Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
КӨРКЕМДІК ЖАЗБАНЫ ОРЫНДАУ .БАТИК ӨНЕРІН ОҚУШЫҒА ТҮСІНДІРУ.
Авторы:
07 Желтоқсан 2023
229
8 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мұғалім: Динова Р.Т.

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 7 сабақ 3-4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Көркемдік жазбаны орындау.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау

Сабақтың мақсаты:

  • Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйрету;

  • күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйрету

Бағалау

критерийлері

  • Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйренеді;

  • күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйренеді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру.

Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу.

  • Балалар, сабақты бастамас бұрын сабақ барысында өздеріңізді бағалап отыратын бағалау парағын ұсынамын. Сабақтың әр бөлімі бойынша өздеріңізді бағалап отырасыздар.

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана отырып болашақ іс – әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау

Дескриптор:

  • Білім алушы

  • Болашақ іс-әрекеттерін анықтайды;

  • Шығармашылық қызметін жоспарлайды;

  • Батикке арналған жұмыс құралын дайындауды үйренеді;

  • Матаға сурет нобайын салады.

Үй тапсырмасына шолу

Гжель кескіндемесі

Хохлома кескіндемесі

Батик кескіндемесіне қысқаша тоқталып, мәлімет беру


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Қазақстандық суретші Камила Жапалова еңбектерімен таныстыру, ерекшелігін атап өту.

Батик жасау түрлеріне тоқталу:

Штапм

Кракле

Түйінді

Батик жасауға дайындық:

  • Матаны керіп дайындау

  • Мата бетіне суретті көшіріп салу

  • Суретті жиектеп сызып алып, арнайы бояумен бояу

Сұрақ-жауап айдары:

  • Балалар, осы сұрақтарға дұрыс жауап беріп жасырылған суретті ашуымыз керек

  • Бұйымның нобайын жасауды неден бастайды?

Жауабы: Бұйымның көлемін, пропорциясын жобалау

  • Графикалық құжаттар дегеніміз не?

Жауабы: Жұмыс барысы, нобай, құрал-жабдықтарды есептеу

  • Көркем өрнектер өмірде қажет пе?

Жауабы: Өмірде, тұрмыста әсемдікті, дизайн элементі ретінде қажет.

  • Кескіндеме түрлерін ата

  • Гжель, хохлома, батик

  • -өте жақсы жарайсыңдар!

  • Суретте не көріп тұрмыз? Алда қандай мереке келе жатыр? Әрине, Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне 30 жыл. Бұл еліміз үшін өте маңызды мерекелердің бірі.

(Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс

  • Олай болса, балалар, мерекеге байланысты батик жасап көрейік. Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік ережелерін еске түсірейік.

Жасалу ерекшеліктерін түсіндіру.

Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшінтүрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну.


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі



Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.

Дискриптор

Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйренеді;

күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйренеді.




Аяқталуы



Сабақты қорыту

Зымыран сұрақтар:

  • Батик өнері қай елде шықты?

  • Батиктің қандай түрлері бар?

  • Батиктен қандай бұйымдар жасауға болады?

  • Батик сөзі қандай мағына береді?

  • Қазіргі заманда батик өнері қажет пе?

(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау

«Бағдаршам» әдісін қолдану


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:


Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар





Оқушының аты-жөні

Сұрақ-жауап

Практикалық жұмыс

Зымыран сұрақтар






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!