Материалдар / ашық сабақ 4 сынып Сабақ тақырыбы: Бала Мәншүк
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ 4 сынып Сабақ тақырыбы: Бала Мәншүк

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне жаңартылған оқу мазмұнын бағдарламасына арналған әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспар сабақта мәтінмен жұмысты жүргізу түрлері қарастырылған, оқушылардың өздігінен білім алуға өзін-өзі реттеуге көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу


Сабақ тақырыбы: Бала Мәншүк

Мектеп:ЖОББМ №19

Күні 16.04.2016ж

Рахметова Г.Т.

Сынып 4 А

Қатысқандар саны:23

Қатыспағандар саны:23

Сабақ негізделген оқу

мақсаты(мақсатттары)

Батырлар ерлігі туралы түсініктерін кеңейту,оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, ұжыммен ынтымақтастықта бірлесе жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Оқушылар қазақтың қаһарманы қызы, Кеңес Одағыны батыры Мәншүк Мәметованың балалық шағымен танысады, оның ерлігі туралы түсініктерін тереңдетеді.

Барлық оқушылар: Мәтінді оқиды,түсінеді, батырдың ерлігі туралы біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді түсініп оқиды, негізгі автор ойын жеткізе алады,.

Кейбір оқушылар: Тақырыптың маңыздылығын түсінеді,өмірмен байланыстырады,топтық жұмысқа бейімделеді,өз ойларын бөліседі,сыни ойлау қабілеті дамиды,қорытынды шығаруға машықтанады. Эссе жазу.


Тілдік мақсат



Тіл байлығын, шығармашылық қабілетін дамиды, сөздік қорын молаяды,өлеңдегі негізгі автор ойын жеткізе алады.

Оқушылар өз ойларын анық жеткізеді,ayызeкi тiлдe cөйлeп, сөздік қорын молайтады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Синоним. Мәншүк-Мәнсия,

Талқылауға арналған тармақтар:

Қазақтың қандай батыр қыздарын білеміз?

Мәншүк туралы не білесіңдер?

1.Неліктен Әлия мен Мәншүкті қаһарман қыздар деп аталады?

2. Әлиямен аты қатар айтылып жүрген қазақтың батыр қызы кім?

2.Жазылым бойынша ұсыныстар: Мәтін авторымен таныстыру. Мәншүк өмірбаянымен толықтыру

Алдыңғы оқу

Топтастыру» стратегиясы.

«Әлия кім?» деген сұраққа топтастыру әдісі арқылы теңеу сөздер жазып көрейік.

Шығыс шынары Әр топқа кесте таратылып беріледі.

«Білемін» бөлігін топтастырады. « ББҮ кестесі

Білемін

Әлия соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз


Жоспар

І бөлім. «Ауылдан келген қызы»

ІІ бөлім. «Мәнсияның байсалдылығы»

ІІІ бөлім. « Мәнсияның жанама аты»

Жоспарланған уақыт

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс әрекеті

Ресурстар

Білу

Сергіту сәті

Топқа бөлемін

Сабаққа психологиялық жағымды ахуал туғызамын..

Әр оқушының алдында жеке өз білімін бағалау парағын таратамын.

Шеңбер бойымен әңгіме жүргіземін.

Өткен сабақты қазақтың қандай батыр қызымен таныстық?


Оқушылар топқа бөлінеді.

Топтың басшысын тағайындап алады.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де,

Қуанайық, достарым,

Арайлап атқан күнге.

Оқушылар слайдтан оқып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Әр шағын топ мәтін мазмұнын өз беттерімен «Бір айналым сөйлем» әдісі бойынша әңгімелеп шығады.

Маркер,стикер,плакат,бейнеролик

Ортасы






Топтық жұмыс

Қосымша дерек беремін.

В жазылым интербелсенді тақта арқылы мәлімет беремі 1 минут) Оқушыларға оқулықтағы мәтінді үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне сұрақ қояды.

Әр топ өзінің оқыған бөлігіне ат қояды


Мәншүк туралы не білгілерің келеді?


Топтық жұмыс:

І топқа: Әңгімедегі кейіпкерлерді ата

ІІ топқа: Тәрбиеші Мария Ивановнаға Мәнсияның ұнаған қылықтарын мәтіннен тауып оқыңдар.

ІІІ топқа: Бес жолды өлең құрастыру

Зат есім. Кім? – Мәншүк

Сын есім.Қандай? — ержүрек, батыр.

Етістік Не істеді? Қайтті? –атысты, щайқасты, ерлік көрсетті.

Сөйлем Мәншүк- қазақтың батыр қызы.

Синоним. Мәншүк-Мәнсия

Дәптермен жұмыс

Оқушылар дәптерге күнді, мәтіннің тақырыбын жазып алады, мәліметтерін түртіп алады.

Оқушылар тыңдап отырып, өздеріне түсініксіз сөздерді, ойлап отырады.

Оқушыларға оқулықтағы мәтінді үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне сұрақ қояды

І бөлім. «Ауылдан келген қызы»

ІІ бөлім. «Мәнсияның байсалдығы»

ІІІ бөлім. «Мәнсияның жанама аты»

«Білгім келеді» бөлімін топтастырады.

« ББҮ кестесі

Білемін

Білгім келеді

Мәншүк батыр қыз екенін білемін.

Ол соғысқа аттатанғанда неше жаста болғанын.

«Білгім келеді бөлімі бойынша әр топ негізгі үш сұрақты сыныпқа жариялап айтады.




Аяқталуы

Мәтін бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі.


1. ББҮ кестесі «Үйрендім» бөлігін топтастыру.3 ші толтырады.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

Мәншүк соғысқа қатысқан ержүрек батыр қыз

Мәншүк пен Әлия соғысты бір-бірімен кездесті ме?


1.Ұлы Отан соғысында құрбан болған ?

2.1 минут үнсіздікпен еске аламыз.

3. Бекіту сұрақтарын аламын.

Әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып,жоспар құруға беріледі.

1-топ: Синквейн әдісі:

2-топ: Мәтін мазмұны бойынша постер жасау.

3-топ: Эссе жазу. Мен Мәншүкпін.








Оқушылар сұраққа жауап береді,бір минут үнсіздік жасайды.


Бағалау

Бағалау парағы бойынша бағалату

Әр оқушы өзін жеке бағалайды, қорытынды бағаны мұғалім қоямын.


Қосымша ақпарат:интернет желісі, әлектронды оқулық, тақырып бойынша ресурстар.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!