Тілдік мақсат
Тіл байлығын, шығармашылық қабілетін дамиды, сөздік қорын молаяды,өлеңдегі негізгі автор ойын жеткізе алады. | Оқушылар өз ойларын анық жеткізеді,ayызeкi тiлдe cөйлeп, сөздік қорын молайтады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: Синоним. Мәншүк-Мәнсия, |
| Талқылауға арналған тармақтар:Қазақтың қандай батыр қыздарын білеміз? Мәншүк туралы не білесіңдер? |
| 1.Неліктен Әлия мен Мәншүкті қаһарман қыздар деп аталады?2. Әлиямен аты қатар айтылып жүрген қазақтың батыр қызы кім? |
| 2.Жазылым бойынша ұсыныстар: Мәтін авторымен таныстыру. Мәншүк өмірбаянымен толықтыру |
Алдыңғы оқу | Топтастыру» стратегиясы.«Әлия кім?» деген сұраққа топтастыру әдісі арқылы теңеу сөздер жазып көрейік.Шығыс шынары Әр топқа кесте таратылып беріледі. «Білемін» бөлігін топтастырады. « ББҮ кестесі
|
Жоспар І бөлім. «Ауылдан келген қызы»ІІ бөлім. «Мәнсияның байсалдылығы»ІІІ бөлім. « Мәнсияның жанама аты» |
Жоспарланған уақыт | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс әрекеті | Ресурстар |
Білу | Сергіту сәтіТопқа бөлемінСабаққа психологиялық жағымды ахуал туғызамын..Әр оқушының алдында жеке өз білімін бағалау парағын таратамын.Шеңбер бойымен әңгіме жүргіземін.Өткен сабақты қазақтың қандай батыр қызымен таныстық?
| Оқушылар топқа бөлінеді. Топтың басшысын тағайындап алады.Қуанамын мен де,Қуанасың сен де,Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге.Оқушылар слайдтан оқып, бір-біріне сәттілік тілейді.Әр шағын топ мәтін мазмұнын өз беттерімен «Бір айналым сөйлем» әдісі бойынша әңгімелеп шығады. | Маркер,стикер,плакат,бейнеролик |
Ортасы
| Топтық жұмысҚосымша дерек беремін.В жазылым интербелсенді тақта арқылы мәлімет беремі 1 минут) Оқушыларға оқулықтағы мәтінді үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне сұрақ қояды.Әр топ өзінің оқыған бөлігіне ат қояды
Мәншүк туралы не білгілерің келеді?
Топтық жұмыс:І топқа: Әңгімедегі кейіпкерлерді атаІІ топқа: Тәрбиеші Мария Ивановнаға Мәнсияның ұнаған қылықтарын мәтіннен тауып оқыңдар.ІІІ топқа: Бес жолды өлең құрастыруЗат есім. Кім? – МәншүкСын есім.Қандай? — ержүрек, батыр.Етістік Не істеді? Қайтті? –атысты, щайқасты, ерлік көрсетті.Сөйлем Мәншүк- қазақтың батыр қызы.Синоним. Мәншүк-Мәнсия | Дәптермен жұмысОқушылар дәптерге күнді, мәтіннің тақырыбын жазып алады, мәліметтерін түртіп алады.Оқушылар тыңдап отырып, өздеріне түсініксіз сөздерді, ойлап отырады.Оқушыларға оқулықтағы мәтінді үшке бөліп, әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып, бір-біріне сұрақ қояды І бөлім. «Ауылдан келген қызы»ІІ бөлім. «Мәнсияның байсалдығы»ІІІ бөлім. «Мәнсияның жанама аты» «Білгім келеді» бөлімін топтастырады. « ББҮ кестесі«Білгім келеді бөлімі бойынша әр топ негізгі үш сұрақты сыныпқа жариялап айтады.
|
|
АяқталуыМәтін бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі.
| 1. ББҮ кестесі «Үйрендім» бөлігін топтастыру.3 ші толтырады.1.Ұлы Отан соғысында құрбан болған ? 2.1 минут үнсіздікпен еске аламыз.3. Бекіту сұрақтарын аламын. | Әр топ өзінің оқыған бөлігін түсініп оқып,жоспар құруға беріледі.1-топ: Синквейн әдісі: 2-топ: Мәтін мазмұны бойынша постер жасау. 3-топ: Эссе жазу. Мен Мәншүкпін.
Оқушылар сұраққа жауап береді,бір минут үнсіздік жасайды. |
|
Бағалау | Бағалау парағы бойынша бағалату | Әр оқушы өзін жеке бағалайды, қорытынды бағаны мұғалім қоямын. |
|
Қосымша ақпарат:интернет желісі, әлектронды оқулық, тақырып бойынша ресурстар. |