Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы








    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg
































    Lesson Plan 1

    Theme of the lesson:.

    Unit:7

    Journey into Space

    Teacher’s name:


    Date:


    Grade: 4

    Number present: absent:

    Theme of the lesson:

    Into Space

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to:

    4.L5 identify initial, middle and final phonemes and blends

    4.R3 recognise basic opinions in short, simple texts on an increasing range of general range of general and some curricular topics

    4.W7 spell most familiar high-frequency words accurately when writing independently

    Lesson objectives:

    All learners will be able to: remember the content and use the main information in tasks

    Most learners will be able to: define the topical words to complete the sentences

    Some learners will be able to: analyze the content and express their meanings.

    Assessment criteria

    -match the pictures and topical words correctly

    -answer the questions correctly

    Value links

    Ls will work respecting each other during the session

    Cross curricular links

    Early Literature

    ICT skills

    Using videos & pictures, working with URLs

    Previous learning

    Ss read the Stonehenge story and recognize the usage of topical words

    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    Warming-up

    Individual work


    10 min.


    Organization moment:

    1.Greeting.

    2. Organization moment.

    Hand out the completed Progress Report Cards for the previous module and ask the pupils to file them in their Language Portfolios.

    Task 1 Look at the picture. Would you like to travel into space? Why?/Why not? Do you know any planets bigger than Earth?

    Pupils' books closed. Put the Journey into space poster up on the board. Point to the pictures, one at a time, and say the corresponding words.

    Elicit answers from individual pupils.Then say and write on the board: Earth. Explain to the pupils that Earth is the name of our planet. Ask the pupils to name other planets (Mercury, Venus, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus and Neptune).Then ask them to name the planets that are bigger than Earth.

    The pupils repeat, chorally and/or individually. Point to each picture in random order. Ask individual pupils to name them.

    Pupils' books open. Refer the pupils to the picture on p.100 and have a picture discussion. Ask the pupils if they would like to travel into space and why. Students suggested answers: I would like to travel into space to visit other planets. (suggested answer) Jupiter, Saturn, Uranus and Neptune are bigger than Earth.

    The aim: revise the knowledge that they learned before and remember the main topical words

    Efficiency: practice the pronunciation of new words.

    Teacher evaluates with “Smiley faces”

    method showing “smiling face! ! blinking with eyes! angry faces!”.


    PPP pictures and

    Smiles

    Pupil’s book



    Pre-learning

    Individual work


    10 min.


    Task 2

    Can you find these in the picture on page 100? Match. Then listen and check

    Explain the activity. Allow the pupils some time to match the pictures with the correct words. Play the CD. The pupils listen and check their answers.

    Students look at the pictures and topical words. Then match with correct answers. Then check with correct answers listening the correct answers.

    Aim: develop remembering skills and learn to define correct answers

    Efficiency: improve vocabulary skills and use in practice.

    Differentiation:

    All Ss remember the words and match the words and pictures correctly. Most of them define correct answer according to the time.

    Feedback:

    Teacher evaluates each Ss using the Feedback “Hamburger”

    Well done! You can find the answer correctly, at home read again to practice the spelling of the new words.

    Smiles-4.

    Pupil’s book.

    Page- 100,

    Exercise 2


    Middle of the lesson

    Individual work

    “Fill in”

    10 min.



    Task 3

    Read and write

    Look at the task. Read the statement and find correct answer.

    Teacher gives this task to check students general comprehension.

    1. C _ _ _ _.

    2. S_ _ _ _ _ _ _ _.

    3. S _ _ _ _ _ _ _ _.

    4. T _ _ _ _ _ _ _ _.

    5. S _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _.

    6. A _ _ _ _.

    Differentiation:

    This task differentiated by the Ss levels. Less able Ss work with more able Ss.

    Ss read the sentences and find the answer of each sentence.

    Aim: use the topical words to remember the content

    Efficiency: develop thinking skills and improve the ability to find the appropriate information.

    Feedback

    «Hamburger»

    method to motivate Ss. like:

    “well done, you can say the main idea of the story, but practice your pronunciation.

    Pupil’s book

    Smiles 4.

    Page 100

    Ex 3.


    Individual work

    10 min

    Task 4

    Look and read. Write yes or no.

    Refer the pupils to the picture and have a picture discussion. Read the example aloud and explain the activity. Allow the pupils some time to look at the picture and complete the activity. Ask individual pupils to answer. Ask the rest of the class for verification.

    Students answer the questions as well as possible. Each of them give correct answer

    Teacher evaluates with “Smiley faces”

    method showing “smiling face! ! blinking with eyes! angry faces!”.


    Pupil’s book

    Smiles 4.

    Page 100

    Ex 4.


    End of the lesson.

    Reflection

    Individual work:

    5 min.

    Over to you: tell the class.

    An activity to consolidate the language of the le. Play Hangman using the words from the lesson


    Ss answer the questions of the Teacher.

    Aim: check Ss general comprehension of the new theme.

    Efficiency: define the level of general comprehension.

    To evaluate the Ss answer T uses “The Praise” method.

    “Well done!”

    “Very Good”

    “You are right”


    Whiteboard

    Additional information

    DIFFERENTIATION – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?

    ASSESSMENT – how are you planning to check learners’ learning?

    Health and safety rules


    During the lesson some tasks differentiated by outcomes of the students and by their abilities.

    All learners will be able to: remember the content and use the main information in tasks

    Most learners will be able to: define the topical words to complete the sentences

    Some learners will be able to: analyze the content and express their meanings.

    Reflection at the end of the lesson and teacher summary provides support for progress and achievement, and challenge to thinking and setting future objectives.

    Teacher evaluates with

    «Hamburger»

    method to motivate Ss. like:

    “well done, you can say the main idea of the story, but practice your pronunciation.

    Provide some physical exercises for learners


    Reflection

    Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

    Did all learners achieve the LO?

    If not, why?

    Did my planned differentiation work well?

    Did I stick to timings?

    What changes did I make from my plan and why?


    Summary evaluation

    What two things went really well (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What have I learned from this lesson about the class orachievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?






    Lesson Plan 2

    Theme of the lesson:.

    Unit:7

    Journey into Space

    Teacher’s name:


    Date:


    Grade: 4

    Number present: absent:

    Theme of the lesson:

    Into Space 2

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to:

    4.S6 take turns when speaking with others in a growing range of short, basic exchanges

    4.R6 understand with some support, some specific

    information and detail in short, simple texts on a growing range of general and some curricular topics

    4.W4 write with support short basic sentences with appropriate spaces between words

    Lesson objectives:

    All learners will be able to: develop listening skills to point correct answers

    Most learners will be able to: learn the spelling of the words intelligibly

    Some learners will be able to: give right answers of the questions

    Assessment criteria

    -point the correct answers

    -match the pictures and sentences as a sample

    Value links

    Ls will work respecting each other during the session

    Cross curricular links

    Early Literature

    ICT skills

    Using videos & pictures, working with URLs

    Previous learning

    Ss read the elements of space.

    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    Warming-up

    Individual work


    5 min.











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мунайтбасова Асемгул Боранбаевна
    15 Сәуір 2024
    221
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 сыныптың 4 тоқсан қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы








    Құрметті әріптес!

        Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

    «USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

     

    №472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

    Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

    https://ust.kz/qmg
































    Lesson Plan 1

    Theme of the lesson:.

    Unit:7

    Journey into Space

    Teacher’s name:


    Date:


    Grade: 4

    Number present: absent:

    Theme of the lesson:

    Into Space

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to:

    4.L5 identify initial, middle and final phonemes and blends

    4.R3 recognise basic opinions in short, simple texts on an increasing range of general range of general and some curricular topics

    4.W7 spell most familiar high-frequency words accurately when writing independently

    Lesson objectives:

    All learners will be able to: remember the content and use the main information in tasks

    Most learners will be able to: define the topical words to complete the sentences

    Some learners will be able to: analyze the content and express their meanings.

    Assessment criteria

    -match the pictures and topical words correctly

    -answer the questions correctly

    Value links

    Ls will work respecting each other during the session

    Cross curricular links

    Early Literature

    ICT skills

    Using videos & pictures, working with URLs

    Previous learning

    Ss read the Stonehenge story and recognize the usage of topical words

    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    Warming-up

    Individual work


    10 min.


    Organization moment:

    1.Greeting.

    2. Organization moment.

    Hand out the completed Progress Report Cards for the previous module and ask the pupils to file them in their Language Portfolios.

    Task 1 Look at the picture. Would you like to travel into space? Why?/Why not? Do you know any planets bigger than Earth?

    Pupils' books closed. Put the Journey into space poster up on the board. Point to the pictures, one at a time, and say the corresponding words.

    Elicit answers from individual pupils.Then say and write on the board: Earth. Explain to the pupils that Earth is the name of our planet. Ask the pupils to name other planets (Mercury, Venus, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus and Neptune).Then ask them to name the planets that are bigger than Earth.

    The pupils repeat, chorally and/or individually. Point to each picture in random order. Ask individual pupils to name them.

    Pupils' books open. Refer the pupils to the picture on p.100 and have a picture discussion. Ask the pupils if they would like to travel into space and why. Students suggested answers: I would like to travel into space to visit other planets. (suggested answer) Jupiter, Saturn, Uranus and Neptune are bigger than Earth.

    The aim: revise the knowledge that they learned before and remember the main topical words

    Efficiency: practice the pronunciation of new words.

    Teacher evaluates with “Smiley faces”

    method showing “smiling face! ! blinking with eyes! angry faces!”.


    PPP pictures and

    Smiles

    Pupil’s book



    Pre-learning

    Individual work


    10 min.


    Task 2

    Can you find these in the picture on page 100? Match. Then listen and check

    Explain the activity. Allow the pupils some time to match the pictures with the correct words. Play the CD. The pupils listen and check their answers.

    Students look at the pictures and topical words. Then match with correct answers. Then check with correct answers listening the correct answers.

    Aim: develop remembering skills and learn to define correct answers

    Efficiency: improve vocabulary skills and use in practice.

    Differentiation:

    All Ss remember the words and match the words and pictures correctly. Most of them define correct answer according to the time.

    Feedback:

    Teacher evaluates each Ss using the Feedback “Hamburger”

    Well done! You can find the answer correctly, at home read again to practice the spelling of the new words.

    Smiles-4.

    Pupil’s book.

    Page- 100,

    Exercise 2


    Middle of the lesson

    Individual work

    “Fill in”

    10 min.



    Task 3

    Read and write

    Look at the task. Read the statement and find correct answer.

    Teacher gives this task to check students general comprehension.

    1. C _ _ _ _.

    2. S_ _ _ _ _ _ _ _.

    3. S _ _ _ _ _ _ _ _.

    4. T _ _ _ _ _ _ _ _.

    5. S _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _.

    6. A _ _ _ _.

    Differentiation:

    This task differentiated by the Ss levels. Less able Ss work with more able Ss.

    Ss read the sentences and find the answer of each sentence.

    Aim: use the topical words to remember the content

    Efficiency: develop thinking skills and improve the ability to find the appropriate information.

    Feedback

    «Hamburger»

    method to motivate Ss. like:

    “well done, you can say the main idea of the story, but practice your pronunciation.

    Pupil’s book

    Smiles 4.

    Page 100

    Ex 3.


    Individual work

    10 min

    Task 4

    Look and read. Write yes or no.

    Refer the pupils to the picture and have a picture discussion. Read the example aloud and explain the activity. Allow the pupils some time to look at the picture and complete the activity. Ask individual pupils to answer. Ask the rest of the class for verification.

    Students answer the questions as well as possible. Each of them give correct answer

    Teacher evaluates with “Smiley faces”

    method showing “smiling face! ! blinking with eyes! angry faces!”.


    Pupil’s book

    Smiles 4.

    Page 100

    Ex 4.


    End of the lesson.

    Reflection

    Individual work:

    5 min.

    Over to you: tell the class.

    An activity to consolidate the language of the le. Play Hangman using the words from the lesson


    Ss answer the questions of the Teacher.

    Aim: check Ss general comprehension of the new theme.

    Efficiency: define the level of general comprehension.

    To evaluate the Ss answer T uses “The Praise” method.

    “Well done!”

    “Very Good”

    “You are right”


    Whiteboard

    Additional information

    DIFFERENTIATION – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?

    ASSESSMENT – how are you planning to check learners’ learning?

    Health and safety rules


    During the lesson some tasks differentiated by outcomes of the students and by their abilities.

    All learners will be able to: remember the content and use the main information in tasks

    Most learners will be able to: define the topical words to complete the sentences

    Some learners will be able to: analyze the content and express their meanings.

    Reflection at the end of the lesson and teacher summary provides support for progress and achievement, and challenge to thinking and setting future objectives.

    Teacher evaluates with

    «Hamburger»

    method to motivate Ss. like:

    “well done, you can say the main idea of the story, but practice your pronunciation.

    Provide some physical exercises for learners


    Reflection

    Were the lesson objectives/learning objectives realistic?

    Did all learners achieve the LO?

    If not, why?

    Did my planned differentiation work well?

    Did I stick to timings?

    What changes did I make from my plan and why?


    Summary evaluation

    What two things went really well (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

    1:

    2:

    What have I learned from this lesson about the class orachievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?






    Lesson Plan 2

    Theme of the lesson:.

    Unit:7

    Journey into Space

    Teacher’s name:


    Date:


    Grade: 4

    Number present: absent:

    Theme of the lesson:

    Into Space 2

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to:

    4.S6 take turns when speaking with others in a growing range of short, basic exchanges

    4.R6 understand with some support, some specific

    information and detail in short, simple texts on a growing range of general and some curricular topics

    4.W4 write with support short basic sentences with appropriate spaces between words

    Lesson objectives:

    All learners will be able to: develop listening skills to point correct answers

    Most learners will be able to: learn the spelling of the words intelligibly

    Some learners will be able to: give right answers of the questions

    Assessment criteria

    -point the correct answers

    -match the pictures and sentences as a sample

    Value links

    Ls will work respecting each other during the session

    Cross curricular links

    Early Literature

    ICT skills

    Using videos & pictures, working with URLs

    Previous learning

    Ss read the elements of space.

    Plan:

    Part of the lesson/Time

    Teacher’s activity

    Student’s activity

    Assessment

    Resources

    Beginning of the lesson

    Warming-up

    Individual work


    5 min.











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ 4 сынып
    15.04.2024
    221
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мунайтбасова Асемгул Боранбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации