Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспар Қазақстан тарихы |
Мектебі: Шеңбертал ЖББОМ |
|
|
|
||||||||
|
Күні:25.04.2018 |
Мұғалім: Тұрмағанбет Н.С |
|
|
|
||||||||
|
Сыныбы: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
11 |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сақтар |
|
|
|
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
5.3.1-сақтардың қоғамдық құрылымын сипаттау; 5.3.1.1.-картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2.-ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; |
|
|
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: -Сақ қоғамы бөлінген негізгі топтарды атай алады; Оқушылардың басым бөлігі: -Сақтардың қоғамдық құрылысына сипаттама бере алады; -топпен немесе жұп болып жұмыс істей алады; Кейбір оқушылар: -Сақ патшайымы Томирис туралы әңгіме жаза алады ( қосымша тапсырма) |
|
|
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
|
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Амандасу Негізгі терминдер: Тиграхауд,аримаспырлар,аргиппейлер,хаумаварга сақтары Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылытын тіл. |
|
|
|
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сабақ барысында сыныптастардың бірін-бірі тыңдауға, әр оқушының жауабын мұқият тыңдау арқылы қол жеткізіледі. Жауапкершілік оқушылаға тапсырманы орындау барысында беріледі. |
|
|
|
||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
|
|
|
||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|
|
|
||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Амандасу; Сыныпты түгелдеу; Психологиялық ахуал Қайталау сұрақтары: (Қорамсап арқылы)
1.Адамзат баласының шығуы неше
кезеңнен тұрады? (1.жаратушылық 2. сыртқы себептердің ықпалы туралы
теория, 3.эволюциялық теория)
Топтық жұмыс (таныстырылым қорғау) І топ (Сақ шаруашылығы) ІІ топ (сақ қоғамындағы өмір сүрген адамдар) Дәптермен жұмыс Шошақ бөрікті сақтар (тиграхауда) - Жетісуда, Тянь–Шань тауларында, Сырдария өзенінің орта ағысында тұрды. - Тиграхауда сақтары осы күнгі Ташкент қаласы аумағында, Солтүстік Қырғызстан Оңтүстік Қазақстан және Жетісу жерінде өмір сүрген. Сақ-парадарайа тайпалары - Қара теңіздің солтүстігі, Арал теңізінің бойы мен Сырдарияның төменгі ағысын мекен еткен (теңіздің арғы жағындағы сақтар деген) Сақ – хаумаварга - Мұндай атау оларға хаома сусынына байланысты берілген. - Мұрғаб аңғарында өмір сүрді (Түркіменстан) Картамен жұмыс
Топ басшыларына тапсырма: Есік обасы мен Берел қорымы Оба
Берел қорымдары |
Қорамсап
А3 форматы, маркер |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтыңсоңы Рефлексия |
Кері байланыс: « Сауалнама» тәсілі
|
А3
|
|
|
|
|||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Шеңбертал жалпы білім беретін орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: Сақтар
Сыныбы: 5
Күні: 25.04.2018
Мұғалімі: Тұрмағанбет Н.С
2017-2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 5 сынып "Сақтар"
Ашық сабақ 5 сынып "Сақтар"
Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспар Қазақстан тарихы |
Мектебі: Шеңбертал ЖББОМ |
|
|
|
||||||||
|
Күні:25.04.2018 |
Мұғалім: Тұрмағанбет Н.С |
|
|
|
||||||||
|
Сыныбы: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
11 |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сақтар |
|
|
|
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) |
5.3.1-сақтардың қоғамдық құрылымын сипаттау; 5.3.1.1.-картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету; 5.3.1.2.-ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; |
|
|
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: -Сақ қоғамы бөлінген негізгі топтарды атай алады; Оқушылардың басым бөлігі: -Сақтардың қоғамдық құрылысына сипаттама бере алады; -топпен немесе жұп болып жұмыс істей алады; Кейбір оқушылар: -Сақ патшайымы Томирис туралы әңгіме жаза алады ( қосымша тапсырма) |
|
|
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|
|
|
||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Амандасу Негізгі терминдер: Тиграхауд,аримаспырлар,аргиппейлер,хаумаварга сақтары Сабақта диалогке немесе жазу үшін қолданылытын тіл. |
|
|
|
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сабақ барысында сыныптастардың бірін-бірі тыңдауға, әр оқушының жауабын мұқият тыңдау арқылы қол жеткізіледі. Жауапкершілік оқушылаға тапсырманы орындау барысында беріледі. |
|
|
|
||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
|
|
|
||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
|
|
|
||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Амандасу; Сыныпты түгелдеу; Психологиялық ахуал Қайталау сұрақтары: (Қорамсап арқылы)
1.Адамзат баласының шығуы неше
кезеңнен тұрады? (1.жаратушылық 2. сыртқы себептердің ықпалы туралы
теория, 3.эволюциялық теория)
Топтық жұмыс (таныстырылым қорғау) І топ (Сақ шаруашылығы) ІІ топ (сақ қоғамындағы өмір сүрген адамдар) Дәптермен жұмыс Шошақ бөрікті сақтар (тиграхауда) - Жетісуда, Тянь–Шань тауларында, Сырдария өзенінің орта ағысында тұрды. - Тиграхауда сақтары осы күнгі Ташкент қаласы аумағында, Солтүстік Қырғызстан Оңтүстік Қазақстан және Жетісу жерінде өмір сүрген. Сақ-парадарайа тайпалары - Қара теңіздің солтүстігі, Арал теңізінің бойы мен Сырдарияның төменгі ағысын мекен еткен (теңіздің арғы жағындағы сақтар деген) Сақ – хаумаварга - Мұндай атау оларға хаома сусынына байланысты берілген. - Мұрғаб аңғарында өмір сүрді (Түркіменстан) Картамен жұмыс
Топ басшыларына тапсырма: Есік обасы мен Берел қорымы Оба
Берел қорымдары |
Қорамсап
А3 форматы, маркер |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтыңсоңы Рефлексия |
Кері байланыс: « Сауалнама» тәсілі
|
А3
|
|
|
|
|||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Шеңбертал жалпы білім беретін орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: Сақтар
Сыныбы: 5
Күні: 25.04.2018
Мұғалімі: Тұрмағанбет Н.С
2017-2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз














