Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Ә.Тәжібаев атындағы №36 –мектеп-лицейі |
|||||||||
Пәні: |
Дүниетану |
|||||||||
Бөлім: |
Мамандықтар әлемі |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||
Күні: |
|
|||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№13 сабақ. Қандай кәсіби мерекелер бар? |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.6.1 зерттеулер негізінде кәсіби мерекелердің тарихын шығармашылық түрде таныстыру |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Кәсіби мерекелер туралы ақпараттарды білетін болады. |
|||||||||
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: ұлттық мәдениетті дәріптеу |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Ұйымдас тыру 3 мин
Өткен білімді еске түсіру
5 мин
Жаңа білім
26 мин
Сергіту сәті 2 мин
Бекіту 4 мин
Кері байланыс 5 мин |
Сабаққа дайындық.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ыстық алақан» әдісі арқылы бір-біріне жылу,күш-қуат береді. Мұғалімнің нұсқауымен «топперлер» көрсету арқылы,балалар іс-қимыл жасайды,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар суреттер жасырылған карточкалар таңдау арқылы үш топқа бөлінеді. І топ: «Құрылысшылар» ІІ топ «Мұғалімдер» ІІІ топ «Дәрігерлер» -Неге осы мамандықтарды таңдадыңдар? -Бұл мамандық иелері қандай жұмыс атқарады? -Халыққа тигізер пайдасы бар ма? «Спинер» әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын. Тарихи мұражайлар не үшін қажет? тақырыбына сұрақтарға жауап алу. 1.Тарихи мұражайлар не үшін қажет? 2. Мүражайлардың түрлерін ата. 3.Қандай мұражайларды білесіңдер? 4.Тарихи-өлкетану мұражайлары қай жерлерде кездеседі? 5.Өлкетану мұражайынан нені білуге болады? 6. Онда нелер болуы мүмкін? 7. Қазақстанда ең алғаш рет қай облыста күріш өсіру тарихи мұражайы ашылды? 8. Мұражай ашу үшін не істеу керек Жаңа тақырыпты ашу «Қай мамандық екенін тап» ойыны. – Қандай мамандық иелерін көрдіңдер? – Бұл мамандық иелерінің біз үшін маңызы бар ма? –Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін? –Балалар,осы мамандық иелерінің кәсіби мерекелері бар екендігін білесіңдер ме? Олай болса,бүгінгі сабағымызда осы кәсіби мерекелер туралы толығырақ білетін боламыз. Жаңа тақырып. Бейне жазба Сұрақ - жауап арқылы пысықтау. -Осы бейнебаянда не туралы білдіңдер? -Қазақстанда қандай мерекелер
бар екен? -Ұлттық мерекелерге қандай мерекелер жатады? -Мемлекеттік мерекелерге қандай мерекелер жатады? - Өз кәсібінің маңызын сезіну үшін Үздіктерді марапаттау үшін
Өзінің біртұтас команда мүшесі ретінде сезіну үшін Өз салаңдағы табыстар мен жетістіктерді білу үшін
Сенің пікірің қандай?
1-тапсырма: Жұптық жұмыс «Мен саған,сен маған» әдісі Мемлекеттік және кәсіби мерекелерді салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табыңдар.
-Балалар қазір біз билеп,көңілімізді көтерейік. -Би өнері кәсіби мамандыққа жатады ма? -Осы кәсіби мамандық иесін – хореограф деп атаймыз. Сергіту сәті. «Биле, биле» әдісі 2-тапсырма: Топтық жұмыс. 1 топ: 55 – беттегі мәліметтер қандай кәсіби мерекелер туралы айтылғанын ортаға салыңдар! Олар кәсіби мерекесін қай айда атап өтеді? 2 топ: «Ұстаздар күнінің тарихынан» 56 бет, постер қорғау.(плакат, маркерлер) 3 топ: «Бақыла. Зертте» әдісі. (ермексаздар)Теміржолшы,ұшқыш,құрылысшы, робото техника, электр дәнекерлеуші , фотограф мамандардың халыққа қандай қызмет жасайтынын білесіңдер ме? Аталған мамандықтарға байланысты модельдер жасау. Тұжырым:Еңбек пен шығармашылық еңбектеніп көп ізденген адам «Үздік маман» болады. ЕБҚ: Жекелеме оқушымен жұмыс (инклюзивті оқушы) Оқушыға сурет беріп,қандай мамандық иелері туралы айтылғанын болжайды. «Додокаэдр» әдісі арқылы сабақты бекіту. -Қай мамандықты жақсы көресің? -Кім болғың келеді? -Ата-анаң қандай кәсіппен айналысады? -Болашақта бизнес түрімен айналысқың келеді ме? -Қиындығы мен қызығы қатар жүретін мамандық қандай деп ойлайсың? -Қандай мамандықты таңдар едің? -Робототехникаға,IT мамандығына қызығасың ба? -Ал,балалар сабақта жинаған ұпайларынды бағалау парағынан білетін боламыз.Тиісті жинаған ұпайы бойынша оқушыны бағалаймын. -Олай болса балалар бүгінгі сабаққа кері байланыс жасайықшы. -Оқушылар үйімізге хат,газет-журнал жеткізуші мамандық иесін кім деп атаймыз? Қане,суретке қарайықшы,кімді көріп тұрмыз? -Иә,балалар дұрыс айтасыңдар!Бұл-почташы. Енді бәріміз сендердің алдарыңа берілген: -Менің ойымша, -Себебі, -Мысалы, -Қорыта айтқанда конвертті толтырып, сабақтан алған әсерлерінді жазып,3 түрлі пошта жәшігіне саласыңдар.Жасыл жәшік – сабақ қызықты, болды,Сары жәшік – орташа деңгейде,Қызыл жәшік – сабақ түсініксіз болды. -Жарайсыңдар!Өте жақсы! -Балалар үй тапсырмасына: 1-топ:55 – бет оқу,мазмұндау 2- топ: 56- бет оқу,сурет салу 3- топ: 57-бет оқу,іздену Сабақ аяқталды,сау болыңдар! |
«Ыстық алақан» әдісін орындайды. Іс-қимыл жасайды
Топқа бөлінеді
Сұрақтарға жауап береді
Өткенді пысықтайды
Сұрақтарға жауап береді
Сұрақтарға жауап береді
Кәсіби мамандықтармен танысты.
Мерекелерді салыстырады және айырмашылығын анықтайды
«Мен саған,сен маған» әдісі арқылы тапсырманы бірлесе отырып орындайды
Сергіту сәтін орындайды
Кәсіби мерекелерді атайды Постер қорғайды Мамандықтарға байланысты модельдер жасайды
-Мамандық иелерін табады
«Додокаэдр» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Жинаған ұпайларын
санайды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |