Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Математика 4–сыныпСабақтыңтақырыбы: Үштаңбалысанғакөбейтужәнебөлу.Мақсаты:Білімділік:Оқушыларғаүштаңбалысанғажазбашакөбейтужәнебөлужайындатүсінік беру;Дамытушылық:Бағантүріндекөбейту мен бұрыштапбөлужағдайларыннегіздеу. Ой - өрісін, өзбетіншетапсырмаорындауқабілетіндамыту; Тәрбиелік:Ұқыпты, реттіжазудағдысынқалыптастыру. Адамгершілікке, достыққатәрбиелеу.Көрнекілігі:интерактивтітақта, слайд.Әдісі:ойын, сұрақ - жауап, түсіндіру, іздену.Түрі:ойынсабақ.Сабақтыңбарысы:І. Ұйымдастыру.Бір, екі, үшСыныпішітып - тыныш.Жалқаулықтытастаймыз,Сабақтыбізбастаймыз.ІІ. « Тездет, біраққателеспе!» ойыныТоптық жұмысқа арналған «Мозговой Штурм» тапсырмасы: A4 парақтарында 3 мысал жазылған. Топтағы оқушылар өздерінің шешімдерін қағазға жазады, талқылайды, бір-бірін түзейді. Оқушылар өздерін көрсете алу үшін,есептерді өз кезегінде орындайды.88101+9870: 35 = 88101+282 = 8838349469 - 14382: 47 = 49469 - 306= 4916351643 - 22320: 36 = 51643 - 620= 51023ІІІ. Математикалық диктант.85 - ті 10 есеарттыр85 - ті 11 - гекөбейт935 - ке 85 - тіарттыр8700 - ді 100 есекемітІҮ. « Тезжауапбер» ойыны.‹А) Мынасандардағыәр цифр ненібілдіреді? 306, 698, 540Б) Әрсандағы 7 цифры ненібілдіреді? 753, 78, 407, 777В) Сандарқатарынжалғастыр:1 5 25 125.........254 250 246.........Ү. Жаңасабақ.Тахтада екімысалжазылады. Біреуіүштаңбалысандыкөбейту 5x457, екіншісі 2285: 457 үштаңбалысанғабөлу. Оқушыларға осы мысалдарғасұрақтарқоюарқылыүстелгекарталардытарату: 1. Осы мысалдардақандайәрекеттердіорындауқажет? (Көбейтужәнебөлу) 2. Біріншімысалдаекіншікөбейткіш қандай сан? (үштаңбалы) 3. Екіншімысалдаекінші көбейткіш неше разрядттан құралған? (үш, үштаңбалы ) 4. Қалай ойлайсындар , бүгінбіз не үйренеміз? (бізүштаңбалысандарменкөбейту мен бөлудіүйренеміз)Олайболса 2285 - ті 100 – гебөлеміз. Енді 22 - ні 4 – кебөлеміз, 5шығады. БөліндімәнініңБайқау цифры 5, тексеремізсәйкескеледі. 2285 - тің 457 - гебөліндісі 5 - кетең.ҮІ. «Кімжылдам?» №3 тапсырманы 3 оқушытақтадаорындайды.ҮІІ. «Ойлан тап». №5 тапсырманыөзбеттеріменорындау.ҮІІІ. «Қатесіболса, түзет».3781: 465 = 8(қалд. 60)2698: 319 =7(қалд. 154)5693: 927 =6(қалд. 31)ІХ. РефлексияҰсынылған 6 карточкаданәрбіроқушы 1 картанытаңдапалады. Оныңтапсырмасыншешуүшінуақытберіледі. Соданкейіншешімніңшеңберісолжағындағыкөршісінеберіледі. Оқушылар шешімніңдұрыстығынтексереді. Соданкейін «Мен - меніңкөршімін» бағасынтолтырылады
Х. Бағалау.Үйгетапсырма
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз