Материалдар / Ашық сабақ 4 сынып Математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 4 сынып Математика

Материал туралы қысқаша түсінік
МатематикапәнәненҮштаңбалысанғакөбейтужәнебөлутақырыбынжасалғансабақжоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2018
572
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика 4 сыныпСабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға көбейту және бөлу.Мақсаты:Білімділік: Оқушыларға үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жайында түсінік беру;Дамытушылық: Баған түрінде көбейту мен бұрыштап бөлу жағдайларын негіздеу. Ой - өрісін, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту; Тәрбиелік: Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру. Адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.Әдісі: ойын, сұрақ - жауап, түсіндіру, іздену.Түрі: ойын сабақ.Сабақтың барысы:І. Ұйымдастыру.Бір, екі, үшСынып іші тып - тыныш.Жалқаулықты тастаймыз,Сабақты біз бастаймыз.ІІ. « Тездет, бірақ қателеспеойыныТоптық жұмысқа арналған «Мозговой Штурм» тапсырмасы: A4 парақтарында 3 мысал жазылған. Топтағы оқушылар өздерінің шешімдерін қағазға жазады, талқылайды, бір-бірін түзейді. Оқушылар өздерін көрсете алу үшін,есептерді өз кезегінде орындайды.88101+9870: 35 = 88101+282 = 8838349469 - 14382: 47 = 49469 - 306= 4916351643 - 22320: 36 = 51643 - 620= 51023ІІІ. Математикалық диктант.85 - ті 10 есе арттыр85 - ті 11 - ге көбейт935 - ке 85 - ті арттыр8700 - ді 100 есе кемітІҮ. « Тез жауап бер» ойыны.‹А) Мына сандардағы әр цифр нені білдіреді? 306, 698, 540Б) Әр сандағы 7 цифры нені білдіреді? 753, 78, 407, 777В) Сандар қатарын жалғастыр:1 5 25 125.........254 250 246.........Ү. Жаңа сабақ.Тахтада екі мысал жазылады. Біреуі үш таңбалы санды көбейту 5x457, екіншісі 2285: 457 үш таңбалы санға бөлу. Оқушыларға осы мысалдарға сұрақтар қою арқылы үстелге карталарды тарату: 1. Осы мысалдарда қандай әрекеттерді орындау қажет? (Көбейту және бөлу) 2. Бірінші мысалда екінші көбейткіш қандай сан? (үш таңбалы) 3. Екінші мысалда екінші көбейткіш неше разрядттан құралған? (үш, үш таңбалы ) 4. Қалай ойлайсындар , бүгін біз не үйренеміз? (біз үш таңбалы сандармен көбейту мен бөлуді үйренеміз)Олай болса 2285 - ті 100 – ге бөлеміз. Енді 22 - ні 4 – ке бөлеміз, 5шығады. Бөлінді мәнініңБайқау цифры 5, тексереміз сәйкес келеді. 2285 - тің 457 - ге бөліндісі 5 - ке тең.ҮІ. «Кім жылдам?» №3 тапсырманы 3 оқушы тақтада орындайды.ҮІІ. «Ойлан тап». №5 тапсырманы өз беттерімен орындау.ҮІІІ. «Қатесі болса, түзет».3781: 465 = 8(қалд. 60)2698: 319 =7(қалд. 154)5693: 927 =6(қалд. 31)ІХ. РефлексияҰсынылған 6 карточкадан әрбір оқушы 1 картаны таңдап алады. Оның тапсырмасын шешу үшін уақыт беріледі. Содан кейін шешімнің шеңбері сол жағындағы көршісіне беріледі. Оқушылар шешімнің дұрыстығын тексереді. Содан кейін «Мен - менің көршімін» бағасын толтырылады

Х. Бағалау.Үйге тапсырма
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!