Сабақтың тақырыбы: Дұрыс
тамақтана біл.
|
Мектеп: Қарағанды облысы
Шахтинск қаласы Ә.Бөкейханов атындағы
мектеп-лицейі
Мұғалімнің
аты-жөні:Айтбаева Сакиш
Ергалиевна
Күні:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер
негізінде пайдалы және зиянды
тағамдардың
арасындағы айырмашылықтарды анықтау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық
идеясының
1. Мәңгілік Ел, бұл –
Тәуелсіздік және Астана.
Біз Тәуелсіздікті
нығайтудың тарихи ұлы миссиясына адал боламыз. Біз Астананы
халқымыздың гүлденуі мен қуатының жарқын белгісі ретінде әрқашан
мақтан тұтатын боламыз.
|
Тілдік
мақсат
|
Денсаулық,
дәрумендер.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Математика, қазақ тілі,
жаратылыстану.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарлан-ған уақыт
|
Сабақ барысы :
|
Ресурстар
|
Басталуы
5
минут
Ой
тастау
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Күн күлімдеп нұр төкті, бізге
жолдап.. Сәлем!
Жақсы сөздер нұр септі, бізге
жолдап... Сәлем!
Еске сақтап кеңесті, достарға
сыйла...Сәлем!
Кел, қосылып айтайық
бір-бірімізге... Сәлем!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
Әр топқа
сұрақтар; Гүлге көбелек
қондыру
1.Мектепте кімдер жұмыс
жасайды?
2.Оқушыларға үзіліс не үшін
беріледі?
3. Үзіліс кезінде өзіңді
қалай ұстауың керек?
4. Кей уақытта мектептен
тез арада шығуқажет болады, бұл қандай
жағдайлар?
5. Ондай жағдайда саған
қандай ережелерді білу керек?
Оны күткен адамдар,
Ұзақ өмір сүреді.
Қадірін білген жарандар,
Байлық осы деседі.
(Денсаулық)
Топқа
бөлу:
Д
|
Оқулық,
гүл,
көбелектер
Дәрумендер
суреті
|
Жаңа
білім
10
минут
10
слайд
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.Адамның ең үлкен
байлығы – денсаулық. Ал денсаулықты,ағзаның күшін
нығайтудың басты кепілі – дұрыс тамақтану. Адам
ағзасы үшін сыртқы ортаның кері
әсерлеріне үнемі қорек тұруға тырысады.
Тамақтану – адам ағзасы үшін аса маңызды
қажеттілік. Біздің денсаулығымыз көбінесе қалай
тамақтануымызға байланысты. Дұрыс тамақтану –
денсаулық негізі. Ой еңбегіне, іс-әрекетке де күніне
көп күш қуат жұмсалады. Ол қуатты, ағзаға
қажетті қоректік заттарды біз ішер
астан аламыз. Ендеше біз бүгін сабағымызда осы тамақтану
туралы сөз қозғамақпыз.
|
Оқулық,
мәтіндер.
Суреттер
|
Ортасы
|
Сенің ағзаңа қажетті
өнімдердің құрамында
қандай дәрумендер бар,
олардың қандай пайдасы бар?
дәрумені көздің
көруін жақсартады.
дәрумені ағзаны
нығайтып, күш- қуат береді.
дәрумені иммунитетті
көтеріп, ауруға қарсы түрады.
дәрумені сүйектерді
қатайтады.
дәрумені жетіспеген
кезде шаш сиреп, шаршағандық пайда болады. Терінің қартаю процесі
жылдамдайды.
ДЕСКРИПТОРДұрыс тамақтануды
біледі;Дәрумендерді ажырата алады;Дәрумендердің пайдасын
біледі
ҚолдануДәптермен
жұмыс. Тапсырмаларды
орындату.
Жұмыс біткенде өз өзіңді
бағала. Талдау
|
Сызбалар
Суреттер
Дәрумендер
суреті
Суреттерді
бояу
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту сәті « Бумеранг »
әдісі
"Жұмбақтар"
жасыру
|
Жұмбақ
жасырады
|
Сабақты
бекіту
20, 21, 22, 23
слайд
24, 25
слайд
|
Бекіту:
1)Не
үшін дәрігерге көрініп тұру керек?
2)
Пайдалы, зиянды тағамдар туралы айтып
өту.
3) Дұрыс
тамақтанбау салдары.
Топтық жұмыс: Тұжырымдамалық карта
әдісі.
-
Денсаулықтың досы.
-
Денсаулықтың жауы.
-
Зиянды
артық тағамды сызып таста.
-
Мына
баланы сипатта.
-
«Дұрыс
тамақтану» кестесін құрамыз.
Тамақтану пирамидасы
пысықтау.
Бірге
ойлаймыз әдісі.
|
Мазмұнды
суреттер
"Тірек
сызба" әдісі
Суреттер
Сызбалар
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
« Аққала
» кері
байланыс
|
Кері байланыс
парағы.
|
Үйге тапсырма:
мазмұндау.
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма? Бүгін
оқушылар
не білді? Сыныптағы
ахуал
қандай болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма? Мен
берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен
өз жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіругекөмектесетінне
білдім?
|