Сабақтың
ортасы
|
1.Тыңда.
Қайтала. Сөздікпен
таныстыру:
Жаңа
сөздер:
ғаламшар
-
• ғаламшар-планета
-
телескоп -телескоп
-
ірі - крупный
-
Ұсақ- мелкий
Жаңа сөздерді дұрыс айтуға
дағдыландыру жаттығуы:
2.
Тыңдалым.Айтылым.
2-тапсырма. Балалар не
туралы сөйлесті?
3. Оқылым.Айтылым.
3-тапсырма. Сұрақтарға жауап
айт.
Диалогке қатысқан
оқушылардың көңіл күйі қандай?
Қарамен берілген
сөйлемдер соңына неліктен леп белгісі
қойылды?
4. Айтылым. Жазылым
4-тапсырма.
а) Сөйлемдердің соңына (.) немесе (!)
қой.
1. Алақай, ғаламшар туралы фильм
көреміз
2. Әкем маған телескоп сыйлады
3. Ана жұлдызды қара, неткен жарық
4. Ғарышкер ағалар жасасын
Ә) Диалог құра. Көңіл
күйді білдіретін сөйлемдерді қатыстыр.
Б) Берілген сөздерге -лар,
-лер, -дар, -дер, -тар, -тер қосымшаларының қажеттісін жалғап
дәптерге жаз.
|
Тыңдалым,айтылым.
Сөздерді оқиды, қайталайды,
сөз тіркесін құрастырады.
СЛАЙДТА ТАПСЫРМАЛАРДЫ
ОРЫНДАЙДЫ 3,4,5
Суреттерді атауымен сәйкестендіріп
айт.
Тыңдалым.Айтылым.
2-тапсырма. Балалар не
туралы сөйлесті?
Айсана: Сәлем,
Қуаныш,
туған күнің құтты
болсын!
Қуаныш: Рақмет! Бақыт
екеуің
маған келіңдер.
Әкем телескоп
сыйлады. Ғаламшарларды қарай-
мыз.
Айсана: Керемет сыйлық!
Қазір Бақытқа айтамын.
Қуаныш: алақай! Менің дос-
тарым келеді!
Оқылым.Айтылым.
3-тапсырма.
Сұрақтарға жауап айтады.
Үлгі: Диалогке қатысқан балалар көңілді болды, өйткені
...
Есте сақтайық
Бұйыру
|
Тұр! Бері кел!
|
Таңғалу,
сүйсіну,
қуану
|
Керемет! Өте әдемі! Қалай
жарқырай-
ды! Алақай!
|
Үндеу, ұран айту
|
Алға, Қазақстан! Жасасын,
Қазақстан!
|
4-тапсырма
а) Сөйлемдердің соңына (.) немесе (!)
қойып жазады.
1. Алақай, ғаламшар
туралы фильм көреміз!
2. Әкем маған телескоп
сыйлады.
3. Ана жұлдызды қара, неткен
жарық!
4. Ғарышкер ағалар
жасасын!
Ә)
Үлгі:
Қуаныш: Алақай!
Анасы: Не болды, балам?
Қуаныш: Алақай! Қатты қуанып тұрмын!
Анасы: Неге қуанып тұрасың?
Қуаныш: Әкем туылған күніме телескоп сыйлады
емес пе? Енді ғаламшарларды
зерттеймін.
Анасы: Құтты болсын! Әкеңе алғыс айттың ба?
Қуаныш: Әкешіме мың алғыс!
Б)
Ғарышкер…, ғаламшар…,
тас…, сақина…, дөңгелек…, серік…, құпия…, ғалым…,
жұлдыз…
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-
берілген
сұраққа жауап береді.
Дескриптор:
Ойланып, сұрақтарға жауап айтады.
Дескриптор:
Сөйлемдердің соңына (.)
немесе (!) қойып жазады. Үлгі бойынша диалог
құрастырады
|
Слайд
Слайд
Оқулық 29
бет
Слайд
Оқулық
30 бет
Оқулық
31 бет
|