Пән. МатематикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Сан туралы ұғым | Мектеп: Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Әбілқайыр Баймолдин ауылы, Абұлқайыр Баймұлдин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Елемесова Толкын Тулеутаевна |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | 6 саны және цифры. |
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.1.2 біртаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.1.1.1.3 біртаңбалы сандардың құрамын анықтау.1.1.1.1 натурал сандардың және нөл санының құрылуын түсіну; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: 6 санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды; Көптеген оқушылар: Натурал сандарқатарындағы орнын анықтайды, тура және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыруды түсіндіреді.Кейбір оқушылар: 6 санының құрамын анықтайды, жинақтайды, қолданады. |
Бағалау критерийлері | 6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады.Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері санай алады, 6 сынын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады. 6 санының құрамын анықтыйды. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар өз сөзінде қолдана алады: алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң жақта. Тура ретпен санау, кері ретпен санау. Алты-шесть-six. |
Құндылықтарды дарыту | Өзара сыйластыққа, сүйіспеншілікке, ұжым негізін тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын анықтау барысында қазақ тілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асырылады. |
АКТ қолдану дағдылары | Презентация, әуен. |
Бастапқы білім
| Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімге сүйене отырып, 5 санына байланысты есептер шығара алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Шаттық шеңбері:Кел, балалар күлейікКүлкіменен түлейікҚабақ түйген не керек?Көңілді боп жүрейік Өткен сандарға байланысты санамақты қайталайықшы.Санамақ:Бір дегенім – бесік,Шықтық содан өсіп.Екі дегенім – елім,Далам, тауым, көлім.Үш дегенім – үміт,Үміт артар жігіт.Төрт дегенім – төзім,Төзе білем өзім.Бес дегенім – бақыт,Бағалайтын уақытБүгін сабақта 6 санының сан қатарындағы орнымен және 6 санының құрамымен танысатын боламыз.6 цифрын жазып үйренеміз.
|
1-ден 10-ға дейінгі кеспе қағаздар.
Слайд
|
Сабақтың ортасы 25 минут | «Кезбе тілші» әдісіБіз осы уақытқа дейін қандай сандармен таныстық?Олардың ішіндегі ең үлкен сан қай сан?Үстелдің үстіне 1-5 ке дейін кеспеқағаз орналастыру.Тақтаға бес оқушыны шығарып кез –келген бір санды таңдатып, сандардың өсу ретімен тұрғызу, одан кейін кему реті бойынша тұрғызу.
Дескриптор: 1-5 ке дейін тура және кері санай алды,өсу реті мен кему реті бойынша тұрғызды. ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.
Ойын «Үндемес»Оқушыларға бір сан көрсетіп,осы кеспеқағаздағы санның 5-ке қаншасы жетпей тұрғандығын қарындаш санымен көрсетуін сұрау. Оқушыларды түстер арқылы екі топқа бөлемін.
1-топ 2- топ
Шалқан ертегісін еске түсіру. Ондағы барлық кейіпкерлерді атау.Шалқан ертегісін сахналау.Ертегіде қанша кейіпкер шалқан тартып жатыр?- Бес кейіпкер.-Үстелдің үстіне сонша қарындаш қойыңдар.- Кім оларға көмекке келе жатыр?- тышқан - Тышқан нешінші кейіпкер?-Алтыншы. Бір қарындаш қосамыз.
- 6 саны 5-тен үлкен бе? Әлде кіші ме?Оқушыларды 6 санымен таныстыру.
Тірек сөзбен жұмыс. Сөздерді үш тілде айтуалты-шесть-six (оқушыларға 3 тілде айтқызу) Ертегі кейіпкерлерін санау (алты)Гүлшоғындағы түймедақ гүлін санау (алты)
ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «бас бармак» арқылы ынталандырамын.
1-тапсырма. Орындап көр. 6 санын қалай алуға болады.Қатырма қағаздан жасалған 6 балық және 6 саны жазылған шелек дайындау.Оқушылар тақтаға шығып шелектің ішіне 6 саны шығу үшін қажетті балық санын салу керек.Мысалы: екі рет 3 балықтан салу немесе 4 балық салып үстіне тағы 2 балық қосу.Дескриптор: -6 санын санау барысында натурал сандарды алу жолын түсінді,-реттік номерін анықтай білді. -тура және кері санай біледі.ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.
Жеке дара жұмыс: 2-тапсырма. Шығарып көр. Оқушыларға түймелер топтамасын ұсыну.6 санын әр түрлі тәсілмен қойып көрсету.3 пен 3; 4 пен 2;1 мен 5; 2, 2, 1, 1Сызба бойынша 6 cанының құрамын анықтау
Дескриптор: 6 санының құрамын білді.ҚБ: оқу тәтижесін айқындау үшін мадақтаймын. Дәптермен жұмыс. 6 санын жазу.
Дескриптор:-6 цифрының баспа, жазба түрін ажыратады.- жаза біледіҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «Жұлдызшалар» арқылы ынталандырамын.(дұрыс, әдемі жазған оқушыларға дәптерлеріне қызыл жұлдызшалар, қателескендерге көк жұлдызша жапсыру)
Сергіту сәті: «Ха-ха, хи-хи»Оқушылар орындарынын тұрып, он қолдарын айналдарып қазақ тілінде 6-ға дейін санайды. Сол қолдарын айналдырып орыс тілінде санайды. Екі қолдарын ойналдырып ағылшын тілінде санайды.
Жұппен жұмыс. 3-тапсырма. Ауызша есептер:Берілген санның алдындағы санды ата. Берілген саннан кейінгі санды ата. Оқы және есептеп шығар: Фигуралардың қабырғалары мен бұрыштарын сана. Жауабы 6 шығатындай есеп құрастыр.Мысалы: 4+2 3+3 5+1Дескриптор: бір таңбалы сандарды азайтып, қоса алды.ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін смайликтер арқылы ынталандырамын.
4-тапсырма. Логикалық тапсырма.Қонжық вагонның бірінші және соңғы вагонында емес.Балапан вагонның ортасында және соңғысында емес. Қонжық пен балапан қай вагондарда келеді? 1 2
Дескриптор: жануарлардың орын ретін білді. ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін «бас бармақ» арқылы ынталандырамын.
| Цифрлар,сандар қатарыСызғыш қарындаш, түймелер1-ден 6 ға дейінгі цифрлар бар кеспеқағаздар1-ден 5 ке дейінгі цифрлар жазылған қағаздан жасалған қағаздар
Жасыл, қызыл түсті түймелер.
......
|
Сабақтың соңы5 минут | РефлексияБүгін біз қандай цифрмен таныстық?6 саны туралы не білеміз?Сан түзуінде 6 саны қай саннан кейін тұр?6 санын қалай алуға болады?6саны қанша заттың санын білдіреді?6 санының құрамына мысал келтіріңдерКері байланыс:Білемін.Не үйрендім?Нені білгім келеді?
| білемін не үйрендім?
нені білгім келеді? |