Сабақтың
басы
10
мин.
3
мин
2
мин
5
мин
|
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастырады.
3.Оқушыларды
топтарға біріктіреді. Оқушылар өздеріне ұнаған ою түстерін
таңдайды.
Психологиялық
ахуал
3.Үй тапсырмасын
тексеру:
оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында
тақтадан ұяшық таңдап сұрақтарға жауап
береді.
Бекіту
сұрақтары
1.Жер сілкіну, сел, қар көшкіндері туралы не
білесіңдер?
2.Қауіпті құбылыстар несімен
қауіпті?
3.Өрт шығудың неше процентті адамның
іс-әрекетінен болады?
4.Өрт болған жағдайда өзіңді қалай ұстауың
керек?
5.Өрт құтқару қызметінің нөмері
қандай?
|
I
топ ………..
II топ ………..
III топ ………..
IV
топ ……….
Оюдың түстері арқылы
топқа бірігеді
1.Табиғаттың қауіпті құбылыстарына не
жатады?
2.Табиғаттағы құбылыстар адамдарға қауіпті қатер
төндіруі мүмкін бе?
3.Жер сілкіну қар көшкіндері қандай жерлерде
болады?
4.Біз тұратын жерде қандай табиғи құбылыстар
болады?
5.Қатты жел, бұршақ жауғанда, көктайғақ және
қалың тұман түскенде,қандай қауіп
төнеді?
|
Ұтымды жауап берген
оқушыларды мадақтау.
Әр дұрыс жауапқа 1
балл.
|
Презентация.
|
Сабақтың
ортасы
33
минут
10
мин
5
мин
(3
мин)
(5
мин)
|
Оқушыларға суреттер
таратылады.
«Ұяшық тор»
(Клетка)
Тыңдалым алды
сұрақтарды ұсынады.
Бейнежазба
көрсетеді.
Plickers әдісі арқылы
оқушыларға тест тапсырмасын ұсынады
|
Оқушылар мағынасы
сәйкес суреттерді бір қатарға
орналастырады.
Тыңдалым алды
сұрақтар.
1.Тірі ағзалардың өлі
ағзалардан айырмашылығы?
2.Балықтар,
қосмекенділердің тіршілік ету
ортасы?
3.Құстарды
зерттейтін ғалымдарды не деп
атайды?
Бейнежазба арқылы
сұрақтардың дұрыс ауабын
табады.
Тапсырма№1
Тақтаға қарап тест сұрақтарын
орындайды
Жеке жұмыс
|
Дескриптор арқылы бағалау. Әр дұрыс жауапқа 1
балл.
|
Бейнежазба
https://yandex.kz/video/preview/9361694952023386286
|
10
мин
|
Тапсырмалардың
нұсқаулықтарын түсіндіреді.
|
Топтық
жұмыс
Тапсырма№2
1.Венн диаграммасын толтырады. Осы
организмдердің ортақ белгілерін
анықтайды. Ерекшеліктері
неде?
Олардың бәрі неге организмге жататынын
түсіндіреді.
Тірі
ағзалардың қасиетін анықтайды
Тірі ағзаларды
сипаттау
|
Дескриптор арқылы
бағалау.
Жалпы-2 балл
Тапсырманы
орындайды.
Дескриптор арқылы
бағалау.
Жалпы-3 балл
1. Мәліметтерді
талдайды
2.
Венн диаграммасын толтырады
3.Кестені толтырады.
|
таратпа
материалдар
|