Материалдар / Ашық сабақ "13 санының құрамы"

Ашық сабақ "13 санының құрамы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптар бойынша І жартыжылдық есебі. 2016 – 2017 оқу жылына жоспарланған І тоқсанда жұмыстар жоспар бойынша атқарылды. Мемлекеттік бағдарламаға сай мектеп жұмыстарын жоспарлау, әдістемелік жұмыстарын бекіту, мотивациясы жоғары және мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс жоспары, үйірме жоспары түзілді. 1–4 сыныптар аралығында сабақтарға қатысу, оқу жылдамдығын тексеру, жұмыс дәптерін және бақылау дәптерлерін тексеру жұмыстары жүргізілді. Әдістеме бірлестігінде І тоқсанда 1 отырыс өткізілді. Бастауыш сыныптар бойынша барлығы 398 оқушы оқиды. Оның 221 қазақ сыныптар, 189 орыс сыныптарында оқиды. 2 үйде оқытылатын оқушы бар, 1 Сайфидинова С. 4 «Б» қазақ сыныбында, Ержанова А. 3 «Г» орыс сыныбында оқиды. Жалпы 2-4 сыныптар арасында ____ үздік, __ екпінді. Бастауыш сыныптар бойынша:
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қырқүйек 2018
914
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән. МатематикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сан туралы ұғымМектеп: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Әбілқайыр Баймолдин ауылы, Абұлқайыр Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Толкын Тулеутаевна
Сынып: 1Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы 6 саны және цифры.
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.1.2 біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.1.1.1.3 біртаңбалы сандардың құрамын анықтау.1.1.1.1 натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандарқатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді.Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады.
Бағалау критерийлері 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады.Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 сынын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. 6 санының құрамын анықтыйды.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар өз сөзінде қолдана алады: алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Тура ретпен санау, кері ретпен санау. Алты-шесть-six.
Құндылықтарды дарыту Өзара сыйластыққа, сүйіспеншілікке, ұжым негізін тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарСынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақ тілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асырылады.
АКТ қолдану дағдылары Презентация, әуен.
Бастапқы білім

Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімге сүйене отырып, 5 санына байланысты есептер шығара алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут Шаттық шеңбері:Кел, балалар күлейікКүлкіменен түлейікҚабақ түйген не керек?Көңілді боп жүрейік Өткен сандарға байланысты санамақты қайталайықшы.Санамақ:Бір дегенім – бесік,Шықтық содан өсіп.Екі дегенім – елім,Далам, тауым, көлім.Үш дегенім – үміт,Үміт артар жігіт.Төрт дегенім – төзім,Төзе білем өзім.Бес дегенім – бақыт,Бағалайтын уақытБүгін сабақта 6 санының сан қатарындағы орнымен және 6 санының құрамымен танысатын боламыз.6 цифрын жазып үйренеміз.





1-ден 10-ға дейінгі кеспе қағаздар.









Слайд

Сабақтың ортасы 25 минут «Кезбе тілші» әдісіБіз осы уақытқа дейін қандай сандармен таныстық?Олардың ішіндегі ең үлкен сан қай сан?Үстелдің үстіне 1-5 ке дейін кеспеқағаз орналастыру.Тақтаға бес оқушыны шығарып кез –келген бір санды таңдатып, сандардың өсу ретімен тұрғызу, одан кейін кему реті бойынша тұрғызу.

Дескриптор: 1-5 ке дейін тура және кері санай алды,өсу реті мен кему реті бойынша тұрғызды. ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.

Ойын «Үндемес»Оқушыларға бір сан көрсетіп,осы кеспеқағаздағы санның 5-ке қаншасы жетпей тұрғандығын қарындаш санымен көрсетуін сұрау. Оқушыларды түстер арқылы екі топқа бөлемін.

1-топ 2- топ

Шалқан ертегісін еске түсіру. Ондағы барлық кейіпкерлерді атау.Шалқан ертегісін сахналау.Ертегіде қанша кейіпкер шалқан тартып жатыр?- Бес кейіпкер.-Үстелдің үстіне сонша қарындаш қойыңдар.- Кім оларға көмекке келе жатыр?- тышқан - Тышқан нешінші кейіпкер?лтыншы. Бір қарындаш қосамыз.

- 6 саны 5-тен үлкен бе? Әлде кіші ме?Оқушыларды 6 санымен таныстыру.

Тірек сөзбен жұмыс. Сөздерді үш тілде айтуалты-шесть-six (оқушыларға 3 тілде айтқызу) Ертегі кейіпкерлерін санау (алты)Гүлшоғындағы түймедақ гүлін санау (алты)

ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «бас бармак» арқылы ынталандырамын.

1-тапсырма. Орындап көр. 6 санын қалай алуға болады.Қатырма қағаздан жасалған 6 балық және 6 саны жазылған шелек дайындау.Оқушылар тақтаға шығып шелектің ішіне 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салу керек.Мысалы: екі рет 3 балықтан салу немесе 4 балық салып үстіне тағы 2 балық қосу.
  • Дескриптор:
  • -6 санын санау барысында натурал сандарды алу жолын түсінді,-реттік номерін анықтай білді. -тура және кері санай біледі.ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.

    Жеке дара жұмыс: 2-тапсырма. Шығарып көр. Оқушыларға түймелер топтамасын ұсыну.6 санын әр түрлі тәсілмен қойып көрсету.3 пен 3; 4 пен 2;1 мен 5; 2, 2, 1, 1Сызба бойынша 6 cанының құрамын анықтау



    Дескриптор: 6 санының құрамын білді.ҚБ: оқу тәтижесін айқындау үшін мадақтаймын. Дәптермен жұмыс. 6 санын жазу.



    Дескриптор:-6 цифрының баспа, жазба түрін ажыратады.- жаза біледіҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «Жұлдызшалар» арқылы ынталандырамын.(дұрыс, әдемі жазған оқушыларға дәптерлеріне қызыл жұлдызшалар, қателескендерге көк жұлдызша жапсыру)

    Сергіту сәті: «Ха-ха, хи-хи»Оқушылар орындарынын тұрып, он қолдарын айналдарып қазақ тілінде 6-ға дейін санайды. Сол қолдарын айналдырып орыс тілінде санайды. Екі қолдарын ойналдырып ағылшын тілінде санайды.

    Жұппен жұмыс. 3-тапсырма. Ауызша есептер:Берілген санның алдындағы санды ата. Берілген саннан кейінгі санды ата. Оқы және есептеп шығар: Фигуралардың қабырғалары мен бұрыштарын сана. Жауабы 6 шығатындай есеп құрастыр.Мысалы: 4+2 3+3 5+1Дескриптор: бір таңбалы сандарды азайтып, қоса алды.ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін смайликтер арқылы ынталандырамын.

    4-тапсырма. Логикалық тапсырма.Қонжық вагонның бірінші және соңғы вагонында емес.Балапан вагонның ортасында және соңғысында емес. Қонжық пен балапан қай вагондарда келеді? 1 2



    Дескриптор: жануарлардың орын ретін білді. ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «бас бармақ» арқылы ынталандырамын.

    Цифрлар,сандар қатарыСызғыш қарындаш, түймелер1-ден 6 ға дейінгі цифрлар бар кеспеқағаздар1-ден 5 ке дейінгі цифрлар жазылған қағаздан жасалған қағаздар





































































    Жасыл, қызыл түсті түймелер.











































    ......































    Сабақтың соңы5 минутРефлексия
  • Бүгін біз қандай цифрмен таныстық?
  • 6 саны туралы не білеміз?Сан түзуінде 6 саны қай саннан кейін тұр?6 санын қалай алуға болады?6саны қанша заттың санын білдіреді?6 санының құрамына мысал келтіріңдерКері байланыс:Білемін.Не үйрендім?Нені білгім келеді?

    білемін не үйрендім?

    нені білгім келеді?


    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!