Материалдар / Ашық сабақ 10 сынып Адам тіршілігіндегі иодтың биологиялық рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 10 сынып Адам тіршілігіндегі иодтың биологиялық рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам өміріндегі иодтың биологиялық маңызы туралы және медицинада қолданылуы, организмде жетіспесе не болатынын анықтау арқылы оқушыларға меңгерту
Авторы:
19 Мамыр 2024
142
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.4 А Маңызды р элементтер және олардың қосылыстары

Күні: 29.04.2024ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Анарбаева Ш.К.

Сынып: 10 А

Оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Адам тіршілігіндегі иодтың биологиялық рөлі.Йод жетіспеушілігінен туындайтын аурулардан Қазақстан тұрғындарын сақтандыру шаралары.

Оқыту мақсаттары

10.2.1.12 Адам ағзасындағы йодтың биологиялық рөлін білу және Қазақстан территориясында йод жетіспеушілігіне байланысты туындайтын ауруларды түсіндіру және осы мәселелерді шешу жолын ұсыну.

Сабақтың мақсаттары

- топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;

- тұз қышқылының химиялық қасиетін оқу және оның қолдану аймағын білу;

Бағалау критерийлері

  • топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;

  • тұз қышқылының химиялық қасиетін оқу және оның қолдану аймағын білу;

Құндылықтарды

дарыту

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “ Көңілді күн ” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.



Оқушыларды бір біріне сәттілік, жақсы тілектер айтады

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыла-рын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушы-ларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Үй тапсырмасы

5 мин


















Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин

(Ұ) «Кел ойланайық» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.










(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланысты-ру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық тал-қылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері бері-леді. Әр оқушы өз оймен бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушылар галогендердің

-түсі, агрегаттық күйі

-атом радиусы

-ашқан ғалымдар

-белсенділігі

-конфигурациясы

Бойынша жауап сәйкестендіреді.













Оқушылар реакция теңдеулерін аяқтап, теңестіреді

Ba + HCl →

Cu + HCl →

K + Cl2 →

ZnS + Hl →

Al2O3 + HCl →

FeO + HCl →

NaBr + Cl2 → Mg(OH)2 + HCl → - Адам тіршілігіндегі иодтың биологиялық рөлі.

-Йод жетіспеушілі-гінен туындайтын аурулардан Қазақстан тұрғындарын сақтандыру шаралары туралы мәліметтер береді.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланы-сын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Дескриптор:

Жалпы - 3 балл


Әр дұрыс жауапқа автобусқа бір билет беріледі

2-ұпай















Тақырып-қа байла-нысты видео ролик, кітап ,



Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

22 мин

Зертханалық жұмыс барысын түсіндіреді, қадағалайды және тапсырма береді

Зертханалық жұмыс жасайды,реакция теңдеулерін жазады

Дескриптор:

Жалпы - 5 балл

Реактивтер,зертханалық құрал жабдықтар

Сабақтың соңы

5 мин

Қорытынды сұрақтарды wordwall сайты арқылы береді, тексереді

wordwall сайты арқылы сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

Әр дұрыс жауапқа бір ұпай

wordwall сайты

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?




Тексерілді:





Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.4 А Маңызды р элементтер және олардың қосылыстары

Күні: 24.04.2024ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Анарбаева Ш.К.

Сынып: 10 А

Оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Галогендер. Хлорсутек, тұз қышқылы және хлоридтер.

Оқыту мақсаттары

10.2.1.42 тұз қышқылының химиялық қасиетін оқу және оның ұолдану аймағын білу;

10.4.1.12 адам ағзасындағы иодтың биологиялық рол2 адам ағзасындағы иодтың биологиялық ролін білу және Қазақстан территориясында иод жетіспеушілігіне байланысты туындайтын ауруларды түсіндіру және осы мәселелерді шешу жолын ұсыну.

Сабақтың мақсаттары

- топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;

- тұз қышқылының химиялық қасиетін оқу және оның ұолдану аймағын білу;

Бағалау критерийлері

  • топ бойынша галогендердің физикалық және химиялық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын түсіндіреді;

  • тұз қышқылының химиялық қасиетін оқу және оның қолдану аймағын білу;

Құндылықтарды

дарыту

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топ ережесін еске түсіру.


Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I – Үшбұрыштар тобы

II – Дөңгелектер тобы

III – Төртбұрыштар тобы


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Фигуралар салынған конверт

Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. жеке жұмыс –2 минут ішінде оқушылар дәптерлерінде кластер құрады

2. “Мен тұз қышқылы және хлорсутек жөнінде не білемін? ”

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.



Кейбір қызықты деректер:

Адамның асқазаны тұз қышқылымен зақымданған шырышты қабатты аптасына бір рет жаңартып отырады.

Адамның асқазанындағы тұз қышқылы сондай агрессивті қырынуға арналған лезбені апта ішінде ерітіп жібереді.

тұз қышқылы - толығымен буланып кетуі мүмкін;

тұз қышқылы - асқазанда тағам қорытуға көмектеседі және түрлі патогенді бактерияларды өлтіреді;

ОМ анықтау



Жұптық жұмыс –2 минут ішінде оқушылар өздерінің ассоциациялары туралы айтады және өз кластерлерін жаңа сөздермен толықтырады. Өзін-өзі бағалау.

2. Дамыту картасы – Әр оқушы жекке мәтін оқиды (қосымша). Мәтінді оқи отырып оң жақ бөлігіні төмендегі белгілерді қойып отырады:

  • “V” – білемін;

  • “--” -- білмеймін;

  • “+” – мен үшін жаңа;

  • “?” – білгім келеді.

Өзара бағалау.

Бағалау критерий: Хлорсутек және тұз қышқылының қасиеттерін оқу және тұз қышқылының қолдану аймағын білу;

Дескриптор:

1.Хлорсутек және тұз қышқлының физикалық қасиеттерін сипаттайды;

2. Хлорсутектің алыну теңдеуін жазады;

3. Тұз қышқылының жәй және күрделі заттармен реакция теңдеуін құрады;

4. Тұз қышқылының қолдану аймағын біледі.


Сабақтың соңы

4 мин

Рефлексия:

«Плюс- Минус- Қызықты»


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?




Тексерілді:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!