ тапсырмасы. Елдерді атмосфераның ластану деңгейі бойынша аудандастыру Дескриптор: - Елдердегі атмосфераның ластану деңгейін анықтау - Елдерді атмосфераның ластану деңгейі бойынша аудандастыру Геосфераның құрамын атаңыз? Геосфераның ластануының қандай түрлері бар? Геосфераның ластануына қандай факторлар әсер етеді? Атмосфераның қазіргі уақыттағы ластану себептері қандай? Гидросфераның ластануының салдары қандай болмақ? Биосфераның қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсіндіріңіз. сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау; Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен танысу. Ой шақыру (топтық жұмыс) Ең лас қалалар мен елдердің ондығын болжаңыз. Бұл елдерді неліктен ластану деңгейі жоғары деп бағалайсыз? Топта оқушылар өз болжамдарын жасап, ондық мемлекеттердің тізімін жасайды. Ласану себебін және салдарын түсіндіреді. Әр топ өз болжамдарымен таныстырып болған соң, болжамды нақтылау үшін ақпарат құралдарын пайдаланады.
|
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді. Көңіл-күйлері көтеріледі Үй тапсырмасымен жұмыс жүргізеді. Берілген сұрақтарға жауап береді Оқушылар берілген жеке тапсырма арқылы ластану түрлерін жеке орындайды Оқушылар өзара талдау жасайды, ұсыныстар мен пікірлер ортаға салынып, жаңа сабақ тақырыбын анықтайды. Оқушылар жаңа сабақ тақырыбымен танысады Сонымен қатар сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен танысады Оқушылар жаңа сабақ бойынша негізгі мәліметтерді дәптерге жазып немесе түртіп алады. Оқушылар жаңа тақырып бойынша бейнебаян көріп, білімдерін жүйелейді. Оқушылар геоэкологиялық сөздіктерді пайдаланып, географиялық диктантты орындайды Оқушылар жаңа сабақ бойынша топтық тапсырма орындайды. Берілген дескриптор негізінде зерттеу және аудандастыру жұмыстарын жүргізеді. |
Көңіл-күйлерін басбармақпен жоғары немесе төмен бағалайды Әр берілген дұрыс жауапқа 2 ұпай беріледі Әр берілген дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі Қол шапалақтау Тапсырманы өз-өзін тексеру арқылы бағалайды. Әр берілген дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі (8 ұпай) Топтық өзіндік бағалау жүргізіледі |
Шаттық бейнесі суреттері Слайд №1 Слайд №4 Слайд №5 Слайд №6 Слайд №7 Слайд №8 Слайд №9 Слайд №10 Слайд №11 Слайд №12 Слайд №13 Слайд №14 Слайд №15 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |