Материалдар / Ашық сабақ.1сынып.Математика.Өзара кері амалдар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ.1сынып.Математика.Өзара кері амалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
1795
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзім жоспар бөліміБөлім: Сандар және өлшемдер Бөлімше: 1.2.Сандармен амалдар орындау
Ортақ тақырып:Өзім туралы
Мектеп: Мыңатай Қыстаубайұлы атындағы орта мектеп
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Жанысбекова Гулнар
Сынып: 1Пәні: Қатысқандар: 27МатематикаҚатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:Өзара кері амалдар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)1.1.2.2. Қосу және азайту - өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау 1.1.2.3. қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 мен 1 сандарының қасиетін қолдану

Сабақтың мақсаттары:Барлық оқушылар: Қосу және азайту - өзара кері амалдар екенін түсінеді, амалдар орындайды.Оқушылардың басым бөлігі: Қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты ажырата біледі.Кейбір оқушылар: Өзара кері амалдарды орындайды, оған мысал келтіре алады. Логикалық тапсырмалар орындайды.
Бағалау критерийіҚосу мен азайту –өзара кері амал екенін біледі. Қосу және азайту амалдары компоненттердің арасындағы өзара байланысты анықтайды,салыстырады,атайды. Қосудың қасиеттерін айқындай алады.
Тілдік мақсаттар:Тірек сөздер: жоғары,төмен,кері амалдар,компоненттерПәнге тән лексика мен терминология: шлем-басқа киетін киімДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ауызша және жазбаша Талқылауға арналған сұрақтар: -Өзара кері амал дегеніміз не? -Қосудың қасиеттерін білеміз бе?
Құндылықтарды дарыту:қарым-қатынас, АКТ саласындағы, математикаикалық тілдік айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым дағдылары, ынтымақтастық ,құрмет.
Пәнаралық байланыстар:қазақ тілі, орыс тілі, сауат ашу.
АКТ қолдану дағы дағдылары:слайд, суреттер.
Алдыңғы білім:Екі амалды өрнектер, амалдар реті, жақшасы бар өрнекті амалдарды орындай алады.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:Сабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы:













Ұйымдастыру кезеңі : «Тамаша екен!» Оқушылар дөңгелене тұрып, әр оқушының атына сай жақсы сөздер айтады. Мысалы: Айсұлу – «айдай», Талғат-«тапқыр» , Назым -«нұрлы»екен деп тілек айтады. «Әр түрлі жетон» әдісі 3 топқа бірігеді 1-топ қосу, 2–топ азайту, 3-топ амалдар «Доп ортада» әдісі (сұрақ-жауап ) Өрнек дегеніміз не? Амалдар реті деген не? Жақшасы бар өрнек қалай орындалады? Қосудың қандай қасиеттері бар? «Кім жылдам?» ойыны (топтық жұмыс) 1-топ Өрнектің мәнін тап 10- (9-1) (10-9)-1 10+(40-20) 2-топ Жақшаларды қой 11+7+2= 20 10-7-2= 5 10-7-2 =1 3-топ Бос шаршыны толтыр 13+ ( 20- )= 19 (12+8)- =10 топтар бірін-бірі бағалайды Қызығушылығын ояту. үш тілде 10 –ға дейінгі сандарды айтады. Суретті қара. Сорттық киімдерді атап үйрену (шлем,коньки, шайба) шлем-бас киім, коньки –аяқ киім, шайба-таяқша Қалыптастырушы бағалау «Смайликтер»













Әр түрлі жетон











Доп















Карточкалар



















Сабақтың ортасы:













































































1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Сен- маған,мен- саған» диалогтік әдіс (суретпен жұмыс ) - Жоғарғы сөреде неше шлем бар? -6 шлем -Төменгі сөреде неше шлем бар? -5 - Барлығы неше шлем болды? - 6+5 -Мысал жаз-6+5 =11-Кері мысал құрастыр -11-6= 5 - 11-5=6 Дескриптор 1.Берілген суреттегі заттардың атауын атайды. 2.Спорттық құралдар мен киімдерді ажыратады, сандардың орналасу ретін анықтайды. ҚБ «Бас бармақ» әдісі2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі «Бос орынды тап» ойынДескриптор:-оқулықтағы берілген өрнекті оқиды.-өрнекке кері амал құрастырады.ҚБ «Бағдаршам түстері »Дәптермен жұмыс «Мозайка » құрастыр 1-топ 10+30 =--------------13+6= ---------------2-топ11+9=--------------20+80=-------------3 топ7+3=--------------12+6=--------------Дескриптор 1.Берілген өрнектен кері амал құрайды. 2.Амалдарды орындап, компоненттерді ажыратады. ҚБ «Көңілді смайликтер » Сергіту сәті 3-тапсырма Топтық жұмыс. «Ойға алайық, ойлана білейік ...»Мысалдар құрастыр А)



Ә)



Дескриптор 1.Біртаңбалы сандардан амал құрастырады. 2.100 санына дейінгі сандардан өрнек құрастырады,мәнін табады 3.Қосу амалының қасиетін анықтайды. ҚБ «Бағдаршам» түстеріне қарай























Тақта ,бор,







Дәптер

























Үлестірме қағаздар, кесте, қаламсап





































Жасыл түс –мен білемін. Сары түс –әлі білгім келеді. Қызыл түс -үйренемін

Сабақтың соңы:

4-тапсырма. Жеке жұмыс (саралау тапсырмасы) қабілетті оқушыға беріледі. «Мюнстерберг» әдісі Зейінді зерттеп зерделеу Қорытынды: Ұжымдық жұмыс Кері амал дегеніміз не? Амалдардың орындалу реті қандай ? Қосуды қандай амал арқылы тексере аламыз?Бағалау : Сабақтың соңында оқушыларды ынталандыру үшін мадақтау сөздермен баға беру, Жеке жұмыстарда өз білімін көрсеткен оқушылараға смайликтермен қолдау көрсету Смайликтермен өз бағаларын есептеп өзіне-өзі баға береді ҚБ «Бас бармақ»әдісі Кері байланыс : «ҚҚҚ» әдісі Бүгінгі сабақта сізге қызық болған тапсырма. Бүгінгі сабақта қиын болған тапсырма Бүгінгі сабақта құнды болған тапсырма











Түрлі-түсті фигуралар









































Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.







Кесте сызылған парақшалар
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді саралайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



4-тапсырма. Жеке жұмыс «Мюнстерберг» әдісі Зейінді зерттеп зерделеу. «Көңілді смайликтер»

«Бағдаршам»

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.



Сынып санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау
Сабақ бойынша рефлексия















Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?1.2.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!