Материалдар / Ашық сабақ 2 сынып. Дүниетану пәнi. "Қазақстанға саяхат"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 2 сынып. Дүниетану пәнi. "Қазақстанға саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану пәнi бойынша, "туризм" бөлiмi сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
1829
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Пән: дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Күні:

Сынып: 2

Мектеп: Қарағанды обл, Балқаш қ. Абай атындағы №2 лицей КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Арынханова А.Н

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

2.4 Туризм. Қазақстанға саяхат.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды;

Көптеген оқушылар:

Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтай отырып, суреттермен сипаттайды

Кейбір оқушылар:

туризмнің түрлеріне мысал келтіреді


Бағалау критерийлері

  • зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды;

  • туризмнің түрлерін атайды.

Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:

Қазақстан туризмінің негізгі түрлерін мақсаттары бойынша жіктей алады

Пәнге тән лексика мен терминология:

Турист; саяхат; демалыс орны

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Біз бағытты қалай көрсете аламыз?

Бізге не үшін карта керек?

Құндылықтарды дарыту


Тапсырмаларды орындата отырып оқушылардың бойларына өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын дарытамын.


Пәнаралық байланыстар

тапсырма бойынша жұмыс барысында оқушылардың дұрыс сөйлеуін, ойын толығымен айту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланыстырамын.

АКТ қолдану дағдылары



Бастапқы білім


Саяхат сөзінің мағынасын түсінеді. Өздерінің барған демалыс орындарын айта алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Сабақ басында:

Ширату жаттығуы

Ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашамын.

Суреттер:

,,, ,, , ,,

Сағат, қоян, хат


Жауабы: Саяхат


«Қима қағаздар» арқылы топқа бөлу.

-Қазақстанның демалыс орындары бейнеленген суреттердің ішінен бірдей сурет берілген оқушылар бір топ құрайды.

I топ: Бурабай

II топ: Алматы

III топ: Түркістан

IV топ :Нұр – сұлтан


Оқу мақсатын түсіндіру:

  • Олай болса бүгін біз Қазақстанның қай

жерлеріне саяхат жасауға болатынын білетін боламыз.




презентация






Демалыс орындарының таратпа қағаз суреттері

Сабақтың ортасы


5 минут





















7 минут












































3 минут






















Сергіту сәті


2 минут




Shape1


10 минут



























5 мин

Жаңа сабақты түсіндіру

Тақырыпты ашу сұрақтары:

-Саяхат дегеніміз не?

-Саяхатты тағы қалай атауға болады?

-Қазақстанда туризм дамыған ба?

- Қазақстанның демалыс орындарына барып көрдіңдер ме?

- Қазақстанда кездесетін қандай демалыс орындарын білесіңдер?

- Олардың қандай ерекшеліктері бар?


Анықтама

Туризм дегеніміз – адамдардың өзі тұратын жерден әр түрлі мақсатпен басқа жерлерге уақытша сапарға шығуы.

Саяхатқа шыққан адамды турист деп атайды.

Туристтің саяхаттау мақсатына қарай:

  • Спорттық ойын– сауық

  • Мәдени - танымдық

  • Емдік - сауықтыру

  • Экологиялық – деп бөлінеді.

Белсенді оқу

(Ұ.Ж) 1 тапсырма: оқулықпен жұмыс

«Сұрақ – жауап» әдісі бойынша кез – келген оқушыға сұрақ қою арқылы мәтінді сұраймын.

Саралау: «Қарқын тәсілі» арқылы мәтінді оқу және сабақты қабылдау қабілеті төмен оқушыларға оқу жұмысына қосымша уақыт беремін, қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін.

Қосымша тапсырма: оқыған мәтіні бойынша Қазақстандағы демалыс орындарының бірінің суретін салып көрсетеді.

Нұсқау: Қазақстанның туристтік жерлері туралы мәтінді оқиды. Сол бойынша сұрақтарға жауап береді.

Мәтін:

Қазір Қазақстанда туризмнің барлық түрі бар. Туристерді біздің еліміздің көне тарихы мен мәдениеті, табиғатының сұлулығы мен алуан түрлілілігі қызықтырады.

Тарихқа қызығатын адамдар Қазақстанның оңтүстігіне саяхат жасайды. Көне заманда ол жермен әлемге әйгілі Ұлы Жібек жолы өткен. Оның бойындағы қалаларға, ашық аспан астындағы мұражайларға саяхаттау танымдық туризмге жатады.

Қожа Ахмет Ясауи кесенесі Түркістан қаласында. Бұл Қазақстандағы әйгілі ескерткіштердің бірі саналады.

Негіздеме: оқушыларға бір мәтінді бірігіп оқу және сол бойынша сұрақтарға жауап беру мақсатында олардың өзгелерге деген көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын және білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысын қалыптастырамын.

Қорытынды:

1.Қазақстанда саған таныс қандай туристтік орындар бар? Олар жайлы әңгімеле.

2. Егер саған еліміздің кез - келген жеріне саяхат жасауға мүмкіндік болса, сен қай жерді таңдар едің? Неге? Ол саған несімен ұнайды?

Қ.Б «Ауызша бағалау» әдісі

Мұғалімнің мадақтау сөздері:

  • Жарайсың!

  • Ойланып көр!

  • Тамаша!



(Ж.Ж) 2 – тапсырма: картамен жұмыс

«Еркін пікір» әдісі арқылы картамен жұмыс жасайды.

Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы Қазақстан картасымен жұмыс жасауда қолдау қажет ететін оқушыларға сұрақ қою арқылы көмектесемін.

Мысалы,

  • Нұр – Сұлтан қаласы қай облыста орналасқан?

  • Ақмола облысында тағы қандай демалыс орындарын көріп тұрсың?

Нұсқау: Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай

жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген нысандарды табады және ол нысандардың тұстарын табады.

Негіздеме: оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу арқылы коммуникативтік және ғылыми – зерттеу дағдыларын қалыптастырамын.

Қорытынды:

  1. Қай мемлекеттің картасы бойынша жұмыс жасадық?

  2. Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген? Өз ойларыңды айтыңдар.

Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Екі жұлдыз = оқушылар екі ұнаған нәрсесін жазады

Бір тілек = бір – біріне тілек білдіреді.

Аққу болып ұшамыз

Көлге келіп қонамыз

Көлдің бетін құшамыз

Қайта самғап ұшамыз




Белсенді оқу

(Т.Ж) 3 тапсырма. «Баяндама» әдісі арқылы берілген демалыс орнын жарнамалайды.

Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға сұрақтар қою арқылы ынталандырамын.

Нұсқау: Әр топ өзінің демалыс орны бойынша жарнама жасайды. Жарнама жасау үшін әр топқа А3 қағазы таратылады. Әр топ таңдалған демалыс орны бойынша тірек сөздерді пайдалана отырып, сурет салу арқылы буклет жасайды.

Тірек сөздер:

I топ: Бурабай – тау, су, демалыс орны, әдемі

II топ: Алматы 770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!