-Балалар, мен
сендерді бүгін сиқырлы орманға, саяхатқа шақырамын қараңдаршы,
айнала қандай әдемі.(Видео)
Мына әдемі
көбелектер біздерді қайда шақырып тұр екен? Кәне арттарынан
барайықшы. Құмсалынған үстелге
жақындайды.
-Балалар бұл
не?(құм).
Құмменойнауережелері:
1.Аузыңызға құмды
апаруға болмайды!
2.Бетке құмлақтыруға
болмайды, көзімізді зақымдап алуымыз
мүмкін!
3.Құммен ойнағаннан
кейін-қолымызды сабындап
жуамыз!
Құм терапия
жаттығуы.
- Қолды құмға
салу.
- Саусақтарының
арасынан құмды уқалау.
- Қолды құмға
жасыру.
- Құмды себелеп
құю.
-Құмның арасында
жасырылған көбелекті табу.
-Көбелектер туралы не
білесіндер? (Балалардың
жауаптары).
Видео ролик
көрсету. Көбелек жайлы мағұлмат
беру.
Балалар, жәндіктер көктем мезгілінде, күн
жылынғанда шыға бастайды.
«Көбелектер жазық далада, гүлден гүлге қонып,
өсімдіктердің жапырақтарына жұмыртқалайды. Жұмыртқалары
жұлдызқұртқа айналады. Олар жұпты аяқтарымен қозғалады.Жіпке
оранып, қуыршақ пайда болады. Ол көбелектің үйі.Біраз уақыттан соң
көбелек шығып, қанаттарын кептіріп, ұшады.Мұрттарымен иіс
сезінеді.Көбелектер гүлдің шырынымен қоректенеді, көздерімен
айналаны
бағдарлайды».
Көбелектер гүлдерді тозаңдандырады,
талшығынан жібек мата
алынады.
Дәстүрлі емес
техникасымен көбелекті бояу
жұмысы:
Мақсаты: жаттығу шығармашылықты
дамытады,қиялын оятады.
Материалдар:парақ, су құйылған
құтылар,сулы бояу
(акварель).
Өтілу
барысы: Балар отырады. Балалар өз
қағаздарын екіге бүктейді бүктелген бір бөлігіне қылқаламен
көбелектің бір бөлігін салады содан соң оны бояйды. Боялған
көбелектің жарты бөлігін екінші қағаздың жарты бөлігімен
біріктіреді. Сонда қағаз бетіне түгелдей көбелектін бейнесі
түседі.
Суретке
байланысты сұрақтар қою:
- Көбелегіңді қандай
түсті бояумен боядың?
-
Неге?
«Ғажайып
көбелектің түсі»
ертегісі:
- Бір таңғажайып
елде, үлкен гүл алаңында түстер көбелектері өмір сүреді. Күндіз
олар ұйықтап жатады, ал түн болғанда оянып, жан - жаққа ұшады. Әр
көбелек өз адамына, үлкенге де кішіге де ұшып барады. Түстер
көбелегінің қанаттары ғажайып. Оның қанатынан гүлдің, жаңбырдың
иісі шығып тұрады. Көбелек қанатымен қағып қалса, сол адамға жақсы
түс кіреді, ал қара көбелек қанатымен қақса
қорқынышты түстер
кіреді.
-Өз түстеріңді естеріне
түсіріңдерші, сендер қандай түстер көрсеттіңдер? Қорқынышты түстер
көресіңдер ме?
Психолог: Балаларға қорқынышты түстер
көрсететін көбелектердің көрсетіп оларды жыртып тастауға ұсынады.
Балалар қара көбелектерді
жыртады.
Психолог: Міне, біз енді ондай түстерден
қорықпайтын боламыз. -Балалар сендер мына көбелектерді қандай түсте
көргілерің келеді? Осы көбелектерді бояйық. Балалар сурет
бояйды.
-Ал, енді балалар
кішкене сергіп алайық.
«Болады,
болмайды» ойыны.
Барысы: Психолог сөздерді айтады, ал
балалар солай болуы мүмкін болса, онда қолдарын шапалақтайды, егер
ондай мүмкін болмаса - онда аяқпен
топылдатады. Мысалы: қасқыр орманда кезіп жүреді -
алақан шапалақтайды. Қасқыр ағаш басында отыр - аяқтарын
топылдатады. Кастрюлде кесе қайнап жатыр. Мысық үйдің төбесінде
қыдырып жүр. Ит аспанда жүзіп келеді. Қыз үйдің суретін салып
отыр.
Тренинг:
қорқыныш Орманда қараңғы, түрлі
дыбыстар шығады. Ол не екен? Қорқып кеттік. Балалар, қорыққанда не
істейміз? Тұрып қаламыз. (Мимикамен көрсетеді) көзін жұмады. Ой,
қорқынышты болып кетті, бұл қорқынышты жануар шығар, бір дауыс
естіледі. Көзімізді ашып қарайық. Ол кішкентай ғана қояндар екен.
Оны қолымызға алайық, жылытайық, сипайық. Міне, қоянмен дос
боламыз, енді қорықпаймыз.
|