Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сурет арқылы сабақтың
тақырыбын болжау.
Сабақтың тақырыбы
таныстырылып, оқу мақсатын анықтау алдымен оқушыларға ұсынылады.
Оқушылар жауабы, мұғалімнің дайындаған оқу мақсатымен салыстырылып,
өзгешелік болса, ортақ оқу мақсаты
жазылады.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
Рефлекция
|
Мәтінмен
жұмыс
«Түркілердің мәдени
жетістігі»
-
Түркі халықтарының
дүниетанымы, діні, Тәңірлік(жерлеу ерекшеліктерін,
наным-сенімдері).
-
Көшпелілер өркениеті мен
отырықшы мәдениеттің жетістіктері(көшпелілердің тұрмыста қолданатын
ыдыс-аяқ, қару-жарақ, ер тоқымның, ер адам киетін шалбардың және
т.б. ойлап
табулары).
Зерттеу
Көшпелілердің қолданбалы өнер
жетістіктері
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын
үлкейтіп, қолдау жасау
«Попс
формуласы»: Сәулет өнері
ескерткіштері
Ерекше
дамыған
1-қадам: «Менің
ойымша...»
2-қадам: «Себебі мен
оны былай түсіндіремін...»
3-қадам: «Оны мен
мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей
аламын...»
4-қадам: «Осыған
байланысты мен мынадай қорытындыға
келдім...»
Бейнеролик
Оқулықпен
жұмыс
-Қыпшақ тілінде
жазылған діни мәтіндер мен сөздіктер жинағы. Еңбектің жазылған
уақыты белгісіз. Түпнұсқасы шамамен 1294 жылы жазылған. Оның
бірінші көшірмесі 1303жылы Алтын Орда мемлекетінің Сарай қаласында
жасалған. Еңбектің "Кодекс Куманикус" аталуы кумандар атымен
байланысты. Қыпшақтарды Батыс Еуропада кумандар деп
атаған.
-Еңбектің бірінші
бөлімінде латынша – парсыша – куманша сөздік. Онда күнделікті
тіршілікпен байланысты ұғымдар сөздігі
топтастырылған;
- Еңбектің екінші
бөлімінде жұмбақтар, діни уағыздар жазылған. Көптеген қыпшақ
сөздері ежелгі неміс тіліне, латын тіліне аударылып берілген.
XIII-XIV ғасырларда Дунай өзенінен Жоңғар қақпасына дейінгі елдің
бәрі де қыпшақ тілін
түсінген.
-«Кодекс Куманикус»
Венециядағы Әулие Марк шіркеуінде сақтаулы. Еңбек француз, неміс,
латын, орыс, парсы тілдеріне аударылып, бірнеше рет басылып
шыққан.
Ақиқат
жалған
ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша
қолдау көрсету Кесте
толтыру
Қашан пайда болды?
|
|
Қандай мақсатпен
жазылған?
|
|
Сөздіктің ерекшеліктері
қандай?
|
|
Тарихи маңызы
қандай?
|
|
Алма ағашы
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескрипторлар
Зергерлік өнердің
дамығанына2 дәлел келтіреді.
Шыны өндірісі мен
қыш-құмыра кәсіптерінің дамығанына 2 дәлел
келтіреді.
Тері өңдеу мен
ұсталық кәсіптерінің дамығанына 2 дәлел
келтіреді.
Ғаныш, махалла,
керуен сарайы, ташнау, цитадель, шахристан, рабад ұғымдарының
мағынасын біледі;
Қаладағы тұрғын
үйлер мен қоғамдық құрылыстарды
сипаттайды.
«Кодекс Куманикус»
сөздігінің негізгі мазмұнын
сипаттайды;
Екі ерекшелігін
атайды;
Орта ғасырлардағы
маңызына баға береді.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Домбыра
әдісі
«Домбыра
»әдісі
|
Ақпараттық
мәтін
Таратпа
материалдар
ПОПС
формуласы
|