Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мұғалім: Динова Р.Т. |
||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
||||||
Сынып: 7 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көркемдік жазбаны орындау. |
||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу.
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Алған білімдері мен тәжірибелерін қолдана отырып болашақ іс – әрекеттерін анықтау және шығармашылық қызметін жоспарлау Дескриптор:
Үй тапсырмасына шолу Гжель кескіндемесі Хохлома кескіндемесі Батик кескіндемесіне қысқаша тоқталып, мәлімет беру |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
|||
Ортасы
|
Қазақстандық суретші Камила Жапалова еңбектерімен таныстыру, ерекшелігін атап өту. Батик жасау түрлеріне тоқталу: Штапм Кракле Түйінді Батик жасауға дайындық:
Сұрақ-жауап айдары:
Жауабы: Бұйымның көлемін, пропорциясын жобалау
Жауабы: Жұмыс барысы, нобай, құрал-жабдықтарды есептеу
Жауабы: Өмірде, тұрмыста әсемдікті, дизайн элементі ретінде қажет.
(Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс
Жасалу ерекшеліктерін түсіндіру. Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшінтүрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Қоршаған ортадағы визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтауды үйренеді; күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен тәсілдерімен жұмыстарды орындауға үйренеді. |
|
|||
Аяқталуы
|
Сабақты қорыту Зымыран сұрақтар:
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|
Оқушының аты-жөні |
Сұрақ-жауап |
Практикалық жұмыс |
Зымыран сұрақтар |
|
|
|
|