Пән: Математика Мектеп: «Заводской орта мектебі»Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Касымова Гулнур 2 бөлім: Тірі табиғат: Адам КенжебаевнаКүні: Қатысқандар:Сынып: 1 Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Адамның дене мүшелері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 1.2.3.1 адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау;1.1.2.1. қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу. |
Сабақмақсаттары | Барлық оқушылар: Oқушылар сурет арқылы адам денесінің негізгі бөлімдері атайды және олардың қызметтерін айтадыҚоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайдыКөптеген оқушылар: Адамның дене мүшесін aжырaтып қызмeттeрiн aтaйды және oлaрды сурeтпeн сәйкeстeндiрeдiКейбір оқушылар: Өздіктерінен адамның дене бөліктерінің қызметін басқаларға түсіндіріп бере алады. |
Бағалау критерилері |
Адам денесінің негізгі мүшелерін атайды;Адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайдыҚоршаған әлем құбылыстарына бақылау жасайды.Қоршаған әлем құбылыстарына сипаттайды.
|
Тілдік мақсаттар | Адамның дене мүшелеріБас (көз, мұрын, құлақ, ауыз), мойын, иық, дене, қол,саусақтар, аяқ |
Құндылықтарды дарыту
| ЫнтымақтастықЕңбек және шығармашылықҚұрметАдамгершілік |
Пәнаралық байланыстар | Дене шынықтыру, көркем еңбек |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта |
Бастапқы білім
| Жануар мен өсімдіктерді атайды,біледі |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин
1 мин
1 мин
| Психологиялық ахуал Тренинг. Дене мүшелерімен амандасу Қарама қарсы қатарда жұптарымен дене мүшелері арқылы амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Балалар бүгін сабаққа тамаша көңіл күймен келгендеріңіз күлімсіреңіздер.«Коллаж» арқылы топқа бөлу1 – топ. Бас2 – топ. Қол3 - топ. Аяқ.Ал енді оң қолды көтереміз кім сабақта жаңа мәлемет алуға дайындар.Бір бірлерінді тыңдауға дайын болсандар шапалақтаймыз.Енді секір, еңкей, басынды оңға, солға бұр.Осы жаттығуды жасауға не көмектесті?Бүгін біз сабақта адамның дене мүшелерімен және олардың қызметімен танысамыз. |
|
Сабақтың ортасы мин
5 мин
5 мин
5 мин
4 мин
3 мин
7 мин
| № 1 (М.Ұ) «Ой қозғау» әдісіБерілген суретке қарап, сұрақтарға жауап бер.Не көріп тұрсыңдар?Қол, аяқ, бас, мұрын не үшін керек?Футбол ойнағанда қандай дене бөліктері қоғалады?ҚБ «Ауызша кері байланыс» әдісі Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!
№2 (Т) «Еркін талқылау» әдісі Тапсырма: Таңертенгілік жаттығу құрастыру.1 топ: Мойынға аналған жаттығу2 топ: Қолға арналған жаттығу3 топ: Аяққа арналған жаттығуҚБ
№3 (Ж) «Жұптасып сурет сал» әдісі. Дене мүшесінің сұлбасын сал. Қабырғаға іліп, қалған жұмыстармен салыстыр.
ҚБ «Бағалау парағы» әдiсі арқылы
(Ұ) Сергіту сәті. Ойын «Мен жасай аламын!»Мына жаттығуларды орында.Бір қолмен қалам салғышты ашып көр.Бір аяқпен отырып, тұр.Көзінді жұмып, көршінмен амандас.Қолыңның көмегінсіз кітапты аш.Қай жаттығу қиың болды?Не себептен?Денедегі кейбір бөліктер жеткіліксіз болған кезде жақсы ма?
(МК) «Бейнеталдау» әдісі Мүмкіндігі шектеулі адамдар туралы бейнежазбаны көрсетуРефлексия сұрақтары:Мүмкіндігі шектеулі адамдар деп кімдерді атаймыз?Олар өмірге қалай бейімделеді деп ойлайсыңдар?
№4 (Т) «Конверт сұрақ» әдісі Ашық хат ішіндегі тапсырманы орында.1 топ. Ашық хатта адамның дене бөліктерінің суреттері жатыр. Сіздер дене бөліктерді құрастыр және ватманға жапсыр. (3 қол , дене, 2 аяқ, бас) 2 топ. Суретке қара. Дененің қай бөлігі қозғалыста екенің анықта.3 топ. «Қозғалыстағы дене» жоғарғы және төменгі бөліктердің қызметін түсіндір. «Денеміз сау болу үшін не істеу керек?» әңгіме құрастыр.
ҚБ «Жапондық » әдісі арқылы Топта өзара тексеру жұмыстарын жүргізіп, саусақтың белгілерімен бір бірінің жұмыстарын бағалайды. Дұрыс келісемін! Толықтырамын, басқа көзқарасым бар! Менің сұрағым бар! | Слайд
А4 қағазы
Бағалау парағы
Ойын
Бейнежазба
Конверт
|
Сабақтың соңы3 мин
2 мин | №5 (Ұ) «Ыстық микрофон» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. - Неше қолы бар? (Eкі қол бар.) - Неше аяқ бар? (Екі аяқ бар.) - Мұрын не үшін керек?(Мұрын тыныс алу үшін керек) - Саусақтар нешеу? (Oн саусақ бар.) - Башпайлар нешеу? (Он башпай бар.) - Қол не үшін керек? (Қoл заттарды ұстау үшін, жұмыс жасау үшін керек.) - Aяқ не үшін керек? (Аяқ жүру үшін керек.)Дененің ең маңызды бөлігі? Рефлексия. «Желкенді қайық» әдісі
Мен білген жоқпын..., енді білетін боламын
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Пәнаралық байланыс |
Кейбір оқушылар өздіктерінен адамның дене бөліктерінің қызметін басқаларға түсіндіріп бере алады. «Конверт сұрақ» әдісі арқылы ұйымшыл топта жұмыс істейді.
| Бұл сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдер:«Жапондық» әдісі«Ауызша бағалау парағы» әдісі«Ауызша кері байланыс» әдісі«Бас бармақ» әдісі «Ыстық микофон» әдісі«Желкенді қайық» әдісі
| Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелері
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:
2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|