Ұзақ мерзімді жоспарҚазақстан тарихы | Мектебі: Шеңбертал ЖББОМ |
Күні:25.04.2018 | Мұғалім: Тұрмағанбет Н.С |
Сыныбы: 5 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | 11 |
Сабақтың тақырыбы | Сақтар |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме) | 5.3.1-сақтардың қоғамдық құрылымын сипаттау;5.3.1.1.-картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;5.3.1.2.-ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: -Сақ қоғамы бөлінген негізгі топтарды атай алады;
Оқушылардың басым бөлігі: -Сақтардың қоғамдық құрылысына сипаттама бере алады;-топпен немесе жұп болып жұмыс істей алады;
Кейбір оқушылар: -Сақ патшайымы Томирис туралы әңгіме жаза алады( қосымша тапсырма)
|
Бағалау критерийлері |
Адамның негізгі қажеттіліктерін біледі; Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсінеді;
|
Тілдік мақсаттар
| АмандасуНегізгі терминдер:Тиграхауд,аримаспырлар,аргиппейлер,хаумаварга сақтарыСабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылытын тіл.
|
Құндылықтарға баулу | Сабақ барысында сыныптастардың бірін-бірі тыңдауға, әр оқушының жауабын мұқият тыңдау арқылы қол жеткізіледі.Жауапкершілік оқушылаға тапсырманы орындау барысында беріледі. |
Пәнаралық байланыстар |
|
Алдыңғы білім |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
| Амандасу;Сыныпты түгелдеу;Психологиялық ахуалҚайталау сұрақтары: (Қорамсап арқылы)1.Адамзат баласының шығуы неше кезеңнен тұрады? (1.жаратушылық 2. сыртқы себептердің ықпалы туралы теория, 3.эволюциялық теория)2. Тас дәуірінде адамдар еңбек құралдарын неден жасады? Тастан3. Ерте палеолит неше кезеңнен тұрады, қай уақытты қамтиды? 3 кезең І кезең - Олдувай (б,з,б, 2,6 млн-800 мж) ІІ кезең - Ашель б,з,б 800-140мж) ІІІ кезең – Мустье (б,з,б 140-40 мж)4. Ең бірінші қолданылған металл. (мыс)5. Адамдар ең бірінші қолға үйреткен жануар? Ит6. Алғашқы адамдардың еңбек құралдарың ата? (чоппер,пышақ,бифас)
Топтық жұмыс (таныстырылым қорғау)І топ (Сақ шаруашылығы) ІІ топ (сақ қоғамындағы өмір сүрген адамдар)
Дәптермен жұмысШошақ бөрікті сақтар (тиграхауда)- Жетісуда, Тянь–Шань тауларында, Сырдария өзенінің орта ағысында тұрды.- Тиграхауда сақтары осы күнгі Ташкент қаласы аумағында, Солтүстік Қырғызстан Оңтүстік Қазақстан және Жетісу жерінде өмір сүрген.Сақ-парадарайа тайпалары- Қара теңіздің солтүстігі, Арал теңізінің бойы мен Сырдарияның төменгі ағысын мекен еткен (теңіздің арғы жағындағы сақтар деген)Сақ – хаумаварга- Мұндай атау оларға хаома сусынына байланысты берілген.- Мұрғаб аңғарында өмір сүрді (Түркіменстан)Картамен жұмыс
Топ басшыларына тапсырма: Есік обасы мен Берел қорымы
ОбаАлматының күншығыс жағында 50 шақырымдай жерде, Іле Алатауының баурайындағы жазықта 40–тан астам оба орналасқан. Соның ішінде «Есік обасы» да бар. Оның диаметрі 60 метр, биіктігі 6 метр.- Жерленген адам мерекелік, салтанатты киім кигізілген.- Мәйіт қарумен жерленген.Оң жағына, бел тұсында:- Ағаш қынды қанжар-ақинақ ілінген.- Белдік аң , жануарлар бейнелері салынған алтын қаптырмалармен әшекейленген.Мәйіттің сол жағында:Алтын ұшты жебе.Одан жоғарырақ сабы жалпақ алтын таспен бунақтала оралған қамшы, шағын жібек қоржын жатыр.Қабірдің ішінен:Көп алтын түймешелер .Алтынмен қапталған қола теңгелер табылған . Олардың ұзын саны 4000нан астамҚабірден 26 таңбадан тұратын жазуы бар күміс табақша шықтыЕсік обасында жерленген адам 17-18 жас сақ ханзадасыБерел қорымдарыШығыс Қазақстанның ерте темір дәуірінің б.з.б. 5-4 ғ аралығын қамтитын кезеңін Берел кезеңі деп атайды.- Берел кезеңі деп аталуы Қатонқарағай ауданындағы Берел қорымынан 40-тан астам оба табылған.Ішіндегі ең үлкенінің биіктігі 9 метрҚазіргі кезде обаның тас үйінділері құлап, аласарып қалған.Негізінде, бұл обаға жерленген адам жер бетінен 6-7 метр тереңдікте жатыр.-- Қабір іші қарағаймен қаланып, мәйітті астау - саркофагқа салынған.-- Қабір жанынан 16 аттың қаңқасы шықты.Берел мәдениетінің бір ерекшелігі жайпақ түпті қыш ыдыстардың таралуы болып табылады.
|
Қорамсап
А3 форматы, маркер |
СабақтыңсоңыРефлексия
| Кері байланыс: « Сауалнама» тәсілі
|
А3
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|