Тілдік
мақсат
Тіл байлығын, шығармашылық
қабілетін дамиды, сөздік қорын
молаяды,өлеңдегі негізгі
автор ойын жеткізе алады.
|
Оқушылар өз ойларын анық
жеткізеді,ayызeкi тiлдe cөйлeп,
сөздік қорын
молайтады.
|
Білу
|
Сергіту
сәті
Топқа
бөлемін
Сабаққа психологиялық жағымды
ахуал туғызамын..
Әр оқушының алдында жеке өз
білімін бағалау парағын таратамын.
Шеңбер бойымен әңгіме
жүргіземін.
Өткен сабақты қазақтың қандай
батыр қызымен таныстық?
|
Оқушылар топқа
бөлінеді.
Топтың басшысын тағайындап
алады.
Қуанамын мен
де,
Қуанасың сен
де,
Қуанайық,
достарым,
Арайлап атқан
күнге.
Оқушылар слайдтан оқып,
бір-біріне сәттілік тілейді.
Әр шағын топ мәтін мазмұнын өз
беттерімен «Бір айналым сөйлем» әдісі бойынша әңгімелеп
шығады.
|
Маркер,стикер,плакат,бейнеролик
|
Ортасы
|
Топтық
жұмыс
Қосымша дерек
беремін.
В жазылым интербелсенді тақта
арқылы мәлімет беремі 1 минут) Оқушыларға оқулықтағы мәтінді
үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне
сұрақ қояды.
Әр топ өзінің оқыған бөлігіне
ат қояды
Мәншүк туралы не білгілерің
келеді?
Топтық
жұмыс:
І топқа: Әңгімедегі
кейіпкерлерді ата
ІІ топқа: Тәрбиеші Мария
Ивановнаға Мәнсияның ұнаған қылықтарын мәтіннен тауып
оқыңдар.
ІІІ топқа: Бес жолды өлең
құрастыру
Зат есім. Кім? –
Мәншүк
Сын есім.Қандай? — ержүрек,
батыр.
Етістік Не істеді? Қайтті?
–атысты, щайқасты, ерлік көрсетті.
Сөйлем Мәншүк- қазақтың батыр
қызы.
Синоним.
Мәншүк-Мәнсия
|
Дәптермен
жұмыс
Оқушылар дәптерге күнді,
мәтіннің тақырыбын жазып алады, мәліметтерін түртіп
алады.
Оқушылар тыңдап отырып,
өздеріне түсініксіз сөздерді, ойлап
отырады.
Оқушыларға оқулықтағы мәтінді
үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне
сұрақ қояды
І бөлім. «Ауылдан келген
қызы»
ІІ бөлім. «Мәнсияның
байсалдығы»
ІІІ бөлім. «Мәнсияның жанама
аты»
«Білгім келеді» бөлімін
топтастырады.
«
ББҮ
кестесі
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Мәншүк батыр қыз екенін
білемін.
|
Ол соғысқа аттатанғанда неше
жаста болғанын.
|
«Білгім келеді бөлімі бойынша
әр топ негізгі үш сұрақты сыныпқа жариялап
айтады.
|
|
Аяқталуы
Мәтін бойынша әр топқа
тапсырмалар беріледі.
|
1. ББҮ кестесі «Үйрендім»
бөлігін топтастыру.3 ші толтырады.
Білемін
|
Білгім
келеді
|
Үйрендім
|
Мәншүк соғысқа қатысқан
ержүрек батыр қыз
|
Мәншүк пен Әлия соғысты
бір-бірімен кездесті ме?
|
|
1.Ұлы Отан соғысында құрбан
болған ?
2.1 минут үнсіздікпен еске
аламыз.
3. Бекіту сұрақтарын
аламын.
|
Әр топ өзінің оқыған бөлігін
түсініп оқып,жоспар құруға
беріледі.
1-топ: Синквейн
әдісі:
2-топ: Мәтін мазмұны бойынша
постер жасау.
3-топ: Эссе жазу.
Мен Мәншүкпін.
Оқушылар сұраққа жауап
береді,бір минут үнсіздік жасайды.
|
|