Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Бастапқы ынталандыру. Сыныпта
жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды
түгелдеу.
Ой шақыру:
Сабақ тақырыбына шығу (бейнематериал арқылы сыни
тұрғыда ойландыра отырып). Бейнематериалды қарап отырып оқушылар
тірек сөздерді жазып отырады.
Оқушылардың болжам жауаптары
арқылы сабақ тақырыбы анықталады.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар жауаптарын ұсынады: бұл суреттер ежелгі
адамдардың тұрмысымен және мәдени жетістіктерімен
байланысты.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Ғұндар
туралы
Суреттер,
атлас
карта
|
Жаңа білім
|
«Білу және түсіну» дағдысына
негізделген
тапсырма.
Зерттеу сұрақтары:
• Ғұндар мемлекеттік дәрежеге қалай
жетті?
• «Халықтардың қоныс аударуы»
деп нені атайды?
• Сыртқы саясатта ғұндар қандай саяси бағыттарды
ұстанды?
«Ақпараттық карточкалар»
Оқушылар ғұндар жайлы
деректерді пайдалана отырып, ғұндардың бет әлпетіне,
тұрмыс-тіршілігіне ақпараттық карточкалар түрінде қысқаша мәлімет
жазуды ұсынамын .Бұл жерде критерий ретінде: нақтылық, мәліметтің
құндылығын көрсетемін.
«Деректер сөйлейді»
Аммиан Марцеллин:
«Ертелі –кеш ат үстінен
түспейді. Маңызды істер туралы кеңесетін болса,кеңесті де ат
үстінде отырып өткізеді»,- дейді.
Византия елшісі Прииск:
«Олар соғыстан кейін тыныш әрі қамсыз тіршілік
етеді, әркім қолында барымен қанағат етеді»,
дейді.
Аттиланың бір замандасы:
«Аттила таңертең үйден
шығысымен, есік алдында тұрып, халықтың мұң-мұқтажын тыңдады, күні
бойы әлемнің әр түрлі елдерінен келген елшілерді қабылдады», -
дейді.
Картамен жұмыс.
Ғұндар жайлы және Мөде шанью жайлы қысқаша
ақпараттар беремін.
Ғұндар және Мөде шанью
|
Мемлекет құрылымы
|
Жер
аумағы
|
Жорық бағыттары
|
Сұрақ жауап: «Кім
жылдам»
«Иә,
жоқ»
1.Ғұн мемлекетін Мөде
құрды - иә
2.Ғұн мемлетінің
басшысы,Гуньмо -жоқ
3.Ғұндардың қарсыласы,
қытайлар -иә
4.Ғұн билеушісі Мөденің
әкесі Тумән -иә
5.Ғұндар туралы дерек
беретін жазба, қытай- иә
Картамен жұмыс жасау.
Тарихи байланыс
Себеп және салдарды анықтау.
• қоныс аударудың екі негізгі себебін және екі
салдарын анықтайды;
• ғұндардың көрші мемлекеттермен
жүргізген саясатын талдап, оның нәтижелерін
анықтайды;
• ғұндардың әскери өнері мен жаугершілік
қасиеттерін сипаттайды.
|
Оқушылар сыныпта талқылау
жүргізеді.
Критерийлер:
1)
Тақырып аясында нақтылықтың болуы
2)оқушыларының барлығының жұмыс істеуі,
сөйлеуі
3)
Жұмысты қорғауға 3 мин беріледі
Қосымша ақпараттармен жұмыс
жасау.
Картамен жұмыста оқушылар
ғұндардың территориясын басқа
тайпалық бірлестіктердің жер аумағымен
салыстырады;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Дескрипторлар:
ақпараттың ішінен маңызды деген 3 тарихи тұлғаны,
3 негізгі тарихи оқиғаны анықтау. Өз таңдауларын дәйектер келтіре
отырып, дәлелдеулері тиіс.
Дескриптор:
ғұндардың территориясын басқа тайпалық
бірлестіктердің жер аумағымен салыстырады;
|
Мөде қаған
туралы: http://e-history.kz/kz/books/education/read/235
Ежелгі Қазақстан. Балалар энциклопедиясы.
–Алматы: «Аруна», 2002 ж.
http://ok-t.ru/studopediaru/baza8/824259538287.files/image028.jpg
1-қосымша
«Қазақстан тас дәуірінің ескерткіштерінің
зерттелуі»
мәтін
Ғұндар
туралы
Бейне
материал
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау
Үйге
тапсырма
Мөде қағанға «хат» жазып,
өздеріңнің көкейлеріңдегі сұрақтарға жауап алыңдар. 50-60 сөз
көлемінде.
Оқушыларға көмек болатын қажетті сөз
тіркестері:
Мысалы,
Құрметті Мөде шаньюй...,
менің ойымша...,
сізден сұрағым келгені...,
жауынгерлердің әскери
қарулары...,
қытай
деректерінде....
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең
үздік жауап»
|
Ақпараттық карточка
|
Кері байланыс
|
Кері байланыс
Бүгінгі сабақтан мен не білдім?
Сабақ барысында қандай қиындыққа
кездестің?
Сабақ барысында қандай сұрақ
туындады?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|