Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
118
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті.

Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.2.5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау;

6.2.2.2 ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру;

6.2.3.3 «Кодекс Куманикус» сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау

Сабақтың мақсаты

Оқушылар: түркі халықтарының мәдениеті, діни наным сенімдері, шаруашылығы мен өмір салтын зерттеу арқылы әлемдік өркениеттің дамуына қосқан үлесін түсінеді.

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


Сурет арқылы сабақтың тақырыбын болжау.

  • Суреттерден нені көріп тұрмыз? Не сезіп тұрмыз? Оларды қандай ортақ тақырып байланыстырады?

Сабақтың тақырыбы таныстырылып, оқу мақсатын анықтау алдымен оқушыларға ұсынылады. Оқушылар жауабы, мұғалімнің дайындаған оқу мақсатымен салыстырылып, өзгешелік болса, ортақ оқу мақсаты жазылады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім























































Рефлекция

Мәтінмен жұмыс

«Түркілердің мәдени жетістігі»

  1. Түркі халықтарының дүниетанымы, діні, Тәңірлік(жерлеу ерекшеліктерін, наным-сенімдері).

  2. Көшпелілер өркениеті мен отырықшы мәдениеттің жетістіктері(көшпелілердің тұрмыста қолданатын ыдыс-аяқ, қару-жарақ, ер тоқымның, ер адам киетін шалбардың және т.б. ойлап табулары).

Зерттеу

Көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктері

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

«Попс формуласы»: Сәулет өнері ескерткіштері

Ерекше дамыған

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

Бейнеролик

Оқулықпен жұмыс

-Қыпшақ тілінде жазылған діни мәтіндер мен сөздіктер жинағы. Еңбектің жазылған уақыты белгісіз. Түпнұсқасы шамамен 1294 жылы жазылған. Оның бірінші көшірмесі 1303жылы Алтын Орда мемлекетінің Сарай қаласында жасалған. Еңбектің "Кодекс Куманикус" аталуы кумандар атымен байланысты. Қыпшақтарды Батыс Еуропада кумандар деп атаған.

-Еңбектің бірінші бөлімінде латынша – парсыша – куманша  сөздік. Онда күнделікті тіршілікпен байланысты ұғымдар сөздігі топтастырылған;

- Еңбектің екінші бөлімінде жұмбақтар, діни уағыздар жазылған. Көптеген қыпшақ сөздері ежелгі неміс тіліне, латын тіліне аударылып берілген. XIII-XIV ғасырларда Дунай өзенінен Жоңғар қақпасына дейінгі елдің бәрі де қыпшақ тілін түсінген.

-«Кодекс Куманикус» Венециядағы Әулие Марк шіркеуінде сақтаулы. Еңбек француз, неміс, латын, орыс, парсы тілдеріне аударылып, бірнеше рет басылып шыққан.

Ақиқат жалған

ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету Кесте толтыру

Қашан пайда болды?


Қандай мақсатпен жазылған?


Сөздіктің ерекшеліктері қандай?


Тарихи маңызы қандай?


Алма ағашы

Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Дескрипторлар

Зергерлік өнердің дамығанына2 дәлел келтіреді.

Шыны өндірісі мен қыш-құмыра кәсіптерінің дамығанына 2 дәлел келтіреді.

Тері өңдеу мен ұсталық кәсіптерінің дамығанына 2 дәлел келтіреді.

Ғаныш, махалла, керуен сарайы, ташнау, цитадель, шахристан, рабад ұғымдарының мағынасын біледі;

Қаладағы тұрғын үйлер мен қоғамдық құрылыстарды сипаттайды.

«Кодекс Куманикус» сөздігінің негізгі мазмұнын сипаттайды;

Екі ерекшелігін атайды;

Орта ғасырлардағы маңызына баға береді.



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»



Домбыра әдісі





«Домбыра »әдісі




Ақпараттық мәтін








Таратпа материалдар







ПОПС формуласы










Бағалау

Бекіту




Сабақты қорытындылау

Түріктердің материалдық және рухани мәдениетінің қазіргі таңдағы маңызы

Үйге тапсырма Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау


Ақпараттық карточка

Кері байланыс

«Құнды.Қызық.Қиын

Тақырып бойынша не құды, не қызық, не қиын жазады


Оқушылар бағалау


А4, конспект
































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!