Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Мектеп:


    Пән: география

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Класс: 9В

    Оқушы саны: 23

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

    9.2В тарауы Гидросфера


    Сабақтың тақырыбы

    Су қорларының азаюы.

    Су апаттары және оның алдын алу шаралары.

    Кәсіби даму мақсаты:

    «Дереккөздерді түсіндіру әдісі арқылы географиялық объектілер мен құбылыстарды талдау дағдыларын дамыту»

    Оқу мақсаттары

    9.3.3.4 су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктейді және болашағына болжам жасайды

    9.3.3.3 су апаттарын анықтайды және оның алдын алу шараларын ұсынады (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде);


    Сабақтың

    Мақсаттары

    • су қорларының азаюына әсер ететін факторларды жіктейді

    • су апаттарын анықтайды

    • су апаттарының алдын алу шараларын ұсынады (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде)

    Бағалау критерийлері

    Қолдану

    Су апаттарының түрлерін анықтайды

    Зерттеу

    Су апаттарының алдын алу шараларын ұсынады;

    1. Дүниежүзіндегі су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктей алады.

    2. Су қорларының болашағына болжам жасай алады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология: су тасқыны, сел, қар көшкіні

    Оқытудың тілдік мақсаты:   Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқиды және зерттеу, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау дағдылары) түсіндіндіреді (презентация, буклет, диалог т.б.).

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:   Меніңше…

    Аз уақытта, келешекте............. мүмкін.

    Дегенмен, ұзақ уақытта болашақта…..........

    Құндылықтарды

    дарыту

    - жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;

    - топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

    - өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

    - топтық жұмыстар, креативті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық;

    - білімін тереңдету, қажетті материалдарды табу, оған талдама жасау мақсатында өмір бойы оқу.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Өнер, информатика, экология экономика

    Дифференциация

    - оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу;

    - оқушыға жеке көмек көрсету;

    - оқу материалдарымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Осы сабақта оқушылар қандай интернет ресурстарынан қажетті ақпарат іздейді.

    Бастапқы білім

    Бастапқы білім деңгейі 7 сыныптардағы «Гидросфера» тарауы мақсаттарында қамтылған.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Оқушылармен амандасу

    • Назарларын сабаққа аудару

    • Психологиялық дайындық. Көңіл-күйлерін сұрау






    5 мин







    5 мин

    Тапсырма 1. Мәтінмен жұмыс

    «Инсерт» әдісі

    «ν» -егер сіздің оқып отырғаныңыз, сіздің білгеніңізбен сәйкес келсе немесе сіз білемін деп ойлағандай болса мәтіннің шетіне «ˠ» белгісін қойыңыз.

    «-» - егер оқып отырған ақпарат сіз білген ақпаратпен сәйкес келмесе немесе басқаша болса, онда «-» белгісін қоясыз.

    «+»- егер алынған ақпарат,сіз үшін жаңа , бұрын естімеген болса, «+» белгісін қоясыз.

    «?» - егер ақпарат сізді таңқалдырса немесе осы тақырып бойынша тереңірек білгіңіз келсе «?» белгісін қоясыз

    Топтар мәтін бойынша бір – біріне сұрақтар қояды




    10 мин

    Картамен жұмыс. Жұптық жұмыс

    Картадағы және мәтіндегі ақпараттарды негізге ала отырып дүниежүзіндегі су қоры бойынша төмен елдердің су қорларының азаюына әсер етуші факторларын анықтап, болашағына болжам жасаңыз. (жұмысты түрлі формада ұсынады:ведио, инфографика, постер, презентация)






    10 мин








    5 мин

    Жеке жұмыс.

    Су ресурстары бағанды диаграмма пайдаланып төмендегі тапсырмаларды орындаңыз:

    а.Тұщы су қоры тапшы мемлекттерді жазыңыз:

    b. Су ресурстарының азаюының негізгі үш себептерін анықтаңыз

    с. Су ресурстарының азаюынан туындайтын үш мәселені сипаттаптаңыз

    d. Су ресурстарының азаюынан тоқтататын үш шешу жолын ұсыныңыз.

    Бағалау критерийлері

    Дескрептор

    Дүниежүзіндегі су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктей алады.

    Су ресурстары картасын пайдалана отырып тұщы су көздерінің азаю себептерін одан туындайтын себептерді анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

    Су қорларының болашағына болжам жасай алады.

    Дүниежүзіндегі елдердің су қорларының болашағына болжам жасайды


    Зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады




    3 мин

    Ұйымдастыру

    Оқушылардың назарларын сабаққа аудару

    Топқа бөліну. Топ мүшелеріне рөлдер бөліп беру (топ басшысы, уақыт шектеуші, хатшы, баяндаушы)






    5 мин

    Қызығушылықты ояту

    Топтар тарсиа мейкер жаттығуы арқылы, сұрақтардың жауабын таба отыра, түрлі фигулалар құрастырады

    Әрбір топ фигура ішінен бірнеше ақпаратты оқиды

    Бағалау: өзін-өзі тексеру (презентациядағы жиналған дұрыс фигура және дұрыс сәйкестіктер көрсетіледі)






    2 мин

    Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    1. Презентациядан түрлі суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттерді сипаттайды.

    2. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар сабақтың тақырыбына шығады. Сұрақ қою және сұрақтарға жауап беру арқылы, сабақ мақсатын болжайды

    3. Сабақ мақсаттары мен бағалау крийтерийлері анықталады



    5 мин

    Терминдермен, жаңа сөздермен жұмыс жасау

    Апат дегеніміз не?

    Апат - (гр. katastrophe - өзгеріс, төңкеріс) кенеттен болған ауыртпалық; арты қайғыға соқтыратын жағдайлар - қирау, бүліну, жойылу

    Бейнебаянмен жұмыс

    Су апаттары туралы репортаж көреді.







    5 мин

    Су тасқыны – бұл қардың еруі, жауын-шашын, суды желмен айдаған және кептелу кезінде өзендердегі, көлдер мен теңіздердегі су деңгейінің көтерілуі нәтижесінде жерді айтарлықтай су басу

    Сел – тау өзенінің өз арналарынан кенеттен көтеріліп, деңгейінің күрт өзгеруі және тау жыныстарының бұзылуынан болатын қуатты ағын.

    Қар көшкіні – тау шыңдары мен беткейлеріндегі қар және мұздықтардың төмен қарай сырғуы және секундына 20-30 метр жылдамдықпен қозғалатын қар жиыны.

    Су апаттарының себебін, салдарын анықтайды








    10 мин




















    10 мин

    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

    1 ТОП – ЖАЗУШЫЛАР (су апаттары туралы репортаж жасайды (мәлімет жинайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Су апаттарының түрлерімен таныстырады, анықтамасын береді

    • Су апаттарының белгілерін сипаттайды

    2 ТОП – ЗЕРТТЕУШІЛЕР (картамен жұмыс жасайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Қазақстан территориясы бойынша су апаттарының (су тасқыны, қар көшкіні, сел) таралуын картадан көрсетеді

    • Таралу себебін түсіндіреді

    3 ТОП – САРАПШЫЛАР («фишбоун» әдісі арқылы су апаттарын талдайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Балық қаңқасына су апаттарының себебі мен салдарын анықтайды

    • Қорытынды жазады

    4 ТОП – СУРЕТШІЛЕР (су апаттары туралы инфографика жасайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Су апаттарын алдын-алу бойынша инфографика жасайды

    Бағалау: оқушылар ұнаған жұмысына стикерге кері байланыс жазып, іледі



    Бекіту:

    Оқушылар сабаққа байланысты білімдерін жинақтап, 1 сөйлемнен айтып шығады


    Сабақтың соңы



    3 мин

    Кері байланыс. Рефлексия

    Сұрақ

    Сауалнама

    Мен сабақта ....... жұмыс жасадым

    Белсенді/Селқос

    Сабақтағы өзімнің жұмысыма ........

    Ризамын/Риза емеспін

    Сабақ мен үшін ....... болып көрінді

    Қысқа/Ұзақ

    Мен сабақта .....

    Шаршамадым/Шаршадым

    Менің көңіл күйім ......

    Жақсарды/Нашарлады

    Сабақ материалы мен үшін ......

    Пайдалы/Пайдасыз

    кері байланыс (office.com)

    кері байланыс (office.com)

    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы

    Қабілеті жоғары оқушылар:

    • Топта ұйымдастыру жұмыстарын  орындай алады;

    • Сабақ бойындағы тапсырмалар оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.

    Қабілеті орта оқушылар:

    • Мәтін оқи отырып, тапсырмаларды орындауда осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;

    • Тақырыпқа қатысты тапсырмаларды орындайды

    Қабілеті төмен оқушылар:

    • Тапсырмаларды топта орындайды

    • Кескін картаға елдерді қоныстануына байланысты белгілейді

    • Мұғалімнің қолдауы;

    • Кері байланыс береді

    • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;

    • Оқушылар өзара бағалайды;

    • Қалыптастырушы бағалау


     

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Салыкова Маржан Жасулановна
    19 Қырқүйек 2023
    306
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Су апаттары" ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Мектеп:


    Пән: география

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    Класс: 9В

    Оқушы саны: 23

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

    9.2В тарауы Гидросфера


    Сабақтың тақырыбы

    Су қорларының азаюы.

