Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: дүниетану

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Күні:

    Сынып: 2

    Мектеп: Қарағанды обл, Балқаш қ. Абай атындағы №2 лицей КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Арынханова А.Н

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    2.4 Туризм. Қазақстанға саяхат.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау;


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды;

    Көптеген оқушылар:

    Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтай отырып, суреттермен сипаттайды

    Кейбір оқушылар:

    туризмнің түрлеріне мысал келтіреді


    Бағалау критерийлері

    • зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды;

    • туризмнің түрлерін атайды.

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

    Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:

    Қазақстан туризмінің негізгі түрлерін мақсаттары бойынша жіктей алады

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Турист; саяхат; демалыс орны

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Біз бағытты қалай көрсете аламыз?

    Бізге не үшін карта керек?

    Құндылықтарды дарыту


    Тапсырмаларды орындата отырып оқушылардың бойларына өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын дарытамын.


    Пәнаралық байланыстар

    тапсырма бойынша жұмыс барысында оқушылардың дұрыс сөйлеуін, ойын толығымен айту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланыстырамын.

    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білім


    Саяхат сөзінің мағынасын түсінеді. Өздерінің барған демалыс орындарын айта алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Сабақ басында:

    Ширату жаттығуы

    Ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашамын.

    Суреттер:

    ,,, ,, , ,,

    Сағат, қоян, хат


    Жауабы: Саяхат


    «Қима қағаздар» арқылы топқа бөлу.

    -Қазақстанның демалыс орындары бейнеленген суреттердің ішінен бірдей сурет берілген оқушылар бір топ құрайды.

    I топ: Бурабай

    II топ: Алматы

    III топ: Түркістан

    IV топ :Нұр – сұлтан


    Оқу мақсатын түсіндіру:

    • Олай болса бүгін біз Қазақстанның қай

    жерлеріне саяхат жасауға болатынын білетін боламыз.




    презентация






    Демалыс орындарының таратпа қағаз суреттері

    Сабақтың ортасы


    5 минут





















    7 минут












































    3 минут






















    Сергіту сәті


    2 минут




    Shape1


    10 минут



























    5 мин

    Жаңа сабақты түсіндіру

    Тақырыпты ашу сұрақтары:

    -Саяхат дегеніміз не?

    -Саяхатты тағы қалай атауға болады?

    -Қазақстанда туризм дамыған ба?

    - Қазақстанның демалыс орындарына барып көрдіңдер ме?

    - Қазақстанда кездесетін қандай демалыс орындарын білесіңдер?

    - Олардың қандай ерекшеліктері бар?


    Анықтама

    Туризм дегеніміз – адамдардың өзі тұратын жерден әр түрлі мақсатпен басқа жерлерге уақытша сапарға шығуы.

    Саяхатқа шыққан адамды турист деп атайды.

    Туристтің саяхаттау мақсатына қарай:

    • Спорттық ойын– сауық

    • Мәдени - танымдық

    • Емдік - сауықтыру

    • Экологиялық – деп бөлінеді.

    Белсенді оқу

    (Ұ.Ж) 1 тапсырма: оқулықпен жұмыс

    «Сұрақ – жауап» әдісі бойынша кез – келген оқушыға сұрақ қою арқылы мәтінді сұраймын.

    Саралау: «Қарқын тәсілі» арқылы мәтінді оқу және сабақты қабылдау қабілеті төмен оқушыларға оқу жұмысына қосымша уақыт беремін, қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін.

    Қосымша тапсырма: оқыған мәтіні бойынша Қазақстандағы демалыс орындарының бірінің суретін салып көрсетеді.

    Нұсқау: Қазақстанның туристтік жерлері туралы мәтінді оқиды. Сол бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Мәтін:

    Қазір Қазақстанда туризмнің барлық түрі бар. Туристерді біздің еліміздің көне тарихы мен мәдениеті, табиғатының сұлулығы мен алуан түрлілілігі қызықтырады.

    Тарихқа қызығатын адамдар Қазақстанның оңтүстігіне саяхат жасайды. Көне заманда ол жермен әлемге әйгілі Ұлы Жібек жолы өткен. Оның бойындағы қалаларға, ашық аспан астындағы мұражайларға саяхаттау танымдық туризмге жатады.

    Қожа Ахмет Ясауи кесенесі Түркістан қаласында. Бұл Қазақстандағы әйгілі ескерткіштердің бірі саналады.

    Негіздеме: оқушыларға бір мәтінді бірігіп оқу және сол бойынша сұрақтарға жауап беру мақсатында олардың өзгелерге деген көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын және білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысын қалыптастырамын.

    Қорытынды:

    1.Қазақстанда саған таныс қандай туристтік орындар бар? Олар жайлы әңгімеле.

    2. Егер саған еліміздің кез - келген жеріне саяхат жасауға мүмкіндік болса, сен қай жерді таңдар едің? Неге? Ол саған несімен ұнайды?

    Қ.Б «Ауызша бағалау» әдісі

    Мұғалімнің мадақтау сөздері:

    • Жарайсың!

    • Ойланып көр!

    • Тамаша!



    (Ж.Ж) 2 – тапсырма: картамен жұмыс

    «Еркін пікір» әдісі арқылы картамен жұмыс жасайды.

    Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы Қазақстан картасымен жұмыс жасауда қолдау қажет ететін оқушыларға сұрақ қою арқылы көмектесемін.

    Мысалы,

    • Нұр – Сұлтан қаласы қай облыста орналасқан?

    • Ақмола облысында тағы қандай демалыс орындарын көріп тұрсың?

    Нұсқау: Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай

    жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген нысандарды табады және ол нысандардың тұстарын табады.

    Негіздеме: оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу арқылы коммуникативтік және ғылыми – зерттеу дағдыларын қалыптастырамын.

    Қорытынды:

    1. Қай мемлекеттің картасы бойынша жұмыс жасадық?

    2. Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген? Өз ойларыңды айтыңдар.

    Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Екі жұлдыз = оқушылар екі ұнаған нәрсесін жазады

    Бір тілек = бір – біріне тілек білдіреді.

    Аққу болып ұшамыз

    Көлге келіп қонамыз

    Көлдің бетін құшамыз

    Қайта самғап ұшамыз




    Белсенді оқу

    (Т.Ж) 3 тапсырма. «Баяндама» әдісі арқылы берілген демалыс орнын жарнамалайды.

    Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға сұрақтар қою арқылы ынталандырамын.

    Нұсқау: Әр топ өзінің демалыс орны бойынша жарнама жасайды. Жарнама жасау үшін әр топқа А3 қағазы таратылады. Әр топ таңдалған демалыс орны бойынша тірек сөздерді пайдалана отырып, сурет салу арқылы буклет жасайды.

    Тірек сөздер:

    I топ: Бурабай – тау, су, демалыс орны, әдемі

    II топ: Алматы –

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арынханова Ақтолқын Нұрәдiлқызы
    15 Қараша 2020
    2074
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 2 сынып. Дүниетану пәнi. "Қазақстанға саяхат"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 2 сынып. Дүниетану пәнi. "Қазақстанға саяхат"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүниетану пәнi бойынша, "туризм" бөлiмi сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пән: дүниетану

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Күні:

    Сынып: 2

    Мектеп: Қарағанды обл, Балқаш қ. Абай атындағы №2 лицей КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Арынханова А.Н

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    2.4 Туризм. Қазақстанға саяхат.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау;


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды;

    Көптеген оқушылар:

    Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтай отырып, суреттермен сипаттайды

    Кейбір оқушылар:

    туризмнің түрлеріне мысал келтіреді


    Бағалау критерийлері

    • зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды;

    • туризмнің түрлерін атайды.

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

    Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:

    Қазақстан туризмінің негізгі түрлерін мақсаттары бойынша жіктей алады

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Турист; саяхат; демалыс орны

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Біз бағытты қалай көрсете аламыз?

    Бізге не үшін карта керек?

    Құндылықтарды дарыту


    Тапсырмаларды орындата отырып оқушылардың бойларына өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын дарытамын.


    Пәнаралық байланыстар

    тапсырма бойынша жұмыс барысында оқушылардың дұрыс сөйлеуін, ойын толығымен айту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланыстырамын.

    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білім


    Саяхат сөзінің мағынасын түсінеді. Өздерінің барған демалыс орындарын айта алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут


    Сабақ басында:

    Ширату жаттығуы

    Ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашамын.

    Суреттер:

    ,,, ,, , ,,

    Сағат, қоян, хат


    Жауабы: Саяхат


    «Қима қағаздар» арқылы топқа бөлу.

    -Қазақстанның демалыс орындары бейнеленген суреттердің ішінен бірдей сурет берілген оқушылар бір топ құрайды.

    I топ: Бурабай

    II топ: Алматы

    III топ: Түркістан

    IV топ :Нұр – сұлтан


    Оқу мақсатын түсіндіру:

    • Олай болса бүгін біз Қазақстанның қай

    жерлеріне саяхат жасауға болатынын білетін боламыз.




    презентация






    Демалыс орындарының таратпа қағаз суреттері

    Сабақтың ортасы


    5 минут





















    7 минут












































    3 минут






















    Сергіту сәті


    2 минут




    Shape1


    10 минут



























    5 мин

    Жаңа сабақты түсіндіру

    Тақырыпты ашу сұрақтары:

    -Саяхат дегеніміз не?

    -Саяхатты тағы қалай атауға болады?

    -Қазақстанда туризм дамыған ба?

    - Қазақстанның демалыс орындарына барып көрдіңдер ме?

    - Қазақстанда кездесетін қандай демалыс орындарын білесіңдер?

    - Олардың қандай ерекшеліктері бар?


    Анықтама

    Туризм дегеніміз – адамдардың өзі тұратын жерден әр түрлі мақсатпен басқа жерлерге уақытша сапарға шығуы.

    Саяхатқа шыққан адамды турист деп атайды.

    Туристтің саяхаттау мақсатына қарай:

    • Спорттық ойын– сауық

    • Мәдени - танымдық

    • Емдік - сауықтыру

    • Экологиялық – деп бөлінеді.

    Белсенді оқу

    (Ұ.Ж) 1 тапсырма: оқулықпен жұмыс

    «Сұрақ – жауап» әдісі бойынша кез – келген оқушыға сұрақ қою арқылы мәтінді сұраймын.

    Саралау: «Қарқын тәсілі» арқылы мәтінді оқу және сабақты қабылдау қабілеті төмен оқушыларға оқу жұмысына қосымша уақыт беремін, қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін.

    Қосымша тапсырма: оқыған мәтіні бойынша Қазақстандағы демалыс орындарының бірінің суретін салып көрсетеді.

    Нұсқау: Қазақстанның туристтік жерлері туралы мәтінді оқиды. Сол бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Мәтін:

    Қазір Қазақстанда туризмнің барлық түрі бар. Туристерді біздің еліміздің көне тарихы мен мәдениеті, табиғатының сұлулығы мен алуан түрлілілігі қызықтырады.

    Тарихқа қызығатын адамдар Қазақстанның оңтүстігіне саяхат жасайды. Көне заманда ол жермен әлемге әйгілі Ұлы Жібек жолы өткен. Оның бойындағы қалаларға, ашық аспан астындағы мұражайларға саяхаттау танымдық туризмге жатады.

    Қожа Ахмет Ясауи кесенесі Түркістан қаласында. Бұл Қазақстандағы әйгілі ескерткіштердің бірі саналады.

    Негіздеме: оқушыларға бір мәтінді бірігіп оқу және сол бойынша сұрақтарға жауап беру мақсатында олардың өзгелерге деген көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын және білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысын қалыптастырамын.

    Қорытынды:

    1.Қазақстанда саған таныс қандай туристтік орындар бар? Олар жайлы әңгімеле.

    2. Егер саған еліміздің кез - келген жеріне саяхат жасауға мүмкіндік болса, сен қай жерді таңдар едің? Неге? Ол саған несімен ұнайды?

    Қ.Б «Ауызша бағалау» әдісі

    Мұғалімнің мадақтау сөздері:

    • Жарайсың!

    • Ойланып көр!

    • Тамаша!



    (Ж.Ж) 2 – тапсырма: картамен жұмыс

    «Еркін пікір» әдісі арқылы картамен жұмыс жасайды.

    Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы Қазақстан картасымен жұмыс жасауда қолдау қажет ететін оқушыларға сұрақ қою арқылы көмектесемін.

    Мысалы,

    • Нұр – Сұлтан қаласы қай облыста орналасқан?

    • Ақмола облысында тағы қандай демалыс орындарын көріп тұрсың?

    Нұсқау: Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай

    жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген нысандарды табады және ол нысандардың тұстарын табады.

    Негіздеме: оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу арқылы коммуникативтік және ғылыми – зерттеу дағдыларын қалыптастырамын.

    Қорытынды:

    1. Қай мемлекеттің картасы бойынша жұмыс жасадық?

    2. Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген? Өз ойларыңды айтыңдар.

    Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Екі жұлдыз = оқушылар екі ұнаған нәрсесін жазады

    Бір тілек = бір – біріне тілек білдіреді.

    Аққу болып ұшамыз

    Көлге келіп қонамыз

    Көлдің бетін құшамыз

    Қайта самғап ұшамыз




    Белсенді оқу

    (Т.Ж) 3 тапсырма. «Баяндама» әдісі арқылы берілген демалыс орнын жарнамалайды.

    Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға сұрақтар қою арқылы ынталандырамын.

    Нұсқау: Әр топ өзінің демалыс орны бойынша жарнама жасайды. Жарнама жасау үшін әр топқа А3 қағазы таратылады. Әр топ таңдалған демалыс орны бойынша тірек сөздерді пайдалана отырып, сурет салу арқылы буклет жасайды.

    Тірек сөздер:

    I топ: Бурабай – тау, су, демалыс орны, әдемі

    II топ: Алматы –

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 2 сынып
    15.11.2020
    2074
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арынханова Ақтолқын Нұрәдiлқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации