Сабақтың
тақырыбы: Алғаш рет оқуға келген күнім. А.Байтұрсынұлы. Мен қалай
оқуға
бардым?
|
Күні
:07.08.2018
|
СЫНЫП: 2
Б
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.3.1 - күнделікті
өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеумәдениетін сақтап,
диалогке қатысу
2.2.1.2 - шығарманы
іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп
оқу
2.3.2.1*- мұғалім көмегімен
үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын
ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар
құрастыру
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы
алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік
деңгейін, еркіндікті дамыту.
Нұсқаулық:
қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не
көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу.
Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг
шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп
қолдарын ұстайды)
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне
ұнайтын түске сай маркерлер
алады.
Аялы
алақан»
Тренинг.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
Берілген жаңа тақырыпты
түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін
ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс
жүргізу.
Ахмет Байтұрсынов –көрнекті
ғалым, дарынды ақын, қоғам қайраткері. Ол Қостанай обылысы, Торғай
атындағы, Сартүбек деген жерде туған. «Қазақ» деген атпен газет
шығарды. Арай әріпі негізінде балаларға арналған тұңғыш қазақ
«Әліппесін» жазды. (толығырақ
компьютерден)
|
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Дәптермен
жұмыс.
Мен қалай оқуға
бардым? Менің Әбіш деген құрдасым бар еді. Әкесі оны
оқуға берді. Бір күні ойнайын деп бардым. Әбіш кітап оқып отыр
екен. Тыңдасам, кітабында жұмбақ, мақал, өлең, басқа да жақсы
сөздер көп екен. Оқу үйренсем, мен де сондай оқыр едім деп,
ойға қалдым. Үйде қайтып келдім. Оқуға барамын дедім. Әкем мен анам
бұл ойымды ұнатты. Ертеңіне әкем мені оқуға апарып
берді.
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты
анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша
бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
Сен оқуға қалай
бардың?
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Күміс
құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез "Таңда да таста"
әдісі
https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ
|
"Таңда да
таста" әдісі
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
«Жетістік»
баспалдағы.
|
Кері байланыс
парағы. «Жетістік»
баспалдағы.
|
Үйге тапсырма:
оқу, дәптермен жұмыс.
|
Саралау – Қабілеті төмен
оқушыларға қысқа мәтіндер
беремін.
Қабілеті
жоғары
оқушыларға мәтін бойынша
өзі қандаә ой түйіндегенін
жаздырамын
|
Бағалау –
«Жетістік» баспалдағы
бағалау тиімді болды
|
Қазақ тілі
пәнімен
Акт- ны пайдаланғанда ток
көздерінен сақтан.
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер
енгіздім жəне неліктен?
|
Сабақ мақсаттары
шынайы.
Оқу үші үшін қажет
екенін
Балалардың көңіл күйі өте
тамаша.
Мен ұсынған саралау
шаралары тиімді болды.
Берілген уақыт ішінде
үлгердім.
Қалыптастырушы бағалауды
кіргізуді еңгізу
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1: Қабілеті төмен жоғары
оқущшыларды саралау
2: « Ыстық орындық»
әдісі
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1: сабақтағы әдіс – тәсілдер
оқытуды жақсарта алды.
2:Бағалау өте тиімді
болды.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Қалыптастырушы бағалауды
қосу
|