    Су апаттары және оның алдын алу шаралары.

    Кәсіби даму мақсаты:

    «Дереккөздерді түсіндіру әдісі арқылы географиялық объектілер мен құбылыстарды талдау дағдыларын дамыту»

    Оқу мақсаттары

    9.3.3.4 су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктейді және болашағына болжам жасайды

    9.3.3.3 су апаттарын анықтайды және оның алдын алу шараларын ұсынады (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде);


    Сабақтың

    Мақсаттары

    • су қорларының азаюына әсер ететін факторларды жіктейді

    • су апаттарын анықтайды

    • су апаттарының алдын алу шараларын ұсынады (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде)

    Бағалау критерийлері

    Қолдану

    Су апаттарының түрлерін анықтайды

    Зерттеу

    Су апаттарының алдын алу шараларын ұсынады;

    1. Дүниежүзіндегі су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктей алады.

    2. Су қорларының болашағына болжам жасай алады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология: су тасқыны, сел, қар көшкіні

    Оқытудың тілдік мақсаты:   Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқиды және зерттеу, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау дағдылары) түсіндіндіреді (презентация, буклет, диалог т.б.).

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:   Меніңше…

    Аз уақытта, келешекте............. мүмкін.

    Дегенмен, ұзақ уақытта болашақта…..........

    Құндылықтарды

    дарыту

    - жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;

    - топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

    - өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

    - топтық жұмыстар, креативті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық;

    - білімін тереңдету, қажетті материалдарды табу, оған талдама жасау мақсатында өмір бойы оқу.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Өнер, информатика, экология экономика

    Дифференциация

    - оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу;

    - оқушыға жеке көмек көрсету;

    - оқу материалдарымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Осы сабақта оқушылар қандай интернет ресурстарынан қажетті ақпарат іздейді.

    Бастапқы білім

    Бастапқы білім деңгейі 7 сыныптардағы «Гидросфера» тарауы мақсаттарында қамтылған.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5 мин


    Ұйымдастыру кезеңі

    • Оқушылармен амандасу

    • Назарларын сабаққа аудару

    • Психологиялық дайындық. Көңіл-күйлерін сұрау






    5 мин







    5 мин

    Тапсырма 1. Мәтінмен жұмыс

    «Инсерт» әдісі

    «ν» -егер сіздің оқып отырғаныңыз, сіздің білгеніңізбен сәйкес келсе немесе сіз білемін деп ойлағандай болса мәтіннің шетіне «ˠ» белгісін қойыңыз.

    «-» - егер оқып отырған ақпарат сіз білген ақпаратпен сәйкес келмесе немесе басқаша болса, онда «-» белгісін қоясыз.

    «+»- егер алынған ақпарат,сіз үшін жаңа , бұрын естімеген болса, «+» белгісін қоясыз.

    «?» - егер ақпарат сізді таңқалдырса немесе осы тақырып бойынша тереңірек білгіңіз келсе «?» белгісін қоясыз

    Топтар мәтін бойынша бір – біріне сұрақтар қояды




    10 мин

    Картамен жұмыс. Жұптық жұмыс

    Картадағы және мәтіндегі ақпараттарды негізге ала отырып дүниежүзіндегі су қоры бойынша төмен елдердің су қорларының азаюына әсер етуші факторларын анықтап, болашағына болжам жасаңыз. (жұмысты түрлі формада ұсынады:ведио, инфографика, постер, презентация)






    10 мин








    5 мин

    Жеке жұмыс.

    Су ресурстары бағанды диаграмма пайдаланып төмендегі тапсырмаларды орындаңыз:

    а.Тұщы су қоры тапшы мемлекттерді жазыңыз:

    b. Су ресурстарының азаюының негізгі үш себептерін анықтаңыз

    с. Су ресурстарының азаюынан туындайтын үш мәселені сипаттаптаңыз

    d. Су ресурстарының азаюынан тоқтататын үш шешу жолын ұсыныңыз.

    Бағалау критерийлері

    Дескрептор

    Дүниежүзіндегі су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктей алады.

    Су ресурстары картасын пайдалана отырып тұщы су көздерінің азаю себептерін одан туындайтын себептерді анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

    Су қорларының болашағына болжам жасай алады.

    Дүниежүзіндегі елдердің су қорларының болашағына болжам жасайды


    Зерттеу нәтижелерін түрлі формада ұсынады




    3 мин

    Ұйымдастыру

    Оқушылардың назарларын сабаққа аудару

    Топқа бөліну. Топ мүшелеріне рөлдер бөліп беру (топ басшысы, уақыт шектеуші, хатшы, баяндаушы)






    5 мин

    Қызығушылықты ояту

    Топтар тарсиа мейкер жаттығуы арқылы, сұрақтардың жауабын таба отыра, түрлі фигулалар құрастырады

    Әрбір топ фигура ішінен бірнеше ақпаратты оқиды

    Бағалау: өзін-өзі тексеру (презентациядағы жиналған дұрыс фигура және дұрыс сәйкестіктер көрсетіледі)






    2 мин

    Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    1. Презентациядан түрлі суреттер көрсетіледі. Оқушылар суреттерді сипаттайды.

    2. Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар сабақтың тақырыбына шығады. Сұрақ қою және сұрақтарға жауап беру арқылы, сабақ мақсатын болжайды

    3. Сабақ мақсаттары мен бағалау крийтерийлері анықталады



    5 мин

    Терминдермен, жаңа сөздермен жұмыс жасау

    Апат дегеніміз не?

    Апат - (гр. katastrophe - өзгеріс, төңкеріс) кенеттен болған ауыртпалық; арты қайғыға соқтыратын жағдайлар - қирау, бүліну, жойылу

    Бейнебаянмен жұмыс

    Су апаттары туралы репортаж көреді.







    5 мин

    Су тасқыны – бұл қардың еруі, жауын-шашын, суды желмен айдаған және кептелу кезінде өзендердегі, көлдер мен теңіздердегі су деңгейінің көтерілуі нәтижесінде жерді айтарлықтай су басу

    Сел – тау өзенінің өз арналарынан кенеттен көтеріліп, деңгейінің күрт өзгеруі және тау жыныстарының бұзылуынан болатын қуатты ағын.

    Қар көшкіні – тау шыңдары мен беткейлеріндегі қар және мұздықтардың төмен қарай сырғуы және секундына 20-30 метр жылдамдықпен қозғалатын қар жиыны.

    Су апаттарының себебін, салдарын анықтайды








    10 мин




















    10 мин

    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

    1 ТОП – ЖАЗУШЫЛАР (су апаттары туралы репортаж жасайды (мәлімет жинайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Су апаттарының түрлерімен таныстырады, анықтамасын береді

    • Су апаттарының белгілерін сипаттайды

    2 ТОП – ЗЕРТТЕУШІЛЕР (картамен жұмыс жасайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Қазақстан территориясы бойынша су апаттарының (су тасқыны, қар көшкіні, сел) таралуын картадан көрсетеді

    • Таралу себебін түсіндіреді

    3 ТОП – САРАПШЫЛАР («фишбоун» әдісі арқылы су апаттарын талдайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Балық қаңқасына су апаттарының себебі мен салдарын анықтайды

    • Қорытынды жазады

    4 ТОП – СУРЕТШІЛЕР (су апаттары туралы инфографика жасайды)

    • Тапсырма дескрипторы:

    • Су апаттарын алдын-алу бойынша инфографика жасайды

    Бағалау: оқушылар ұнаған жұмысына стикерге кері байланыс жазып, іледі



    Бекіту:

    Оқушылар сабаққа байланысты білімдерін жинақтап, 1 сөйлемнен айтып шығады


    Сабақтың соңы



    3 мин

    Кері байланыс. Рефлексия

    Сұрақ

    Сауалнама

    Мен сабақта ....... жұмыс жасадым

    Белсенді/Селқос

    Сабақтағы өзімнің жұмысыма ........

    Ризамын/Риза емеспін

    Сабақ мен үшін ....... болып көрінді

    Қысқа/Ұзақ

    Мен сабақта .....

    Шаршамадым/Шаршадым

    Менің көңіл күйім ......

    Жақсарды/Нашарлады

    Сабақ материалы мен үшін ......

    Пайдалы/Пайдасыз

    кері байланыс (office.com)

    кері байланыс (office.com)

    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы

    Қабілеті жоғары оқушылар:

    • Топта ұйымдастыру жұмыстарын  орындай алады;

    • Сабақ бойындағы тапсырмалар оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады.

    Қабілеті орта оқушылар:

    • Мәтін оқи отырып, тапсырмаларды орындауда осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді;

    • Тақырыпқа қатысты тапсырмаларды орындайды

    Қабілеті төмен оқушылар:

    • Тапсырмаларды топта орындайды

    • Кескін картаға елдерді қоныстануына байланысты белгілейді

    • Мұғалімнің қолдауы;

    • Кері байланыс береді

    • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;

    • Оқушылар өзара бағалайды;

    • Қалыптастырушы бағалау


     

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    19.00.2023
    306
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Салыкова Маржан Жасулановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации