Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математика |
Мектеп: №15 мектеп-лицей |
|||||
Ортақ тақырып: «Саяхат» |
Мұғалімнің аты: Мактабаева А.А |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 1 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Сағат |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.1.3.1. уақыт шамаларын ажырату 1.1.3.2. өлшем бірліктерді қолданып өлшеу |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||
Уақытты бағдарлай алады |
||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||
Циферблат бойынша уақытты анықтай алады |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||
Уақыттың өлшем бірліктерін ажырата алады |
||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||
Тілдік мақсат |
Әңгімелесу, топта талдау, талқылау арқылы тірек сөздерді қолдану дағдысын қалыптастыру |
|||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Сағат – часы - clock |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды еңбек пен шығармашылыққа баули отырып, уақытты тиімді пайдалануға үйрету |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану – күн, түн; көркем еңбек – модельдеу; музыка – сергіту сәті; |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылар компьютерден сағат туралы қосымша ақпарат алады |
|||||
Бастапқы білім |
«Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақ – жауап Уақыт, сағат, минут, секунд |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар
|
||||
Басы |
Психологиялық ахуал Шаттық шеңберінде тұрып: Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық бәріміз Арайлап атқан күнге Жұмбақ Сыртылдайды күнімен, Сыртылдайды түнімен Білгің келсе уақытты Көрсетеді тілімен Жауабы: сағат
|
Слайд |
||||
Ортасы |
«Сағаттың шығу тарихы » туралы бейнеролик көрсету.
Мұғалімнің түсіндірмесі :
Дескриптор:
Кері байланыс: «серпілген сауал» ҚБ: жұлдызшалар Ойын: «Сағат сатып ал» Адамға ең қажет нәрсенің бірі – сағат. Ол әрбір уақыттың маңызды екенін көрсетіп тұрады. Сондықтан өздеріңе ұнаған сағатты сатып алыңдар.
Оқулықпен жұмыс Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? 3, 11, 8, 1, 7, 4
Дескриптор:
Кері байланыс: «серпілген сауал» ҚБ: жұлдызшалар «Сен білесің бе?» айдары Қызықты ақпарат Астанадағы Жеңіс саябағында күн сағаты орнатылған. Ол бұлтсыз күндері уақытты дәл көрсетеді. Сағаттың тілінде маңызды тарихи күндер бейнеленген.
Сергіту сәті - билейді. Орындап көр тапсырмасы Жұптық жұмыс Сағаттың моделін құрастыр. Сағат моделіндегі сағат тілдерін жылжыта отырып, мыналарды көрсет:
Дескриптор:
Кері байланыс: «серпілген сауал» ҚБ: жұлдызшалар Ойын жарыс:«Кім жылдам?» Дәптермен жұмыс Электронды сағатта көрген уақытты механикалық сағатта көрсет . Оқушы бір минут ішінде жауаптың нұсқаларын ғана жазады. Жұмыс алдында шамаларды қосудың ерекшелігі міндетті түрде еске түсіріледі.
Дескриптор:
Кері байланыс: «серпілген сауал» ҚБ: жұлдызшалар |
Бейнеролик – компьютер Құм сағат Электронды сағат Механикалық сағат Қол сағат Кітап Суреттер Компьютер Сағат модельдері
Дәптер
|
||||
Соңы |
Смайликтер арқылы кері байланыс алу |
Смайликтер |
||||
Қосымша мәліметтер |
||||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Сағат модельдеу Барлық оқушылар: Сағатты толық құрастыру Оқушылардың көпшілгі: Сағатты құрастыру, тамақтану уақытын сағаттан көрсетіп, дәлелдеу Кейбір оқушылар: сағатты құрастыру, механикалық , электронды, қол сағаттан осы шақты анықтау |
Жұлдызшалар – ынталандыру, қызығушылықтарын ояту, белсенділіктерін арттыру мақсатында қолданамын. |
Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп, айтып, қадағалау Сергіту сәті арқылы тынықтыру Сағатты жаныңа қойып ұйықтауға болмайды! |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қа Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |