Ұйымд.
кезеңі
9 мин
9 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасы «Балбырауын» күй ойналып
тұрады.
-
Сендер тыңдаған шығарма
қалай аталады?
-
Күйдің атын кім
біледі?
-
Ол шығарманың авторы
кім?
-
Бұл күйді тыңдағанда
қандай сезімде болдыңдар?
Иа, Құрманғазы атамыздың
бізге қалдырған баға жетпес байлығы күй екен. Күй деген күйшінің
жүрегінен шыққан керемет бір туынды. Ендеше, балалар мен де өз
жүрек жылуымды сендерге сыйлағым
келеді.
Жүрекшелер таратып топқа
бөлу:
Топқа отырғаннан кейін
топқа ат қою үшін слайдтан суреттер шығару. Сол шыққан сөздер
бойынша топқа ат қою.
1
топ:
Зергерлер
2
топ:
Ұсталар
3
топ:
Күйшілер
4
топ:
Әншілер
«ВЕЕР» әдісі бойынша осы
мамандық иелері бойынша білетінін
жазу.
Топпен жұмыстың ережесін еске түсіру, қолдарындағы
жүрекшелерін беру арқылы топ басшысын
сайлау.
Бағалау парақшасын тарату.
Түсіндіру
Өткен тақырыпқа
шолу:
«Сен
маған, мен саған» әдісі. Қатар отырған екі оқушы бір біріне екі
сұрақ қойып, жауап береді .
Жаңа оқу материалын
жариялау «Ой қозғау» әдісі:
«Галерея» әдісі: енді осы
мұралар галереясына саяхат жасайық:
1 бұрыш: «Ұлттық ойындар»
2 бұрыш: «Ұлттық тағамдар»
3 бұрыш: «Ұлттық аспаптар»
4 бұрыш: «Қолөнер бұйымдар»
- Олай болса, бүгінгі
сабақта мұраға қалған өнер
түрлері туралы оқитын боламыз.
|
Күйді
тыңдайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Жүрекшелерді алып, ондағы
жазылған цифрлар бойынша топқа бірігеді.
Қағазға өз білгендерін жазады.
Ортаға топбасшы шығып оқиды.
Бағалау парағымен
танысады
Үй тапсырмасы бойынша бір
біріне сұрақ қойып, жауап алып, өзін
бағалады
Әр топ кезекпен галереяны
аралап, танысады.
Тақырыпты, мақсатты
анықтайды
Сабақтың тақырыбын анықтап,
мақсатты айқындайды.
|
«Ауызша
мадақтау»
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Дескриптор:
2
жауапқа
1
ұпай
Дайындалған
балалардың жұмысын «Бас бармақ» әдісімен
бағалайды
|
Күй
Жүрекше
Топ атауларының
суреті
Топ
атауы
А4
қағаздар
Бағалау
парақшасы
Көрме
|
Жаңа
білім
9 мин
3
мин
Бекіту
10
мин
|
Автор туралы мәлімет
беру.
-Өлеңді түсініп күбірлеп
оқыңдар.
Сөздікпен
жұмыс.
Дәптермен
жұмыс.
Көшіру
Мәтінмен
жұмыс.
-Мәтінді тізбектей дауыстап,
мәнерлеп оқыңдар.
Сұрақ-жауап.
- Өлең кейіпкері өз ұлтының
қандай мұрасын мақтан еткен?
-Өлеңде аталар мирасы туралы
не айтылған?
-Мирас сөзін басқаша қалай
атауға болады екен?
- Өлеңде қандай мұралар туралы
айтылған?
-Қазіргі замандағы заманда
болашақта мұраға не қалдырады деп
ойлайсыңдар?
- Қазақтың жақсы дәстүрін
сақтап, жалғастыру үшін не істер едіңдер
Сергіту
сәті: Ал балалар, енді бірақ сергіп
ата бабамыздан қалған мұраның бірі айтыс түрін тамашалайық.
Алдарыңда қыз бен жігіт айтысы: Әдемі мен Сұлтанның өнерін
тамашалайық.
Топтық
жұмыс:3 мин
1
топ: 127 беттегі 6
тапсырма
2
топ: Өлең мазмұны бойынша мұра
атауларын жазыңдар.
3
топ: Ата баба мұрасын дәріптеу
жолдары
4
топ: Өлең шығару «Ата баба
мұрасын құрметтейміз.»
«Пликерс» алған
білімдерін бекіту:
1.
Ермек Өтетілеуұлы қай қалада
дүниеге келген? (Нұрсұлтан)
2.
«Мирас» сөзінің синонимі
(Мұра)
3.
Ауыз әдебиетіндегі ежелден
қалыптасқан поэзия түрі (айтыс)
|
Слайд бойынша автордың
өмірбаянымен танысады.
Күбірлеп
оқиды
«Спинер»
әдісі арқылы тізбектеп мәнерлеп
оқиды.
Сұрақ
жауап
Әдемі мен Сұлтанның
айтысы
Тапсырма
орындайды.
Әр топ өз тапсырмасын
орындайды, ортаға шығып қорғайды.
Тест тапсырмасын
орындайды.
|
«Үш шапалақ»
әдісі
Үш дұрыс
жауапқа 3
балл
|
Слайд
Спинер
Домбыра
Штрихкод
|
Қорытын-ды
5
мин
|
Үй
тапсырмасы.
127 бет 7
тапсыма
Тест
құру: 2
сұрақ
Бағалау: бағалау парақшасына қарап, өз
өзін бағалау.
Кері
байланыс «Жүректен
жүрекке»
Оқушылар мұғалімнен алған
жүрекшелеріне сабаққа кері байланыс жазып, слайдтағы жүрекке іледі.
жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын
қояды.
Ата бабамыздың бізге
қалдырған ең негізгі мұрасы: мына Отанымыз, Қазақстанымыз. Ендеше,
осы Қақстанымызға деген арнауымызды қабыл
алыңыздар. «Құлпыра бер, Қазақстан»
ӘНІ
|
Үй тапсырмасын жазып
алады.
Өзін
бағалайды
Сабақтан түйген ой-пікірін
жазады, айтады
Ән
шырқайды
|
ҚБ
қойылады.
|
Слайд
Бағалау
парақшасы
Жүрекшелер
Әуен
|