Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ 1сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 1сынып мұғалімдеріне математика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарын даярлауға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
382
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: математикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Сандар және өлшемдер»Күні: Сынып: 1 | Мектеп: «Жансүгіров атындағы орта мектеп» КМММұғалімнің аты-жөні: Акылбекова Алуа СерикпаевнаҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Қосудың ауыстырымдылық қасиеті | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.3. қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1 қасиетін қолдану | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1 қасиетін қолданадыКөптеген оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1 қасиетін қолдана отырып мысалдар келтіреді, сәйкес жағдайларын қолданады.Кейбір оқушылар: қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1 қасиетін біледі, тиімді әдіспен есептеуде ауыстырымдылық қасиетін қолдана отырып, өмірде қолданады. | |
Бағалау критерийлері | Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданады; 0 және 1 қасиетін қолданады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: қосудың ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1 қасиетін қолдана алады.Пәнге тән лексика мен терминология: қосу, қосудың ауыстырымдылық қасиеті, мәні Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Қандай амалды қолданамыз?Қосудың қандай қасиетін пайдаланасың?Қандай нәтижеге жеттің? | |
Құндылықтарды дарыту | Мәңгілік ел ұлттық идеясын жүзеге асыру негізінде шығармашылық және сын тұрғысынан ойлайды, коммуникативті қабілеттері, жауапкершілігі артады. | |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, музыка | |
АКТ қолдану дағдылары | слайд | |
Бастапқы білім | Қосудың компоненттерін біледі, бір таңбалы сандарды қоса алады | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 3 минут 7 минут | «Шаттық шеңбер» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Ашық менің жүрегімЫлғи күліп жүремін.Бірге ойнап бір жүрер,Достарым көп, білемін!«Төрттік » әдісіті қолдана отырып сыныпты топқа бөлу.(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаты жарияланады.Суреттерге қарап, қорытынды жасайды.Қосылғыштардың орны ауысқанын байқайды.Қосылғыштардың орны ауысқанымен мәні өзгермейтінін анықтайды. (Ж) Т1. «Сиқырлы дорбадан» бірнеше фишканы алып сана және қосу амалына өрнек құрастыр. Қосылғыштардың орнын ауыстыр.«Өрнекте, құрастыр» әдісі арқылы жүзеге асады.ҚБ: «Пирамида» әдісі.Шыңы - фишканы санап, қосу амалына өрнек құрастыра алса және қосылғыштардың орнын ауыстырсаОртасы - фишканы санап, қосу амалына өрнек құрастыра алса , қосылғыштардың орнын ауыстыруда қателер болсаТөмен - фишканы санап, қосу амалына өрнек құрастыруда қателер болса , қосылғыштардың орнын ауыстыруда қиналса | Музыка Музыка Суреттер Сиқырлы дорба «Пирамида» суреті |
Сабақтың ортасы 7 минут 7 минут | (Д) Т2. Суреттер мен оларға сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қос. «Сәйкестендір» әдісі арқылы жүргізіледі. ҚБ: «Көбелекті қондыр» әдісі қолданылады.Гүлдің күлтесіне - суреттер мен оларға сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қоссаГүлдің жапырағына - суреттер мен оларға сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қосуда қателер болсаГүлдің сабағына - суреттер мен оларға сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қосуда қиналса, көмек қажет етсе(Т)Т3.0 және 1 санының қасиетін қолданып, 4 мысал құрастыр және жаз. Тапсырма «Қар үйіндісі» әдісі арқылы орындалады.ҚБ: «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүзеге асырылады.Қызыл қоржын - 0 және 1 санының қасиетін қолданып, 4 мысал құрастырып жазсаКөк қоржын - 0 және 1 санының қасиетін қолданып, 4 мысал құрастырып жазуда қателер болсаСары қоржын - 0 және 1 санының қасиетін қолданып, 4 мысал құрастыруда көмек қажет етсе Сергіту сәті«Әке,ана,бала» тақырыбына сай әуен орындалады. Оқушылар әуенге сай би қозғалысын көрсетеді. | Суреттер, тапсырма парақшалар Көбелек суреті Музыка |
Сабақтың соңы 7 мин 4 минут | (Т) Т4. Бірдей пішінді фигуралар алу үшін тиімді әдіспен сары текшелерге көк текшелерді қос. «Мозаика» әдісі қолданылады.ҚБ: «Геометриялық фигуралар» әдісі пайдаланыладыДөңгелек - бірдей пішінді фигуралар алу үшін тиімді әдіспен сары текшелерге көк текшелерді қоса алса Төрбұрыш - бірдей пішінді фигуралар алу үшін тиімді әдіспен сары текшелерге көк текшелерді қосуда аздаған қателер болсаҮшбұрыш - бірдей пішінді фигуралар алу үшін тиімді әдіспен сары текшелерге көк текшелерді қосуда қиналса, көмек қажет етсе Кері байланыс. «Жауқазын» әдісі-Егер қосу амалын орындау барысында сандардың орнын ауыстырса, қосудың нәтижесі қалай өзгереді?-Сіз өзіңізді бүгінгі сабақта түсінігіңізді қаншалақты бағалайсыз?Қызыл түс – егер сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болса, желкенді жасыл түске бояйдыСары түс – егер сабақта белгілі бір қиындықты кездестірсе, желкенді сары түске бояйдыКүлгін түс – егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске бояйды | Суреттер Геометриялық фигуралар Жауқазын |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Тапсырма - №1 тапсырмада оқушылардың қажеттіліктері ескеріледі. Қарқын - №3 тапсырмада көрінеді. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істеуіне байланысты, қосу амалына өрнек құрастыру, қосылғыштардың орнын ауыстыруға, мысал құрастыруға байланысты үлестірме тапсырмалар беріледі. Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі. Диалог және қолдау көрсету - №2 тапсырмадан көруге болады. Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар беріледі. - Суреттер мен оларға сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы сәйкестендіру кезінде қосудың қандай қасиетін пайдалана отырып орындайсың? Көмек қажет ететін оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойылады. -Тапсырманы орындау үшін қай амалды қолданамыз?Жіктеу - №4 тапсырмада көрінеді. Оқытудың болжамды міндетіне қарай талаптары әртүрлі оқушылар топтастырылады.Дереккөздер - №4 тапсырмада байқалады. Материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды көлемін көрсетуде кейбір оқушыларға электронды дерккөздер пайдалану тапсырылады. | ҚБ: «Пирамида» ,«Көбелекті қондыр», «Білім қоржыны», «Геометриялық фигуралар» әдістері қолданыладыКері байланыс: «Жауқазын» әдісі | Топқа бөлінер кезде қауіпсіздік ережесін сақтау.Сергіту сәті«Әке,ана,бала» тақырыбына сай әуен орындалады. Оқушылар әуенге сай би қозғалысын көрсетеді. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)