Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: |
|
|||||||||||||||||||
Пән: география |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||
Күні: |
Класс: 9В |
Оқушы саны: 23 |
||||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі |
9.2В тарауы Гидросфера |
|||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Су қорларының азаюы. Су апаттары және оның алдын алу шаралары. |
|||||||||||||||||||
Кәсіби даму мақсаты: |
«Дереккөздерді түсіндіру әдісі арқылы географиялық объектілер мен құбылыстарды талдау дағдыларын дамыту» |
|||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
9.3.3.4 су қорларының азаюына әсер етуші факторларды жіктейді және болашағына болжам жасайды 9.3.3.3 су апаттарын анықтайды және оның алдын алу шараларын ұсынады (жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде); |
|||||||||||||||||||
Сабақтың Мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Қолдану Су апаттарының түрлерін анықтайды Зерттеу Су апаттарының алдын алу шараларын ұсынады;
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: су тасқыны, сел, қар көшкіні Оқытудың тілдік мақсаты: Тақырыпқа байланысты мәтіндерді оқиды және зерттеу, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау дағдылары) түсіндіндіреді (презентация, буклет, диалог т.б.). Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Меніңше… Аз уақытта, келешекте............. мүмкін. Дегенмен, ұзақ уақытта болашақта….......... |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет; - топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық; - өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық; - топтық жұмыстар, креативті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық; - білімін тереңдету, қажетті материалдарды табу, оған талдама жасау мақсатында өмір бойы оқу. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Өнер, информатика, экология экономика |
|||||||||||||||||||
Дифференциация |
- оқушының жеке күтілетін нәтижесін белгілеу; - оқушыға жеке көмек көрсету; - оқу материалдарымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау. |
|||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта оқушылар қандай интернет ресурстарынан қажетті ақпарат іздейді. |
|||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Бастапқы білім деңгейі 7 сыныптардағы «Гидросфера» тарауы мақсаттарында қамтылған. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі
|
|
||||||||||||||||||
5 мин 5 мин |
Тапсырма 1. Мәтінмен жұмыс «Инсерт» әдісі «ν» -егер сіздің оқып отырғаныңыз, сіздің білгеніңізбен сәйкес келсе немесе сіз білемін деп ойлағандай болса мәтіннің шетіне «ˠ» белгісін қойыңыз. «-» - егер оқып отырған ақпарат сіз білген ақпаратпен сәйкес келмесе немесе басқаша болса, онда «-» белгісін қоясыз. «+»- егер алынған ақпарат,сіз үшін жаңа , бұрын естімеген болса, «+» белгісін қоясыз. «?» - егер ақпарат сізді таңқалдырса немесе осы тақырып бойынша тереңірек білгіңіз келсе «?» белгісін қоясыз Топтар мәтін бойынша бір – біріне сұрақтар қояды |
|
||||||||||||||||||
10 мин |
Картамен жұмыс. Жұптық жұмыс Картадағы және мәтіндегі ақпараттарды негізге ала отырып дүниежүзіндегі су қоры бойынша төмен елдердің су қорларының азаюына әсер етуші факторларын анықтап, болашағына болжам жасаңыз. (жұмысты түрлі формада ұсынады:ведио, инфографика, постер, презентация) |
|
||||||||||||||||||
10 мин 5 мин |
Жеке жұмыс. Су ресурстары бағанды диаграмма пайдаланып төмендегі тапсырмаларды орындаңыз: а.Тұщы су қоры тапшы мемлекттерді жазыңыз: b. Су ресурстарының азаюының негізгі үш себептерін анықтаңыз с. Су ресурстарының азаюынан туындайтын үш мәселені сипаттаптаңыз d. Су ресурстарының азаюынан тоқтататын үш шешу жолын ұсыныңыз.
|
|
||||||||||||||||||
3 мин |
Ұйымдастыру Оқушылардың назарларын сабаққа аудару Топқа бөліну. Топ мүшелеріне рөлдер бөліп беру (топ басшысы, уақыт шектеуші, хатшы, баяндаушы) |
|
||||||||||||||||||
5 мин |
Қызығушылықты ояту Топтар тарсиа мейкер жаттығуы арқылы, сұрақтардың жауабын таба отыра, түрлі фигулалар құрастырады Әрбір топ фигура ішінен бірнеше ақпаратты оқиды Бағалау: өзін-өзі тексеру (презентациядағы жиналған дұрыс фигура және дұрыс сәйкестіктер көрсетіледі)
|
|
||||||||||||||||||
2 мин |
Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.
|
|
||||||||||||||||||
5 мин |
Терминдермен, жаңа сөздермен жұмыс жасау Апат дегеніміз не? Апат - (гр. katastrophe - өзгеріс, төңкеріс) кенеттен болған ауыртпалық; арты қайғыға соқтыратын жағдайлар - қирау, бүліну, жойылу Бейнебаянмен жұмыс Су апаттары туралы репортаж көреді. |
|
||||||||||||||||||
5 мин |
Су тасқыны – бұл қардың еруі, жауын-шашын, суды желмен айдаған және кептелу кезінде өзендердегі, көлдер мен теңіздердегі су деңгейінің көтерілуі нәтижесінде жерді айтарлықтай су басу Сел – тау өзенінің өз арналарынан кенеттен көтеріліп, деңгейінің күрт өзгеруі және тау жыныстарының бұзылуынан болатын қуатты ағын. Қар көшкіні – тау шыңдары мен беткейлеріндегі қар және мұздықтардың төмен қарай сырғуы және секундына 20-30 метр жылдамдықпен қозғалатын қар жиыны. Су апаттарының себебін, салдарын анықтайды |
|
||||||||||||||||||
10 мин 10 мин |
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1 ТОП – ЖАЗУШЫЛАР (су апаттары туралы репортаж жасайды (мәлімет жинайды)
2 ТОП – ЗЕРТТЕУШІЛЕР (картамен жұмыс жасайды)
3 ТОП – САРАПШЫЛАР («фишбоун» әдісі арқылы су апаттарын талдайды)
4 ТОП – СУРЕТШІЛЕР (су апаттары туралы инфографика жасайды)
Бағалау: оқушылар ұнаған жұмысына стикерге кері байланыс жазып, іледі |
|
||||||||||||||||||
|
Бекіту: Оқушылар сабаққа байланысты білімдерін жинақтап, 1 сөйлемнен айтып шығады |
|
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 мин |
Кері байланыс. Рефлексия
|
|||||||||||||||||||
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы |
||||||||||||||||||
Қабілеті жоғары оқушылар:
Қабілеті орта оқушылар:
Қабілеті төмен оқушылар:
|
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |