Пән: Көркем
еңбек
Орта мерзімді жоспар
бөлімі:
5С-бөлім:
Өнер
Күні:04.02.2021ж
Сынып:
3-сынып
|
Мектеп: Д.Қонаев атындағы
№9 ІТ мектеп-лицей
Мұғалімнің аты-жөні:
Жанабаева Б
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Бейнелеу өнерінің
жанрлары.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
3.2.3.2 әртүрлі тәсілдермен
және материалдармен
(ермексаз,
қолданыстан шыққан, қағаз
материалдары) көлемді
пішіндер
жасау;
3.2.2.2 жұмысты
орындау үшін әртүрлі әдістер мен
материалдардыұсыну
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар жасай
алады:
• • өзінің шығармашылық жұмысының
идеясын, жасалу жолдары мен қолданған материалдары туралы айта
алады;
Оқушылардың көбі жасай
алады:
• Алған білімі бойынша жоба
жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре
алады.
Оқушылардың кейбірі жасай
алады:
•
Тақырыпқа байланысты
қосымша тапсырмаларды орындай
алады.
|
Бағалау
критерийлері
|
• Берілген тақырып бойынша
тапсырмаларды орындайды.
• Алған білімі бойынша жоба
жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре
алады.
• Тақырыпқа байланысты қосымша
тапсырмаларды орындай алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып,
еңбекке баулу.
Жеке және топта жұмыс жасай алу,
ынтымақтастық.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Дүниетану, қазақ
тілі, әдебиеттік
оқу.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет-ресурстар,
дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты
іздеу;
|
Ресурстар
|
Топқа бөлуге арналған парақшалар, жұмыс
дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар.,
постер, кері байланыс парағы т.б
|
Бастапқы
білім
|
Оқушылар көлемді
жұмыс жасауға дағдыланған. Шығармашылық зерттеу дағдыларын қолдана
отырып, оқушылар әр түрлі геометриялық денелерді зерделеген.
Өздерінің шығармашылық идеяларын ойластырды және көлемді
архитектуралық бұйымдар жасап,
бағалады.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Жаңа топ
құру
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық шынжыры»
жылулық шеңбері
Балалар бір-бірінің қолдарынан
ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына
тоқтайды.
Оқу құралдары арқылы
(өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі
ручка, (қарындаш, өшіргіш)
қойылады
ә р оқушы өзіне
ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ
құрайды
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Оқушыларды топтарға бөлуге
арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер»
Бұл әдіс оқушылар өз ойларын
дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға
уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен
бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы
тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын
ұсыныңыз.
Ежелгі
өнер
(С)Оқушыларғаәртүрліматериалдарданжасалғанжәнеою-өрнектерменбезендірілгенежелгіыдыс-аяқтардыңсуреттерінқарапшығуларынұсыныңыз.
(С,Қ)Оқушыларғақарастырғанматериалдарынақатыстысұрақтарғажауапберіп,
скетчбуктерінежазыпалуларынсұраңыз.
1. Көрсетілген суреттерде не
көріп тұрсыз?
2. Ертеде ыдыс-аяқтарды қандай
материалдардан жасаған?
3. Ол қалай
безендірілген?
4. Бұл бейнелер үшін ежелгі
суретшілер қандай түстер мен пішіндерді
қолданған?
Оқушыларға қандай бейнелердің
ұнайтынын бірлескен әңгімеде
анықтаңыз.
(Ө,Қ)Оқушыларға өткен
тапсырмадан таңдап алған бейнесін әр түрлі сызықтар, түстер,
пішіндер мен бедерлерді қолданып, скетчбуктеріне суреттемелер
салуларын сұраңыз.
(С)Оқушылар шағын көрме
ретінде ұйымдастырылған барлық сыныптың жұмыстарын қарастырып, өз
пікірлерін айтады.
Дескриптор:
• Берілген тақырып бойынша
тапсырмаларды орындайды.
• Алған білімі бойынша жоба
жасап, мұғалімнің көмегімен түсіндіре
алады.
• Тақырыпқа байланысты қосымша
тапсырмаларды орындай алады.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі
тапсырмаларын
орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
|
Сабақтың
соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
«Ойлан, Жұптас,
Пікірлес»
Оқушыларға қандай да
болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты
орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма
жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген
уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы
жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің
екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына
болады.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Кері байланыс
парақшасы.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
Оқушылардың бірін-бірі, өзін
өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және
құрбыларын әділ бағалауға
үйрету.
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке
қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият
теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды
пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез
келген
кезеңінде қолданыла
алады.
|
Бұл бөлімде
оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
|
Денсаулық сақтау технологиял
ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет
түрлері.
Осы сабақта қолданылат
ын
Қауіпсіздік
техникасы
ережелерінің
тармақтары.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау
дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы
да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл
бөлу
қажет?
|