Басы
3
мин
5
мин
5
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал
орнату.
-Ал
балалар,
Орнымыздан
тұрайық
Алақанды
созайық
Алақанда
жылулық
Досымызға
сыйлайық
-Қазір бізде әдебиеттік
оқу пәні. Дәптер, оқулығымызды ретке келтірейік. Оқушы қалай
сабаққа қатысады?
|
Мұғаліммен бірге хормен
қайталайды
Оқу құралдарын ретке келтіріп,
партаға қолдарын қойып тәртіпке
келеді
|
Жарайсыңдар!
|
Дәптер
оқулық
|
Үй тапсырмасын
тексеру
-Үйге қандай тапсырма
берілді?
Мәтінге сүйене отырыпс
сурет салу
Ой
қозғау
«Сиқырлы парақ»
әдісі
-Балалар, бүгінгі тақырыбымыз
не жайында болатынын білу үшін сендерге сиқырлы парақша таратамын.
Бояу арқылы сендер сол парақта қандай сөз жасырынғанын
оқисыңдар.
1-топқа Бүк, шік, алшы,
тәйкі
2-топқа
Асық
3-топқа
Сақа
-Сонымен 1-топ сендерде қандай
сөз шықты?2-топ сендерде қандай сөз
шықты?
3-топ сендерде қандай сөз
шықты?
-Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі
тақырыбымыз не жайында
болмақ?
-Дұрыс
айтасыңдар.
-Ендеше бүгін сабаққа белсене
қатысып отырған оқушыларды осы асықпен бағалайтын
боламын.
«Микрофон»
әдісі
-Асық туралы қандай мәліметтер
білеміз?Кәнекей ортаға
салайық.
-Асықтың жақтарын ата ( Бүк,
шік, алшы, тәйкі)
-Асық ойнау үшін бізге не
қажет? ( Шеңбер сызу, асықтар,
ойыншылар)
-Асық қандай жануардан және
қай сирағынан алынады?(қойдың артқы сирағынан
алынады)
-Асық ойының пайдасы?
(мергендік, дәлдік ,
ептілік)
-Асық ойыны қандай
ойын?(қазақтың ұлттық ойыны)
-Ал ондай болса балалар, асық
туралы біраз дүниені талқыладық. Оқулығымыздың 38-бетін ашып,
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мен мақсатын оқып
танысайық.
(Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын тақтаға ілу)
|
.Үйге берілген тапсырманы
айтады
Салаған суреттерін тақтаға
іледі
Парақты бояу арқылы тақырыпты
болжайды.
Асық туралы сұрақтарға жауап
беру арқылы білетіндерін
айтады
Асық туралы видео
көреді
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбымен танысады
|
Дескриптор:
-Суретті әдемі
салады 1б
-Мәтін мазмұнына сай сурет
салады 1б
-Мәтін бойынша 1 сұрақ
құрастырады 1б
Жарайсыңдар!
ҚБ асықпен
бағалау
|
Сиқырылы парақтар,
бояу, қылқалам
Қима
асықтар
Асық туралы
видео
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты А4 қағаз
|
Ортасы
2
мин
3
мин
15
мин
|
- Дәптерге күн ретін жазамыз.
(Тақтаға күн ретін жазу).
-Бүгінгі біздің оқып танысатын
әңгімеміздің авторымен жақынырақ танысып
алайық.
-Композиция, сюжет сөзін қай
жерден естідіңдер? (Көркем еңбек
пәні)
-Ондай болса мына сұраққа
жауап беріп көріңдерші: - Мәтін неше бөліктен тұратын еді? (3-
бөлік басы, ортасы, соңы)
-Енедеше, ең алдымен
композиция және сюжет деген не екенін оқып танысып алайық.Өйткені
қазір мәтінмен танысып болған соң, осы композиция сюжет бойынша
талдайтын боламыз. (40-бет)
Композиция
|
Сюжет
|
Басы
Ортасы
соңы
|
Шығармадағы
оқиғалардың тізбегі.
|
1-тапсырма Шешендік сөзің мәнін
түсіндіріп көр. Суретті пайдалан.Жауабыңды дәптерге
жаз.
Қой асығы
демеңдер,
Қолыңа жақса, сақа
қой.
Жасы кіші
демеңдер,
Ақылы асса, аға
ғой.
2-тапсырма
-Мәтіннің тақырыбы «Елдестің
ойыны» деп аталады. Мәтінді оқымай тұрып, мәтіннің не туралы екенін
болжап көріңдерші?
-Қандай ойын деп
ойлайсыңдар?
-Ендеше мәтінді түсініп
оқиық.
Өз беттерінше 1-рет
оқу
Кезекпен оқыту(Әр топтан 1
оқушы оқиды)
«Гүл» әдісі
Топтық
жұмыс:Әр топқа мәтінді талдауға
арналған үлестірмелі карточкалар тарату
1-топ Сұрақтарға жауап беру
арқылы мәтіннің басталуын
әңгімелейді
2-топ Сұрақтарға жауап беру
арқылы мәтіннің ортасын
әңгімелейді
3-топ Сұрақтарға жауап беру
арқылы мәтіннің соңын
әңгімелейді
Сергіту
сәті
Екі қолға қаламсап ұстап
музыка ырғағымен қаламсаптарын бір-біріне соғу арқылы қимыл
қозғалыс жасайды
-Балалар, сергіту сәті ұнады
ма?
.
|
Дәптерге күн ретін
жазады
Автормен
танысады
Мәтіннің бөліктерін еске
түсіреді.
Композиция мен сюжет ережесін
оқиды, танысады
Өлең жолдарын оқып, дәптерге
шешендік сөздің мағынасын
жазады
Мәтіннің тақырыбын оқып не
шығарма туралы екенін
болжайды.
Қандай ойын туралы әңгіме
екенін юолжайды.
Мәтінді өз бетінше
оқиды
Мәтінді кезекпен дауыстап
оқиды..
Сергіту сәтін
жасайды
|
ҚБ
Асықпен
бағалау
Дескриптор:
-Шешендік сөздің мағынасын
жазады 1б
ҚБ асықпен
бағалау
Дескриптор:
-Автор мен тақырыбын
жазады 1б
-Басты кейіпкерді
сипаттайды 1б
-Басы, ортасы соңына жоспар
құрады 1б
-Мәтіннің негізгі ойын
жазады 1б
-Шығарма несімен ұнағанын
жазады 1б
|
Тақта
бор
Оспан Әубәкіров
портреті
Оқулық
Бағалауға қима
асықтар
|
Соңы
5
мин
|
-Ендеше, сабағымызды
жалғастырайық.
-Ең соңғы тапсырмаға да келіп
жеттік
«Хат жазу»
әдісі
3-тапсырма Мәтін бойыншы бір сұрақ
құрастыр.
- «Ойнай білу де – өнер» нақыл
сөзі мен «Елдестің ойыны» әңгімесінің қандай байланысы
бар?
-Иә дұрыс айтасыңдар, өз
ортаңда керемет шебер ойгай білу де – өнерге жатады екен.
Қорытындылай келе не нәрсені елден ерекше асқан шебермен орындай
алатын болсаң өл өнерге, әрі талантқа жатады
екен.
-Бүгінгі сабағымыздың
мақсатына жеттік пе?
|
Оқыған мәтін бойынша берілген
стиккерге 1 сұрақ жазады.
«Ойнай білу де – өнер » нақыл
сөзін әңгімемен
байланыстырады.
|
Дескриптор:
-Мәтін бойынша мағыналы сұрақ
құрастырады 1б
ҚБ асықпен
бағалау
|
Стиккер
|
Рефлексия
5
мин
|
-Ал балалар, бүгінгі сабақтан
жинаған ұпайларымызды санап, жазып
қоямыз.
«Смайлик» әдісі
-Енді бүгінгі сабақтан алған
әсерімізді ортаға салайық.
Смайлкте жазылған сандардың
біреуін таңдап, дәптерге жазу арқылы сабаққа кері байланыс
береді
Үйге тапсырма: Мазмұндау және
40-бет 5-тапсырма
|
Жинаған ұпайларын санап
дәптерлеріне жазып қояды
Күнделіктеріне үй тапсырмасын
жазады.
|
Күнделіктеріне алған балдарын
өздері жазады. Ал мұғалім қол
қояды
|
Күнделік кз мен оқушы
күнделігі
|