Материалдар / Ашық сабақ "1920-30жж. Қазақстандағы ғылымның даму тарихы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "1920-30жж. Қазақстандағы ғылымның даму тарихы"

Материал туралы қысқаша түсінік
1920-30жж. Қазақстандағы ғылыми білімнің дамуы мен үлес қосқан ғалымдар туралы түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
1561
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:

Мұғалімнің есімі: М. Тымбаулиева

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы ғылым

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы ғылымның дамуы туралы білу

Сабақтың мақсаттары:

Ғылым, жоғары оқу орындары, қазақстандық ғалымдар және олардың ғылымдағы жетістіктері туралы білу

Ойлай дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Бағалау критерийлері

1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы ғылымның дамуы туралы біледі

Жоғары оқу орындары мен ғылыми мекемелердің ашылуы және олардың ғылымның дамуындағы маңызын анықтайды

Қазақстандық ғалымдар және олардың ғылымдағы жетістіктерін сипаттайды


Тілдік мақсат


Жаңа терминдер мен сөз тіркестерінің мағынасын білу, талдау.

Елеулі өзгерістер, бетбұрысты оқиғалар

жағымды өзгерістер көбірек болды, себебі...

жағымсыз өзгерістер көбірек болды, себебі...

өзгерістер баяу болды, себебі...

өзгерістер жылдам болды, себебі...

өзгерістер ауқымды болды, себебі...

өзгерістер бір саланы ғана қамтитын шағын көлемде болды, себебі...


Негізгі сөздер мен тіркестер: Халыққа білім беру, жоғары оқу орындары, ғылыми зерттеу мекемелері, ғылымның дамуы, КСРО ҒА-ның қазақстандық базасы

Талқылауға арналған тармақтар:

Қазақстандағы алғашқы ғылыми зерттеу мекемелерін атаңдар. Қазақстандағы алғашқы жоғары оқу орындары қайда және қашан ашылды? Қазақ тіліндегі алғашқы мектеп оқулықтарын кімдер жазды? Ғылымның дамуына үлес қосқан қазақ ғалымдары және олардың еңбектеріне сипаттама беріңдер Картадан жоғары оқу орындары, ғылыми зерттеу мекемелері орналасқан қалаларды көрсет

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Кесте, жылдармен, картамен жұмыс

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» құндылықтары: Түркі тілдес мемлекеттермен тіл мен мәдениет, тарихтың ортақтығы екендігін бойларына сіңіру. Ұлы даланың тарихын ұлықтайтын ұрпақ тәрбиелеу

Пәнаралық

байланыстар

Дүниежүзі тарихы және география

АКТ қолдану

дағдылары

Ғаламтор көздері арқылы сабаққа қажетті материалдар қарастыру

Бастапқы білім


1920-1930 жылдардағы Қазақстан мәдениеті туралы біледі.



Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар ( төменде жоспарлаған жаттығулармен қатар, еск тертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

\


Басталуы

Мин

5 мин

ІПсихологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқушыларды топқа бөлу

«Лидер астында тобың таңдап алу»

Лидер болатын оқушылар таңдап алынады.

Әр лидер өз келешек тобына оқушылардың біреуін таңдау ұсындылады.Келешек топтың  екі мүшесі қалған оқушылардың біреуін шақырады. Үш оқушы қалған оқушыларды бірге таңдайды.


Үй тапсырмасын сұрау

Топтық ойын «Шынжыр» әдісі

Топ құрылғаннан кейін топ басшысы сайланады. Өтілген тақырып бойынша топ мүшелері бір біріне сұрақ қойып жауап береді. Осылайша кезектесіп сұрақ қойылады. Топтағы барлық оқушы қатысу керек.










Ортасы






30 мин

















Б Бастапқы стимул. Оқушыларды тақырыпқа қызықтыру үшін қосымша ақпараттармен таныстырып, болжау жасату.

Сабақтың тақырыбы және мақсаттары, жетістік критерийлерімен таныстыру.

М Қысқаша шолу. Оқушыларға Қазақстан картасын көрсету. Картадан жоғары оқу орындары, ғылыми зерттеу мекемелері орналасқан қалаларды көрсетіп, қысқаша шолу жасау.

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма- топпен жұмыс

Әр топқа Қазақстандағы ғылым туралы мәтін таратып, тапсырмалар беріледі.

1-топ. Қазақстан халқы арасындағы сауатсыздықты жою

2-топ. Жоғары оқу орындары, мамандар даярлау

3-топ. Ғылыми зерттеу мекемелері, ғылымның дамуы

Орындап болған соң, топтар кіші жоба қорғау арқылы бір-біріне жұмыстарын таныстырады.


Дескриптор:

1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы халыққа білім беру ісі және ғылымның дамуы туралы біледі

Жоғары оқу орындары мен ғылыми мекемелердің ашылуы және олардың ғылымның дамуындағы маңызын анықтайды

Қазақстандық ғалымдар және олардың ғылымдағы жетістіктерін сипаттайды



2-тапсырма-жұптық жұмыс

«Сөйлемді толықтыр»

1928 ж

 

 

Алматы мал-дәрігерлік институты

1930 ж

Қазақ __________институты

1931 ж

___________медициналық институты

 

С. М. Киров атындағы Қазақ Мемлекеттік университеті



3-тапсырма –жеке жұмыс

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, «Мәдени құрылыс» тақырыбындағы сөзжұмбақты шешеді.




Презентация





Карта








Оқулық мәтіні





Кеңейтілген тапсырма


















Интернет материалдары






Сөзжұмбақ









Аяқталуы






5 мин



Сабақты қорытындылау.

Бағалау.



Үйге тапсырма: «1920-1930 жылдардағы ғылымның дамуы» тақырыбындағы кестесін толтыру

Қазақстанда ашылған жоғары оқу орындары

Ғылыми мекемелер

Қазақ ғалымдары










Рефлексия

Оқушылар бір шеңберге тұрып бір сөйлемнен бүгінгі сабақта нені жаңадан білгендерімен бөліседі.
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!