Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«ооооооо» ортаңғы тобының ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Білім беру саласы: «Коммуникация», «Шығармашылық»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту», «Сурет салу»
Тақырыбы: «Менің отбасым. Әжемнің жіп шумақтары»
Мақсаты: Өзінің отбасы туралы әңгіме құрауға үйрету.
Дөңгелектердің суретін салуды үйрету.
Білімділік: Тілде сын есімдерді (мейірім, тату), етістіктерді (қамқорлық жасау, жұмыс істейді, көмектеседі) дұрыс қолдана білуді үйрету.
Дамытушылық: Көру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Балалардың сөздік қорын отбасы мүшелерінің атауларын білдіретін сөздермен байыту. Қол икемділігін дамыту.
Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, кішіні құрметтеуге үйрету, тәрбиелеу; Ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: Отбасы мүшелері, ата, әже, ана, әке, әпке, сіңлі, аға, бауыр.
Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, мнемотехника, сұрақ-жауап
Қолданылатын көрнекіліктер: Отбасы мүшелерінің суреттері, тақырыптық слайд, ойынға қажетті материалдар
Сабақтың түрі: кіріктірілген, жаңа
Сабақтың құрылымы:
1.Кіріспе (шаттық шеңбері)
2.Негізгі бөлім («ғажайып сәт», түсіндіру, тапсырма, сергіту сәті, ойындар)
3.Қорытынды бөлім («Сұраққа жауап» , шығармашылық жұмыс арқылы қорытындылау)
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Уәждемелік-қозғаушылық |
Кел, достарым, келіңдер, Шеңбер құрып беріңдер. Ортаға түскен жүректі Бір-біріңе беріңдер. Балалар бір-біріне жүректі сыйлау арқылы жылы сөздер, жақсы тілектер айтады. Ақнұр, сен әдемісің. Алан, сен батылсың. Ендеше,балалар, орындарыңа жайғасыңдар. -Қане, балалар, сендерге бір жұмбақ жасырайын, шешуін тауып көріңдер! Жұмбақ: Маған да, саған да, Жақын, туыс адамдар. Бәрі де өз жұртың, Айтыңдаршы, олар, кім? - Отбасы. - Дұрыс айтасыңдар, балалар! Бізге ең жақын, ең қымбат жандар отбасында тұрады. |
Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне шаттық сезімін сыйлайды. Балалар жұмбақ шешуге қызығушылық танытады.
|
Ұйымдастырушы лық-ізденушілік |
Ғажайып сәт: - Балалар, бүгінгі біздің оқу қызметімізге Алдиярдың әжесі келіпті. Ендеше барлығымыз орнымыздан тұрып, үлкен әжемізге құрмет көрсетейік. - Сәлеметсіңдер ме, балалар, сендердерді көргеніме қуаныштымын. Мен Алдиярдың әжесі боламын. - Сәлеметсіз бе, қош келдіңіз. Алдияр: - Достар, маған мына суретті салуға әжем көмектесті, менің әжем суретші. - Жарайсың, Алдияр, сурет әдемі шығыпты. Бізге суретте не бейнелегенін айтып бересің бе? - Бұл суретте мен өзімнің отбасымды бейнеледім. Мынау – атам, мынау – әжем, мынау – әкем, мынау – анам, мынау – әпкем, мынау – бауырым. Мен барлығын жақсы көремін. - Жарайсың, Алдияр. - Балалар, ата, әже, әке, ана, аға, әпке, сіңлі, қарындас – отбасы болып есептелетінін сендер білесіңдер. Олар бір-бірін жақсы көреді, сыйлайды және қамқорлық жасап жүреді. - Қане, отбасы мүшелерін білеміз бе? Атап көрейікші. Ата, апа, әке, ана , аға, әпке, іні, сіңлі, қарындас. - Өте жақсы, отбасы мүшелері туралы тақпақтар айтып үйренейік.
«Осындай біздің
отбасы» - Қане, балалар, барлығымыз қайталайық. Сөздік жұмысы: Отбасы мүшелері, ата, әже, ана, әке, әпке, сіңлі, аға, бауыр. - Балалар, жарайсыңдар, сендер ақылды екенсіңдер, барлығын үйреніп алдыңдар. - Олай болса, келіңдер, ойын ойнап көрейік. Дидактикалық ойын: «Отбасы мүшелері» Мақсаты: Отбасы мүшелерін атап, көрсете білуге үйрету, олардың атқаратын қызметімен таныстыру. Ойын шарты: Балалар мнемокесте арқылы сөйлемдер құрастырады, реттілік сақтай отырып, тәрбиешінің көмегімен баяндап береді. Сергіту сәті:
Апам үшін күнде мен, (әндете) Дидактикалық ойын: «Бұл кімнің заты» Мақсаты: Отбасы мүшелерін, олардың отбасындағы алатын орнын, қолданатын заттарын атай білуге үйрету. Ойын шарты: Балалар көрсетілген суретте кімнің заты бейнеленгенін және ол затты не үшін қолданатынын айтады. Алдиярдың әжесі: - - Жарайсыңдар, балалар, сендер ақылды екенсіңдер. Мынау менің жіп шумақтарым. Мен бұл жіптерден қолғап, жылы шұлықтар тоқимын. Жіптің пайдасы көп. Сендерге осындай жіп шумақтары арқылы сурет салуды үйретейін. - Балалар, Алдиярдың әжесін мұқият тыңдаймыз, қауіпсіздің ережесін есте ұстаймыз. Ол үшін бізге гуаш, қылқалам, су, ақ парақ қажет. Ең бірінші ақ парақтың ортасына дөңгелек саламыз. Енді қылқаламды гуашқа батырып, жіптің үстінен жүргізіп шығамыз. Енді боялған жіпті дөңгелектің ішіне бастырып, із түскен соң алып тастаймыз. Енді бізде әдемі жіп шумақтары пайда болды. |
Ғажайып сәтке еніп, қоянды қызықтайды. Қоянға көмектесуге ниет білдіреді. Суретті мұқият қарайды. Өлең шумақтарын қайталайды. Жеке сөздерді қайталайды. Ойын ойнауға ниет білдіреді. Балалар ойын әрекетіне белсене қатысады. Сергіту сәтін орындайды. Ойын ойнауға ниет білдіреді. Қауіпсіздік ережесін есте сақтайды. Жіп шумақтары арқылы сурет салуды үйренеді. |
Рефлексивтік-түзетушілік |
«Сұраққа жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу. Балалардан бүгінгі оқу қызметінде нені білгендерін, түсінгендерін сұрайды. Оқу қызметіне белсенді қатысқан балаларды мадақтап, бағалайды. Балалар шығармашылық жұмыстарын өнер орталығына орналастырады. |
Қойылған сұрақтарға жауап береді. Жетістікке қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: отбасы мүшелерін атап, олардың не істейтінін айта біледі;
Қандай түсініктерді игереді: үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету керектігін игереді;
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:жаңа сөздерден сөйлем құрастыра білу, көркем сөйлеу арқылы жеке сөздерді қайталау, сұрақтарға жауап беру.