Ортасы
|
I. Өткен сабақты
пысықтау.
1. «Ия - жоқ» әдісі
1/
Дүниежүзінің алғаш рет саяси географиялық тұрғыдан аудандастыруының
үлгісін жасаған британдық саясаткер Хэлфорд Маккиндер
/ия /
2/
Азия экономикасында «Азияның басы» қызметін атқаратын ел-
Жапония /ия /
3/
Солтүстік Африка, Оңтүстік Африка елдері
макроаймақтар / жоқ/
4/
Үндістан мен Үндіқытай түбектері экваторлық белдеуде
орналасқан /жоқ/
5/
Шығыс Еуропа елдері көпшілігінде православие дінін
ұстанады / ия/
6/
Үндістан мен Қытай жаңа индустриалы елдерге
жатады /жоқ /
2. Дүниежүзінің
елдерін қандай сипаттамалар бойынша бөлуге
болады?
1.) Елдердің
тарихи-географиялық аймақтардың бөліну
себептері:
-
Географиялық орнына
байланысты
-
Тарихи себептерге
байланысты
-
Әлеуметтік-экономикалық,
саяси
-
Мәдениет және тұрмыс
салты
-
Этникалық және діни
ерекшеліктері бойынша
2.) Дүниежүзін кешенді аудандастыру кезінде
үш сатылы жіктеу кеңінен қолданылады:
|
Макроаймақтар
|
Мезоаймақтар
|
Аймақшалар
|
1
|
Солтүстік Америка
|
АҚШ, Канада
|
|
2
|
Оңтүстік Америка
|
Орталық Америка
елдері
Ла-Плата елдері
Анд
елдері
|
|
3
|
Африка
|
Солтүстік
Оңтүстік
Батыс
Шығыс
Орталық
|
|
4
|
Еуропа
|
Батыс Еуропа /Солтүстік, Орта,
Оңтүстік/
Шығыс Еуропа
|
|
5
|
Азия
|
Оңтүстік-Батыс
Оңтүстік
Оңтүстік- Шығыс
Орталық және
Шығыс
|
|
6
|
Аустралия және мұхит
аралдары
|
Аустралия
Мұхит аралдары
|
|
3) Оқушыларға Дүние жүзі елдері 16
тарихи-географиялық аймаққа бөлінуі туралы ақпарат берілген картаны
ұсыну.
Сонымен бірге слайдтан Тарихи-географиялық
аймақтардың жіктелуін еске түсіру.
Батыс Еуропа
Шығыс Еуропа
Тәуелсіз мемлекеттер достастығы
(ТМД)
Оңтүстік Батыс
Азия
Оңтүстік Азия
Орталық және Шығыс
Азия
Оңтүстік-Шығыс
Азия
|
8.
Солтүстік Америка
9.
Латын Америкасы
10.
Солтүстік Африка
11.
Батыс Африка
12.
Орталық Африка
13.
Шығыс Африка
14.
Оңтүстік Африка
15.
Аустралия
16.
Мұхит аралдары
|
II. Шағын зерттеу жұмысы
Топтық жұмыс
Бағалау критерийлері:
Кешенді географиялық және тарихи-географиялық
аймақтарды аудандастырудың моделін жасайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Жоғары деңгей дағдылары
Тапсырма Әлемнің тарихи және мәдени аймақтары картасын,
әлемнің физикалық және саяси карталарын зерттей
отырып,
кешенді географиялық және тарихи-географиялық
аймақтарды аудандастырудың моделін жасаңыз
1 топ: Географиялық орнына
байланысты 2 топ: Тарихи себептерге
байланысты 3 топ: Мәдени,этникалық және діни ерекшеліктері
бойынша
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Кешенді географиялық және
тарихи- географиялық аймақтарды аудандастырудың моделін
жасайды
|
Кешенді географиялық және
тарихи-мәдени аймақтың өз моделін карта-схема түрінде
ұсынады;
|
Елдерді кешенді аудандастырудың иерархияларын
анықтайды, талдайды;
|
Аймақ құрамына кіретін елдерге белгілері бойынша
сипаттама береді
|
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды.
Слайдтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі.
Картадан нысандарды көрсете отырып,
номенклатуралық білімін жетілдіреді.
Слайдта берілген кестеге,
карталарға
сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады.
Шағын зерттеу жұмыстарын
орындайды.
Шығармашылық деңгейдегі
тапсырма
топтық диалогта ұйымдастырылып, сын тұрғысынан
ойлау қабілеттерін жетілдіреді
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Топтық бағалау
1
топ 2 ші топты, 2 ші топ 3 ші топты, 3 ші топ 1 ші топты
бағалайды.
|
|
Сабақтың соңы
|
Қорытындылау
«Менің көзқарасым»
«Мемлекет-бұл велосипед сияқты қарапайым: жоғарғы
руль, тізбектің төменгі жағында дөңгелегі»
Рефлексия
«3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды
ақпарат;
Бүгінгі сабақта ұнаған 2
іс-әрекет
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 1
аспекті;
Үй жұмысы:
1.Тарихи-географиялық аумақтарды
кескін картаға белгілеу.
2.
Онлайн мектеп тапсырмаларын
орындау
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|