Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Қаңтар 2018
377
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ақшұқыр мектеп-лицейі»мемлекеттік мекемесі
Сынып жетекшісі: Кощжанова ШолпанБекітемін:Оқу ісінің меңгерушісі: Ү. Бисенова
Күні: 5.02.2015 ж.Сыныбы: 3 «Б»Пәні: Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Жәнібек Кәрменов «Әке тәлімі»
Сабақтың мақсаты:Білімділік: Оқушыларды Ж. Кәрменовпен таныстыра отырып, әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру, өз бетінше талдау, түсініп оқу дағдыларын қалыптастыру және белсенді, ынталы білім алуға үйрету.Тәрбиелік: Оқушыларды ізденімпаздыққа, сыпайы, әдепті-арлы болуға, кішіпейіл болуға, адал достыққа, мейірімділікке, өнерге деген сүйіспаеншілікке тәрбиелеу.Дамытушылық: Өз ойларын, пікірін еркін айтуға, өз кһзқарастарын дәлелдей білуге машықтандыру, өз бетінше жұмыс жасату арқылы шығармашылық қабілеттерін арттыру. Зейінін, тіл байлығын, сөздік қорын, мәнерлеп оқу дағдысын дамыту. Шығармаға талдау жасау арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Сабақтың әдіс-тәсілдері: қызығушылығын ояту, проблемалық, салыстыру, сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, іздену, талдау, ой қозғау, топпен жұмыс, өзіндік жұмыс.
Сабақты үйымдастыру түрі: дамыта оқыту, іздену, өзіндік жұмыс.Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, музыкаСабақтың көрнекілігі: Ж. Кәрменовтың шығармалары, фотосуреттерҚажетті құралдар: интерактивті тақта, үнтаспа
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік, оқушы зейінін сабаққа аудару. Психологиялық дайындық: Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады. Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым.-Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Оразбек Бодықов «Аққұс туралы аңыз»
- «Аққұс туралы аңызды» үйден cалынған сурет бойынша әңгімелеп беру
- «Шәмші әнінің құдіреті» тақырыбында шағын шығарма оқыту
- «Аққұс туралы» аңызды үйден салынған сурет бойынша әңгімелеп беру.
- Шығарма оқыту
Өткен тақырыптар бойынша сұрақ «Сиқырлы сұрақтар» ойыны
- Құрманғазы мен Дина кәрі Атырау жағасында қай жылы кездесті ?
- Бойжеткен Динаның Құрманғазыға орындап берген күйі қалай аталады?
- Әбілхан Қастеев кім ?
- Әміре Қашаубаев кім ?
- Ә.Қастеевтің анасы қай істің шебері болған ?
- Тау мүлгіп сөзін қалай түсінесің ?
Балалар, өткен тақыраптарда біз кімдер жайлы өттік. Бұл адамдарды бір сөзбен қалай атауға болады ? Өнер адамдары. Ендеше, бүгін біз тағы да бір өнер адамымен танысамыз. Сол себепті де мен бүгінгі тақырыбымызды «Өнерлі адамдар» деп ортақ тақырып ретінде алғым келіп отыр. Қалай келісемізбе ? Онда тақырып бойынша топқа бөлінейік.
4-топқа бөлу. 1. Әншілер. 2. Домбырашылар. 3. Күйшілер. 4. Жыршылар (қағаз суырту арқылы)
ІІІ. Жаңа сабақ:
- Оқушылар үй тапсырмасы ретінде алдын-ала автор жайлы мәлімет жинастырып келеді. (Ж.Кәрменов). Мен өзімде қысқаша толықтырып кетемін.
Оқулықпен жұмыс: 1. 4-топқа бөліп беріп, 5 мин оқыту. Ішінде түсінбейтін, қиын сөздер болса, түртіп отырыңдар. Сөздікпен жұмыс: қолқа салатын- ұсыныс айтузейінмен тыңдау- ықыласпен тыңдау, көңіл бөлуӘр топтан 1 оқушы түсіндіреді.
Қалған оқушылардың түсінгендерін білу мақсатында « Сан сұраққа ұтымды жауап» ойыны. Әңгіме желісі бойынша.
- Ермектің әкесі Бекмұхамед кіммен жолдас болды? Атақты Ыбыраймен
- Бекмұхамед ән салғанда оның тыңдармандары қандай күйде болады? Ойға шомып, үнсіз қалады.
- Ұзақ жыр-өлеңнің ырғақтары қандай болып келеді? Әр түрлі
- Ермектің әкесі қай ақындардың өлеңдерін аузынан тастамайды? Ыбырай мен Тайжан
- Бекмұхамед әннің сұлулығын білу үшін баласына қандай кеңес береді ? Көзіңді жұмып, зейінмен тыңдап көр.
- Әкесі Ермекке қай әнді орындады ? Қараторғай
- Ермек қандай оқуға түседі? Алматыдағы музыка училищесіне.
Топтық жұмыс: 1-топ. 1-ші сызба. 2-топ. 2-ші сызба. 3-топ. Сөйлем құрау. 4-топ. Сөйлем құрау. Сергіту сәті:Н. Өнербаев «Ауылым» әні. Бұл-сергіту сәті, әрі орындалатын тапсырмасы бар. Мұқият тыңдау қажет.Тапсырмасы: Өлеңнен алған әсерлерін постерге түсіру.
Ал, балалар барлығың өте жақсы қорғап шықтыңдар. Әңгімеде аты аталған бала Ермек осы күнге дейін тірі болып келді, балалар. Ол атақты музыкант, әнші, вокалшы- Ермек Серкебаев. Осы адамды бұрын-соңды естігендеріңіз барма, әлде теледидардан көргендерің болса. Мен сендерге таныстыру мақсатында қосымша мәлімет бере кетейін.
Қосымша материал: Ермек Серкебаев кім ? Бейнеролик көрсету.
ІV. Қорытындылау: Оқушылар, бүгін біз кімдер жайлы қандай мәлімет алдық ? Өздерің бүгінгі сабақтан не білдіңдер, қандай әсер алдыңдар ?
V. Үй тапсырмасы:
- Әңгіменің мазмұнын айту
- «Әкеге қарап ұл өсер» шығарма жазу
Оқушыларды бағалау. Топ басшысына бағалау парақшасы таратылады. Өзін, өзгені әділ бағалау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)