Материалдар / Ашық сабақ: 3D редакторы

Ашық сабақ: 3D редакторы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: 3D редакторы тақырыбында информатика 6 сыныптарға арналған. Пән мұғалімі Әбітханова Т.Н.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2021
1339
2 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: ________________

Тақырып: 3D – редакторы

Мектеп: «Көкөзек ауылындағы орта мектебі» КММ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3D баспа

Күні: 21.10.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Әбітханова Т.Н.

Сынып: 6 «А»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

SketchUp бағдарламасымен танысып, қолдана біледі.


Сабақтың мақсаты

- 3D- редакторының мүмкіндіктерін сипаттау;

- 3D- модельдер қолдану мысалдарын келтіру.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

7 минут

Ұйымдастыру.Оқушылармен амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылар назарын аудару.

Үй тапсырмасын сұрау.

Мақсат: Өткен сабақты қайталау.

Миға шабуыл. Quizlet

бағдарламасы арқылы өтілген сабақты еске түсіру.

Мақсат: Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Дескриптор:Бос орынға дұрыс сөздерді іріктейді

Осы дескриптор бойынша оқушылар өзара бағалау жұмысын орындайды.

Quizlet

платформасы


https://quizlet.com/328088710/match








Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

7 минут






Оқушылар интернеттен мультфильм көру арқылы жаңа тақырыпты біледі.






You Tube



https://www.youtube.com/watch?v=L23mZuWL8YQ

Тақырыпты түсіндіру

12 минут



Модель дегеніміз не және модельдің қандай түрлері бар екенін түсіндіру.








3D - графика программалардың түрлерімен таныстыру.


SketchUp-8 программасын қалай іске қосу керектігін көрсету







Оқушыларды SketchUp-8 программасының терезесімен таныстыру.













Оқушыларға программа терезесінің негізгі элементттерін көрсету және түсіндіру.




3D - графика программалары:

AutoCAD, 3DStudio Max, Blender, SketchUp.

SketchUp-8 терезесі

Рисунок 4

Программа терезесінің негізгі элементттері:

Рисунок 3


Презентация

Жеке жұмыс

10 минут

Тапсырма 1: Сурет бойынша модель түрлерін анықтау.








Тапсырма 2: Сурет қиындыларынан жаңа тақырып бойынша программа атауларының мозайкасын құрастыру.


Дескриптор:тапсырманы орындай отырып модельдің түрлерін ажырата алады.



Дескриптор:жаңа тақырыптағы программа атауларының мозайкасын құру арқылы, оқушылар 3d программаларын есте сақтайды.

Осы дескриптор бойынша оқушылар өзара бағалау жұмысын орындайды.

LearningApps платформасы


https://learningapps.org/3257384

Презентация

Оқулық, дәптер


Сергіту сәті

2 минут

Видео ролик қосу

Видеога қарай отырып, сергіту жаттығуларын қайталайды


https://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU

Соңы

7 минут

Сабақты бекіту


Рефлексия



Кері байланыс







Үйге тапсырма:

Стикерлерді сабақты қаншалықты түсінгендеріне байланысты бағдаршамға жабсырады



  • «Үшөлшемді модельдер» тақырыбын қайталау.

  • Үшөлшемді графикаға арналған бағдарламаларды зерртеу.




стикерлер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылай отырып, қиындықтар кездескенде бағыт беремін. Әлсіз оқушыларға жеке консультация алуға мүмкіндік беремін.

Оқушылардың тапсырманы орындаудағы белсенділіктерін бақылау арқылы формативті бағалаймын. Сабақты бекіту кезінде оқушыларды жеке –жеке бағалаймын, оқушылар тапсырманың 80% дұрыс орындауы қажет

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылардың сабақты өткен материалмен байланысты екенін білуі.

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!