Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 2 сынып. Дүниетану пәнi. "Қазақстанға саяхат"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Күні: Сынып: 2 |
Мектеп: Қарағанды обл, Балқаш қ. Абай атындағы №2 лицей КММ Мұғалімнің аты-жөні: Арынханова А.Н Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы |
2.4 Туризм. Қазақстанға саяхат. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау;
|
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтайды; Көптеген оқушылар: Зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтай отырып, суреттермен сипаттайды Кейбір оқушылар: туризмнің түрлеріне мысал келтіреді
|
||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады. Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз: Қазақстан туризмінің негізгі түрлерін мақсаттары бойынша жіктей алады Пәнге тән лексика мен терминология: Турист; саяхат; демалыс орны Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Біз бағытты қалай көрсете аламыз? Бізге не үшін карта керек? |
||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Тапсырмаларды орындата отырып оқушылардың бойларына өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын дарытамын.
|
||||||
Пәнаралық байланыстар |
тапсырма бойынша жұмыс барысында оқушылардың дұрыс сөйлеуін, ойын толығымен айту жұмыстарын ұйымдастыру арқылы әдебиеттік оқу пәнімен байланыстырамын. |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
|
||||||
Бастапқы білім |
Саяхат сөзінің мағынасын түсінеді. Өздерінің барған демалыс орындарын айта алады. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 5 минут |
Сабақ басында: Ширату жаттығуы Ребусты шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашамын. Суреттер: ,,, ,, , ,, Сағат, қоян, хат
Жауабы: Саяхат
«Қима қағаздар» арқылы топқа бөлу. -Қазақстанның демалыс орындары бейнеленген суреттердің ішінен бірдей сурет берілген оқушылар бір топ құрайды. I топ: Бурабай II топ: Алматы III топ: Түркістан IV топ :Нұр – сұлтан
Оқу мақсатын түсіндіру:
жерлеріне саяхат жасауға болатынын білетін боламыз. |
презентация
Демалыс орындарының таратпа қағаз суреттері |
|||||
Сабақтың ортасы
5 минут
7 минут
3 минут
Сергіту сәті
2 минут
10 минут 5 мин |
Жаңа сабақты түсіндіру Тақырыпты ашу сұрақтары: -Саяхат дегеніміз не? -Саяхатты тағы қалай атауға болады? -Қазақстанда туризм дамыған ба? - Қазақстанның демалыс орындарына барып көрдіңдер ме? - Қазақстанда кездесетін қандай демалыс орындарын білесіңдер? - Олардың қандай ерекшеліктері бар?
Анықтама Туризм дегеніміз – адамдардың өзі тұратын жерден әр түрлі мақсатпен басқа жерлерге уақытша сапарға шығуы. Саяхатқа шыққан адамды турист деп атайды. Туристтің саяхаттау мақсатына қарай:
Белсенді оқу (Ұ.Ж) 1 тапсырма: оқулықпен жұмыс «Сұрақ – жауап» әдісі бойынша кез – келген оқушыға сұрақ қою арқылы мәтінді сұраймын. Саралау: «Қарқын тәсілі» арқылы мәтінді оқу және сабақты қабылдау қабілеті төмен оқушыларға оқу жұмысына қосымша уақыт беремін, қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беремін. Қосымша тапсырма: оқыған мәтіні бойынша Қазақстандағы демалыс орындарының бірінің суретін салып көрсетеді. Нұсқау: Қазақстанның туристтік жерлері туралы мәтінді оқиды. Сол бойынша сұрақтарға жауап береді. Мәтін: Қазір Қазақстанда туризмнің барлық түрі бар. Туристерді біздің еліміздің көне тарихы мен мәдениеті, табиғатының сұлулығы мен алуан түрлілілігі қызықтырады. Тарихқа қызығатын адамдар Қазақстанның оңтүстігіне саяхат жасайды. Көне заманда ол жермен әлемге әйгілі Ұлы Жібек жолы өткен. Оның бойындағы қалаларға, ашық аспан астындағы мұражайларға саяхаттау танымдық туризмге жатады. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі Түркістан қаласында. Бұл Қазақстандағы әйгілі ескерткіштердің бірі саналады. Негіздеме: оқушыларға бір мәтінді бірігіп оқу және сол бойынша сұрақтарға жауап беру мақсатында олардың өзгелерге деген көзқарастарына құрметпен қарау құндылығын және білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысын қалыптастырамын. Қорытынды: 1.Қазақстанда саған таныс қандай туристтік орындар бар? Олар жайлы әңгімеле. 2. Егер саған еліміздің кез - келген жеріне саяхат жасауға мүмкіндік болса, сен қай жерді таңдар едің? Неге? Ол саған несімен ұнайды? Қ.Б «Ауызша бағалау» әдісі Мұғалімнің мадақтау сөздері:
(Ж.Ж) 2 – тапсырма: картамен жұмыс «Еркін пікір» әдісі арқылы картамен жұмыс жасайды. Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы Қазақстан картасымен жұмыс жасауда қолдау қажет ететін оқушыларға сұрақ қою арқылы көмектесемін. Мысалы,
Нұсқау: Картада Қазақстанның қай аймақтарына, қай жерлеріне саяхаттауға болатыны көрсетілген нысандарды табады және ол нысандардың тұстарын табады. Негіздеме: оқушыларды бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу арқылы коммуникативтік және ғылыми – зерттеу дағдыларын қалыптастырамын. Қорытынды:
Қ.Б. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Екі жұлдыз = оқушылар екі ұнаған нәрсесін жазады Бір тілек = бір – біріне тілек білдіреді. Аққу болып ұшамыз Көлге келіп қонамыз Көлдің бетін құшамыз Қайта самғап ұшамыз
Белсенді оқу (Т.Ж) 3 тапсырма. «Баяндама» әдісі арқылы берілген демалыс орнын жарнамалайды. Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы тапсырманы орындауда қолдауды қажет ететін оқушыларға сұрақтар қою арқылы ынталандырамын. Нұсқау: Әр топ өзінің демалыс орны бойынша жарнама жасайды. Жарнама жасау үшін әр топқа А3 қағазы таратылады. Әр топ таңдалған демалыс орны бойынша тірек сөздерді пайдалана отырып, сурет салу арқылы буклет жасайды. Тірек сөздер: I топ: Бурабай – тау, су, демалыс орны, әдемі
II топ: Алматы – 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |