Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
10
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Оқушыларды
«Classtools» әдісі арқылы топтарға
біріктіру.
Үй тапсырмасын пысықтау
мақсатында Wordwall бағдарламасы арқылы сұрақтарға жауап
береді:
Сұрақар:
1.Сібір қырғыздары туралы жарғы шыққан
жыл
2. Орынбор қырғыздары туралы жарғы шыққан
жыл
3.
Сібір
қырғыздарының жарлығын
жасады
4. Орынбор
қырғыздарының жарлығын
жасады
5. 1822 жылғы
жарлық бойынша әр болыста қанша ауылдан
шоғырланды
6.1822 жылғы
жарлық бойынша округтерді кім
басқарды
7. 1822 жылғы
жарғы бойынша қандай ауруға екпе жасауға
міндеттелді
8. 1824 жылы
жарғы бойынша кіші жүз аймағы нешеге
бөлінді
9. Әрбір
округте қанша емшіден
бекітілді
10. 1822-1824
жылдары қазақ жеріндегі реформаларды қабылдаған орыс
патшасы
11. Ертістің оң
жағалауындағы Семей ішкі округі құрылған
жыл
12. Алатау
ерекше округі құрылған
жыл
13. Орынбор
қырғыздары туралы жарлық бойынша әрбір отбасына салынатын түтін
салығының мөлшері
14. Сібір
қырғыздарының жарлығы бойынша халыққа салынған салық
мөлшері
15. Аға
сұлтандыққа шыққан тегi Шыңғыс әулетiне жатпайтын адамдар
сайлауға түсе бастаған
жыл
|
«Classtools»
әдісі арқылы 3 топқа
бірігеді.
1
топ- Исатай
2
топ-Махамбет
3 топ-
Жәңгір
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлер,
Слайд,
Стикерлер.
Топ аты жазылған
қағаздар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин.
|
Ұжымдық
жұмыс.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы видеоролик көрсетіп, жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Интерактивті
тақта
Видеоролик
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
Т оптық
жұмыс
15
мин.
|
1-тапсырма.
«Постер
қорғау»
1 топ-
Исатай «Көтерілістің шығу
себептері»
2
топ-Махамбет
«Ірі орталықтары мен
хан ордасын қоршауы»
3 топ-
Жәңгір
«Жеңілу себептері
мен тарихи маңызы»
Дескриптор
- Көтерілістің басталу себептерін толыққанды
талдайды
-Көтеріліс кезінде болған ірі шайқастар мен хан ордасын
қоршауға алынғаны туралы айтады
-Махамбет пен Исатай
бастаған көтерілістің жеңілу себептері мен қазақ тарихында алатын
орны жайлы сипаттайды
|
Топтар бір-бірімен ой
бөліседі.
Мәтіннен ең маңызды, маңызды, жеткілікті түрдегі маңызды
ақпаратты анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Сурет
Қосымша
мәліметтер
|
Б
екіту
5
мин.
|
2-тапсырма.
«Белгілер сөйлейді»
әдісі.
Әр топқа өз тапсырмасына қарай белгілермен немесе
таңбалармен арнай тапсырма
беріледі.
|
Кестеде берілген
сұрақтардың дұрыс немесе бұрыстығын белгілеп
шығады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
-Берілген шашыраңқы
әріптерді жинақтау арқылы керек деректерді
жазу
|
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
3
мин.
.
|
«ҚҚҚ»
әдісі.
1-құнды
2-қызық
3-қиын
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Оқу
тапсырмасы:
Бүгінгі тақырыпты
туралы қосымша ақпарат көздерінен оқып, оқулықтың 87-бетіндегі
сұрақтарды орындау
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Жаңа сабақты қосымша
ақпарат көздерінен оқып, тест тапсырмасын
орындайды
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
Дескриптор:
-Қосымша ақпараттан
жаңа сабақты оқиды
-Тест
орындайды
|
|